Poliittinen ajojahti, Dan Koivulaakso uhrina

Anonyymi

Dan Koivulaaksoa vastaan on nostatettu rankka poliittinen ajojahti. Hän on joskus nuorena ilmaissut itseään epäselvästi ja nyt siihen vedoten hänet haluttaisiin lynkata.

Koivulaakso on pahoitellut sananvalintojaan ja asian pitäisi olla siltä osin loppuun käsitelty. Mutta kun kyse on edistyksellisen vasemmiston edustajasta, niin äärioikeisto jatkaa ajojahtia häntä kohtaan.

Koivulaakson sijaan pitäisi puhua Halla-ahosta. Halla-aholla on tilillään rankka tuomio, kun hän lausui julkisuudessa tahallista rasismia. Pitäisi vaatia hänen eroaan ja jättää ajojahdin kohteeksi joutuneet rauhaan.

39

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt vain on niin ettei vasemmistolaisia natsetja edes tutkita heidän touhujaan ja kirjoituksia..

• Anonyymi

Viherpunikkius on sairaus suomalaisuutta kohtaan ja hävityn punakapinan jälkeen heidän katkeruutensa on periytetty sukupolvesta sykupolveen.

• Anonyymi

Koivulaakso on pahoitellut puheitaan! Asia on loppuun käsitelty. Voidaan siirtyä keskustelemaan oikeuslaitoksen tuomitseman Halla-ahon kirjoituksista.

• Anonyymi

Halla-aho on pyytänyt anteeksi 16 vuotta vanhoja puheitaan. Miksi et voi antaa asian jo olla? Et tietenkään, koska olet kaksinaismoralistinen vähempiälyinen viherpunikki. Asialla ja asialla on eroa, joka päätetään teikäläisen tukikohdassa.

• Anonyymi

on tutkittava onko kiihoitettu ihmisiä väkivaltaan

• Anonyymi

On tutkittava onko kiihotettu ihmisiä Dan Koivulaaksoa vastaan.

• Anonyymi

On tutkittava, onko antipersuliike itsessään kiihotuksesta ja vihanlietsonnasta, sekä valheiden levittämisestä syntynyt, ja miten syyllinen liike itsessään on radikaalipopulismin levittämisestä, sekä valehtelusta ja vihanlietsonnasta.

• Anonyymi

Jos kerrotaan mitä Dan on tehnyt ja sanonut se ei muuta sanottua sanomattomaksi ja tehtyä tekemättömäksi. Eikä ole kiihottamista ketään vastaan.
        Kannattaa aina pitää mielessä että julkituotu ajatus vaikuttaa aina taustalla ja ajatuksesta väkivallan tekoihin ja kostoon.

Ja "Joka kerran keksitään sitä aina epäillään."

• Anonyymi

Koivulaakson aiemmista kirjoituksista/puheista, joista ei tiettävästi ole ollut kenellekään haittaa, on noussut mekkala. Mikä pointti kätkeytyy tähän vanhojen kirjoitusten esiinnostoon? Luultavasti vain se, että Koivulaakso istuu mukana hallitusneuvottelujen alaryhmässä.

Entä Sipilä, joka julkisesti valehteli kaikelle kansalle vuonna 2015? Eikö pitäisi ruotia hänen vaalivalheita ja sitä miksi hän valehteli, ja mitä haittaa valehtelusta oli suomalaisille köyhille, työttömille ja yleensäkin vähävaraisille?

Yksikään toimittaja ei ole vaivautunut tekemään juttua Sipilän vaalivalehtelusta koituneista konkreettisista ja kohtuuttomista haitoista.

• Anonyymi

Meidän arvomaailmamme

• Isäm maalisille persu natsi uus fasisteille pitää antaa oikein isän kädestä...!

• Anonyymi

Mikähän on Aku Hirviniemen puolukanta kun vanhemmat on kommareita, sisko on kommari ja ex muijakin on kommari..... niin Aku on varmasti persu hehhehheh.....

• Anonyymi

Perussuomalaisia vainotaan, vihataan ja heistä levitellään valheita. Heidät lynkataan. Viherpunikit saavat anteeksi vihapuheet, kiihottamisen, vihanlietsominen yms. häiriökäyttäytymiset. Miksi näin? Onko tämä sitä parempaa... jotain? Koska persut!?

• Anonyymi

Dan Koivulaakso ei ole uhri, vaan aloittaja uhriutuu. Tyypillistä viherpunikkiaatteellisuutta.

• Anonyymi

No olipas todella rankka tuomio: puhui vihervasemmistolaista idelogiaa vastaan ja siitä napsahti tuomio.

Ihanko tosissasi luulet, että vasemmistolaisilla on eri säännöt?

• Anonyymi

Äärivasemmistolaiset on ihan kivoja.
      Meidän kylällä asui ”pölykoirien kanssa” vielä vaalien aikaan vassari joka ajeli paloautolla vaalimainoksia levittämässä. Kylällä leviävien juorujen mukaan pölykoirien alfanaaras on antanut toverille kenkää jatkuvan promillerajan ylityksen takia. Harmillinen takaisku.

• Anonyymi

Mikä todellisuus vielä aukeaa kommari näyttelijä Aki Hirvinemen touhuista? Muistan kun hän uran alussa vittuili aina persuista, nyt taitaa tulla sika riihen ovelle?

• Persu sika tulloo persu riihen ovelle.

• Ei mikään ajojahti - tavan PS-"vaalityötä" vain😁

• Anonyymi

Yrittääkö agitaattori nyt uhriutua joksikin marttyyriksi ?

• Anonyymi

Dan Koivulaakso ei ole ilmaissut itseään epäselvästi vaan tuonut väkivallan oikeutuksen esiin saman lailla, kuin tämä nykyinen kommunisti, joka tänään erosi hommastaan. Molemmat kuuluvat Li Anderssonin lähipiiriin. Dan Koivulaakson ajatukset eivät ole muuttuneet mihinkään hänen julkaisemistaan kirjoituksista, missä tpisinajattelijoiden tappaminen oikeutettiin.

• Anonyymi

Vasemmisto eli kommunismin kannattajien verinen polku viehättää yhä heitä... Huom valkoisten voittaessa luotiin demokraattinen suomi ja ollaan ylpeitä siitä yhdessä.

• Anonyymi

Olen poliitisen pelin uhri, olen mediapelin uhri...

Kuulostaa tutulta...

• Anonyymi

Kuulostaa tutulta...

• Anonyymi

Kuulostaa tutulta...

• Anonyymi

Kuulostaa tutulta...

• Anonyymi

Kuulostaa tutulta...

• Anonyymi

Kuulostaa tutulta...

• Anonyymi

Kuulostaa tutulta...

• Anonyymi

Kuulostaa tutulta...

• Anonyymi

Kuulostaa tutulta...

• Anonyymi

Kuulostaa tutulta...

• Anonyymi

Kuulostaa tutulta...

• Anonyymi

Kuulostaa tutulta...

• Anonyymi

Kuulostaa tutulta...

• Anonyymi

Kun mellakoi kadulla ja tuhoaa ihmisten omaisuutta, on se melkoisen selvää itsensä ilmaisemista.

• Anonyymi

Vassaripoliitikon mielestä oli 'mahtava tunnelma', kun 500 ...oikeamedia.com › ...

10 juli 2017 - Vassaripoliitikon mielestä oli "mahtava tunnelma", kun 500 poliisia loukkaantui ... Paikalla oli myös Vasemmistoliiton ryhmä, mm. puolueen keskeinen vaikuttaja Dan Koivulaakso. ... Kaikki eivät vielä tunne hyvää julkaisu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vassaripoliitikon mielestä oli 'mahtava tunnelma', kun 500 ...oikeamedia.com › ...

10 juli 2017 - Vassaripoliitikon mielestä oli "mahtava tunnelma", kun 500 poliisia loukkaantui ... Paikalla oli myös Vasemmistoliiton ryhmä, mm. puolueen keskeinen vaikuttaja Dan Koivulaakso. ... Kaikki eivät vielä tunne hyvää julkaisu

A-studio: Talk "Suomi suomalaisille" 14.3.2013

• Anonyymi

Midä viddua, eikö sitä tutkimusta ole vieläkään aloitettu ? . Sehän on
      sikamaista saamattomuutta, vai onko Polpo täysin sokea vasemalla
      silmällään ???
      Piilofasistit alas !!!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      116
      2058
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      159
      1545
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1374
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1158
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      164
      1131
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      966
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      872
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      867
    9. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      864
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      811
    Aihe