Voiko 60v synnyttää kuin Saara

Anonyymi

Menin itseäni vanhemman vaimon kanssa naimisiin 20 v sitten. Vaimoni on jo 60v. Tarvitsemme tilalle jatkajan. Voiko vaimoni vielä synnyttää kuten Saara joka sai 90 v . Voiko Jumalaa rukoilla näin

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jumalalle on kaikki mahdollista mutta Jumala ei tee kaikkea mahdotonta, mitä ihmiset toivovat. Sinun tulee perustella pyyntösi hyvin jotta saisit Jumalan suostumaan tekemään ihmeen tässä tapauksessa. Jumala voi sen tehdä mutta se ei tapahtu muussa tapauksessa kuin siinä tapauksessa, että Jumala itse katsoo tarpeelliseksi antaa teille lapsi yli-ikäisestä vaimostasi. Perustelut tulee siten harkita erittäin hyvin.

• Höpöepäjumalasi ei mihinkään pysty, mutta tiedemiesten avulla 60 vuotias pystyy synnyttämään.

https://www.iltalehti.fi/raskausjalapset/a/201706152200209912

Reppanaepäjumalasi voisit unohtaa kokonaan, ellet sitten ole halukas osoittamaan hänen voimaansa amputoidun raajan eheäksirukoustapahtumassani? Jos et, tunnustat siten ymmärtäväsi epäjumalasi todellisen luonteen.

• Anonyymi

Vaikka saisitkin vielä jälkeläisen, niin mitään takeita siitä, että hän haluaisi jatkaa tilaanne, ei ole. Lapset ovat itsenäisiä persoonia, eivät vanhempiensa jatkeita.

• Anonyymi

1Moos.18:12 Biblia (1776) Sentähden nauroi Saara itsellensä, ja sanoi: nyt koska minä vanha on, antanenko minä itseni hekumaan? ja minun herrani on vanhentunut.

• Anonyymi

Toorapastori taas kerran pilkkaamassa ja silppuamassa Raamattua.
        Mutta jumalattomalle Jumala sanoo: "Mikä sinä olet puhumaan minun käskyistäni ja ottamaan minun liittoni suuhusi."

• Anonyymi kirjoitti:

Toorapastori taas kerran pilkkaamassa ja silppuamassa Raamattua.
        Mutta jumalattomalle Jumala sanoo: "Mikä sinä olet puhumaan minun käskyistäni ja ottamaan minun liittoni suuhusi."

Jumala ei ole koskaan mitään sanonut, kaikki jumalan suuhun pannut sanat ovat ihmismielen tuotetta.

Pahoin pelkään, että joudut alimpaan helvettiin epäjumalanpalvonnasta jos oikea jumala vastoin kaikkea todennäköisyyttä on olemassa. Rauhallisia unia tämä ajatus mielessä.

• Anonyymi

Aloittajalla ei ole mitään hätää perillisiensä suhteen, kunhan vain saa vaimonsa ensin nauramaan ja oikein kovasti kikattamaan, niin eiköhän niitä perintötilan jatkajia ala sikiämään yhtenä köytenä nykyisen isännän pannessa parastaan.

• Epäilen että aloittaja on trolli.

• Mikä on teidän pilkkaajien osa jos ette tee parrannusta . Joudutte kerran Jumalan tuomioistuimen eteen!

• Ei välttämättä, mutta sinä epäjumalanpalvelijana olet oikeasti kusessa, jos tuo vastoin kaikkea todennäköisyyttä tapahtuu.

• Anonyymi

En ole trolli. Luin naisesta joka ei kei ollut edes uskova joka sai 52v kolmoset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      88
      8149
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      89
      6238
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6178
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4731
    5. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3235
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      3234
    7. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2779
    8. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      43
      2724
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      44
      2676
    10. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      56
      2572
    Aihe