Dan Koivulaaksoa vastaan on nostatettu rankka poliittinen ajojahti. Hän on joskus nuorena ilmaissut itseään epäselvästi ja nyt siihen vedoten hänet haluttaisiin lynkata.
Koivulaakso on pahoitellut sananvalintojaan ja asian pitäisi olla siltä osin loppuun käsitelty. Mutta kun kyse on edistyksellisen vasemmiston edustajasta, niin äärioikeisto jatkaa ajojahtia häntä kohtaan.
Koivulaakson sijaan pitäisi puhua Halla-ahosta. Halla-aholla on tilillään rankka tuomio, kun hän lausui julkisuudessa tahallista rasismia. Pitäisi vaatia hänen eroaan ja jättää ajojahdin kohteeksi joutuneet rauhaan.
Poliittinen ajojahti, Dan Koivulaakso uhrina
39
87
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt vain on niin ettei vasemmistolaisia natsetja edes tutkita heidän touhujaan ja kirjoituksia..
- Anonyymi
Viherpunikkius on sairaus suomalaisuutta kohtaan ja hävityn punakapinan jälkeen heidän katkeruutensa on periytetty sukupolvesta sykupolveen.
- Anonyymi
Koivulaakso on pahoitellut puheitaan! Asia on loppuun käsitelty. Voidaan siirtyä keskustelemaan oikeuslaitoksen tuomitseman Halla-ahon kirjoituksista.
- Anonyymi
Halla-aho on pyytänyt anteeksi 16 vuotta vanhoja puheitaan. Miksi et voi antaa asian jo olla? Et tietenkään, koska olet kaksinaismoralistinen vähempiälyinen viherpunikki. Asialla ja asialla on eroa, joka päätetään teikäläisen tukikohdassa.
- Anonyymi
on tutkittava onko kiihoitettu ihmisiä väkivaltaan
- Anonyymi
On tutkittava onko kiihotettu ihmisiä Dan Koivulaaksoa vastaan.
- Anonyymi
On tutkittava, onko antipersuliike itsessään kiihotuksesta ja vihanlietsonnasta, sekä valheiden levittämisestä syntynyt, ja miten syyllinen liike itsessään on radikaalipopulismin levittämisestä, sekä valehtelusta ja vihanlietsonnasta.
- Anonyymi
Jos kerrotaan mitä Dan on tehnyt ja sanonut se ei muuta sanottua sanomattomaksi ja tehtyä tekemättömäksi. Eikä ole kiihottamista ketään vastaan.
Kannattaa aina pitää mielessä että julkituotu ajatus vaikuttaa aina taustalla ja ajatuksesta väkivallan tekoihin ja kostoon.
Ja "Joka kerran keksitään sitä aina epäillään."
- Anonyymi
Koivulaakson aiemmista kirjoituksista/puheista, joista ei tiettävästi ole ollut kenellekään haittaa, on noussut mekkala. Mikä pointti kätkeytyy tähän vanhojen kirjoitusten esiinnostoon? Luultavasti vain se, että Koivulaakso istuu mukana hallitusneuvottelujen alaryhmässä.
Entä Sipilä, joka julkisesti valehteli kaikelle kansalle vuonna 2015? Eikö pitäisi ruotia hänen vaalivalheita ja sitä miksi hän valehteli, ja mitä haittaa valehtelusta oli suomalaisille köyhille, työttömille ja yleensäkin vähävaraisille?
Yksikään toimittaja ei ole vaivautunut tekemään juttua Sipilän vaalivalehtelusta koituneista konkreettisista ja kohtuuttomista haitoista.- Anonyymi
Meidän arvomaailmamme
Isäm maalisille persu natsi uus fasisteille pitää antaa oikein isän kädestä...!
- Anonyymi
Mikähän on Aku Hirviniemen puolukanta kun vanhemmat on kommareita, sisko on kommari ja ex muijakin on kommari..... niin Aku on varmasti persu hehhehheh.....
- Anonyymi
Perussuomalaisia vainotaan, vihataan ja heistä levitellään valheita. Heidät lynkataan. Viherpunikit saavat anteeksi vihapuheet, kiihottamisen, vihanlietsominen yms. häiriökäyttäytymiset. Miksi näin? Onko tämä sitä parempaa... jotain? Koska persut!?
- Anonyymi
Dan Koivulaakso ei ole uhri, vaan aloittaja uhriutuu. Tyypillistä viherpunikkiaatteellisuutta.
- Anonyymi
No olipas todella rankka tuomio: puhui vihervasemmistolaista idelogiaa vastaan ja siitä napsahti tuomio.
Ihanko tosissasi luulet, että vasemmistolaisilla on eri säännöt? - Anonyymi
Äärivasemmistolaiset on ihan kivoja.
Meidän kylällä asui ”pölykoirien kanssa” vielä vaalien aikaan vassari joka ajeli paloautolla vaalimainoksia levittämässä. Kylällä leviävien juorujen mukaan pölykoirien alfanaaras on antanut toverille kenkää jatkuvan promillerajan ylityksen takia. Harmillinen takaisku. - Anonyymi
Mikä todellisuus vielä aukeaa kommari näyttelijä Aki Hirvinemen touhuista? Muistan kun hän uran alussa vittuili aina persuista, nyt taitaa tulla sika riihen ovelle?
Ei mikään ajojahti - tavan PS-"vaalityötä" vain😁
- Anonyymi
Yrittääkö agitaattori nyt uhriutua joksikin marttyyriksi ?
- Anonyymi
Dan Koivulaakso ei ole ilmaissut itseään epäselvästi vaan tuonut väkivallan oikeutuksen esiin saman lailla, kuin tämä nykyinen kommunisti, joka tänään erosi hommastaan. Molemmat kuuluvat Li Anderssonin lähipiiriin. Dan Koivulaakson ajatukset eivät ole muuttuneet mihinkään hänen julkaisemistaan kirjoituksista, missä tpisinajattelijoiden tappaminen oikeutettiin.
- Anonyymi
Vasemmisto eli kommunismin kannattajien verinen polku viehättää yhä heitä... Huom valkoisten voittaessa luotiin demokraattinen suomi ja ollaan ylpeitä siitä yhdessä.
- Anonyymi
Olen poliitisen pelin uhri, olen mediapelin uhri...
Kuulostaa tutulta... - Anonyymi
Kun mellakoi kadulla ja tuhoaa ihmisten omaisuutta, on se melkoisen selvää itsensä ilmaisemista.
- Anonyymi
Vassaripoliitikon mielestä oli 'mahtava tunnelma', kun 500 ...oikeamedia.com › ...
10 juli 2017 - Vassaripoliitikon mielestä oli "mahtava tunnelma", kun 500 poliisia loukkaantui ... Paikalla oli myös Vasemmistoliiton ryhmä, mm. puolueen keskeinen vaikuttaja Dan Koivulaakso. ... Kaikki eivät vielä tunne hyvää julkaisu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vassaripoliitikon mielestä oli 'mahtava tunnelma', kun 500 ...oikeamedia.com › ...
10 juli 2017 - Vassaripoliitikon mielestä oli "mahtava tunnelma", kun 500 poliisia loukkaantui ... Paikalla oli myös Vasemmistoliiton ryhmä, mm. puolueen keskeinen vaikuttaja Dan Koivulaakso. ... Kaikki eivät vielä tunne hyvää julkaisuA-studio: Talk "Suomi suomalaisille" 14.3.2013
- Anonyymi
Midä viddua, eikö sitä tutkimusta ole vieläkään aloitettu ? . Sehän on
sikamaista saamattomuutta, vai onko Polpo täysin sokea vasemalla
silmällään ???
Piilofasistit alas !!!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161958Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541432Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551337- 551098
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1411048Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75956Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36857- 52854
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62842- 56801