Olet kantanut oman Taakkasi kuin Mies

Anonyymi

Olet kantanut oman taakkasi, kuin mies. Olet tuntenut vastuusi ja kantanut sen. Miksi olet kantanut sen? Oletko miettinyt itse, miksi olet kantanut sen? Jokaisella on omat motiivinsa, jokaisella on omat syynsä taakkansa kantamiselle. Auttaako yhtään, kun vastaan tulee joku joka sanoo sinulle "olet tuntenut VAstuusi".

24

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannat sitä kuin enkeli. Sen takia tunnen, että otat taakkani minulta. Et vaadi tai pyydä, tai anna itsekään mitään lahjoja, etkä tahdo palkita saati antaa itse palkintoa. Vain toteat. Et myy.

• Anonyymi

Ei mua kukaan oo koskaan kantanut, tai armahtanut, siks kasvoin "armoa ei anneta, eikä haeta" tavalla.

• Anonyymi

Haista sinä iso pitkä vittu jäkäläjärveltä.

• Anonyymi

Kenenkäs muun kannettavaksi ne omat taakkansa laittas? Itse ne on omilla valinnoillaan kannettavakseen saanut. Aika nyhverömäistä olis ne muitten kannettavaksi laittaa.

• Anonyymi

Ei kiinnosta teidän vitut ja muutkaan reijät. Lätkää voisin katsoa mielummin. Ei tule parisuhdetta. Ei uskontoa.

Vain laki käy. Oikeudessa nähdään aikanaan.

T.HRJ

• Anonyymi

En ole mies. Tunnen tyytyväisyyttä, että olen pyrkinyt elämään arvojeni mukaisesti. Olen saanut olla oma itseni. Olen kiitollinen kaikesta, myös taakastani.

• Anonyymi

Hyvä sulle! En ole saanut vuosiin elää omaa elämääni. En toivu siitä koskaan ja mitään muuta en odota kuin oikeaa hetkeä kostaa kaikille niille, jotka ovat olleet ajamassa yksityisyyttäni ja elämääni alas. Miksi antaisin anteeksi? Ei! En keksi yhtään ainuttakaan syytä!

• Anonyymi

Sun elämäsi lipuu ohitse, jos olet koko ajan kyttäämässä ikäviä asioita. Kosto tulee aina takaisin. Kannattaa etsiä muita rakentavia ratkaisuja. Kosto on ylpeyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun elämäsi lipuu ohitse, jos olet koko ajan kyttäämässä ikäviä asioita. Kosto tulee aina takaisin. Kannattaa etsiä muita rakentavia ratkaisuja. Kosto on ylpeyttä.

Et voi puhua muiden puolesta. Katsoin useasti positiivisiä asioita joista seurasi vain pelkkää huonoa. Olisi tyhmää katsoa jatkuvasti positiivisiä näkökulmia ja toteuttaa niitä jos niistä ei saa mielihyvää eikä muutakaan. Tai pahan olon niistä kaikesta on saanut, ei muuta. Olen ajatellut asian niin jollen kerran saa hyvästä yrittämisestä mitään hyvää itselleni niin yritän etsiä sitä pahasta. Se ei voi enää mennä ainakaan huonommaksi. Mitä itse tekisit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kenenkään huora! Vailla mitään arvostusta ja hyvää. Kukaan ei voi katsoa vierestä kun kaikki tuhotaan tekemättä mitään. Se on ihmisluonto, jos minun elämäni pilataan niin pilaan sitten myös muiden. Päätin sen eilen ja se on tulevaisuuteni. Tänään sain maistaa jo palasen siitä, parempi olo siitä kuin siitä että teen vuosikaupalla itseni eteen töitä hyvällä ja ainoa mitä saan on pahan olon ja tuskan kaikkineen herkkuineen. Kuka ei valitse toista vaihtoehtoa, en tunne yhtään sen kaltaista ihmistä ja tuskin tulen koskaan näkemään. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, se on käyty nyt läpi ja valistankin muita olemaan itserakkaita paskiaisia vailla mitään empatiaa ja hyvää, elämä hymyilee ja olet onnellinen. Tästä esimerkkinä useat kohtaamiset tältäkin vuodelta toisten ihmisten kanssa, mitä julmempi ja inhottavampi olet sitä paremmin sinulla menee ja olet onnellinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kenenkään huora! Vailla mitään arvostusta ja hyvää. Kukaan ei voi katsoa vierestä kun kaikki tuhotaan tekemättä mitään. Se on ihmisluonto, jos minun elämäni pilataan niin pilaan sitten myös muiden. Päätin sen eilen ja se on tulevaisuuteni. Tänään sain maistaa jo palasen siitä, parempi olo siitä kuin siitä että teen vuosikaupalla itseni eteen töitä hyvällä ja ainoa mitä saan on pahan olon ja tuskan kaikkineen herkkuineen. Kuka ei valitse toista vaihtoehtoa, en tunne yhtään sen kaltaista ihmistä ja tuskin tulen koskaan näkemään. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, se on käyty nyt läpi ja valistankin muita olemaan itserakkaita paskiaisia vailla mitään empatiaa ja hyvää, elämä hymyilee ja olet onnellinen. Tästä esimerkkinä useat kohtaamiset tältäkin vuodelta toisten ihmisten kanssa, mitä julmempi ja inhottavampi olet sitä paremmin sinulla menee ja olet onnellinen.

Aikaisemmin kun näin jonkun varastavan kaupasta tai joltain ihmiseltä jotain kävin väliin tai ilmoitin siitä jollekkin. Tästä lähin nauran perään ja menen kysymään osuuksiani varastetusta. Eikö olekin simppeliä, täyskäännös ja elämä hymyilee. Olen ansainnut olla iloinen ja onnellinen, ainoa keino on kääntyä yhteiskuntaa vastaan ja elää omaa elämää välittämättä muista. Jos joku olisi kysynyt samaa vuosi sitten, en olisi kirjoittanut näin. Tälläiseksi minut ollaan haluttu niin sillä tiellä jatkan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikaisemmin kun näin jonkun varastavan kaupasta tai joltain ihmiseltä jotain kävin väliin tai ilmoitin siitä jollekkin. Tästä lähin nauran perään ja menen kysymään osuuksiani varastetusta. Eikö olekin simppeliä, täyskäännös ja elämä hymyilee. Olen ansainnut olla iloinen ja onnellinen, ainoa keino on kääntyä yhteiskuntaa vastaan ja elää omaa elämää välittämättä muista. Jos joku olisi kysynyt samaa vuosi sitten, en olisi kirjoittanut näin. Tälläiseksi minut ollaan haluttu niin sillä tiellä jatkan!

Päätös on sinun. Jokainen päättää itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin! Näin ollaan haluttu! Minulla ei ole mitään tekemistä aikaisempien tapahtumien kanssa. Edelleen sitä halutaan ja sitä saadaan mitä tilataan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyseessä on trolli.

• Anonyymi

Äidin ei ole tarvinnu minusta huolta pitää, olen aina pärjännyt.
      Se tieto riittää mulle.

• Anonyymi

En ole "kuin mies". Olen mies. Siinä on vissi ero.

• Anonyymi

Jatkossakaan ei ole muuta tiedossa kuin taakankantoa ja vittuilun kuuntelua. Jos ei muistia Jumala kykene tyhjentämään niin silloin Jumalan on tapettava sielu lopullisesti muuten helvetti on ikuinen ja Jumala sadisti. Ei minua kiinnosta "miehekkäät" taakankannot eikä syyt miksi vaan se koska helvettini päättyy jos ei pian niin sitten päätän itse.

• Anonyymi

Ei sen " taakankantamisen" tarvitse olla glooriaa tavoittelevaa tai jokin näyte voimasta tms, vaan se on elämää. Maailmassa on aivan uskomattomia taakankantajia, ja heitä on paljon. Jos ei ole viestintäyhteyttä taakan asettajiin tms. silloin ei tietenkään pysty itseään kovin hyvin puolustamaan, mikä tietysti on jokaisen oikeus. Mutta monissa filosofioissa uskonnoissa ym eettisissä oppaissa kehotetaan tietynlaiseen tyyneyteen, rauhaan, levollisuuteen, niin hyvin kuin nyt pystyy. Ymmärrän toki suuttumuksen ja vihankin, mutta ne olisivat itselleni liian " painavia", vaikeita ja lisävoimia kuluttavia, etten jaksaisi niinkään hyvin kuin muutoin. En moiti sinua kun sanon että itse ei kannata sitä helvettiä lisätä.

• Anonyymi

Vastaajalla on samanlainen ajatusmaailma, kuin minulla :) Tää missä ollaan nyt on se meidän "helvetti" Ei kenenkään kannata aloittaa tilauksia, meinaan sieltä tulee. Loputtomasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sen " taakankantamisen" tarvitse olla glooriaa tavoittelevaa tai jokin näyte voimasta tms, vaan se on elämää. Maailmassa on aivan uskomattomia taakankantajia, ja heitä on paljon. Jos ei ole viestintäyhteyttä taakan asettajiin tms. silloin ei tietenkään pysty itseään kovin hyvin puolustamaan, mikä tietysti on jokaisen oikeus. Mutta monissa filosofioissa uskonnoissa ym eettisissä oppaissa kehotetaan tietynlaiseen tyyneyteen, rauhaan, levollisuuteen, niin hyvin kuin nyt pystyy. Ymmärrän toki suuttumuksen ja vihankin, mutta ne olisivat itselleni liian " painavia", vaikeita ja lisävoimia kuluttavia, etten jaksaisi niinkään hyvin kuin muutoin. En moiti sinua kun sanon että itse ei kannata sitä helvettiä lisätä.

Taakan asettajat pystyvät asettamaan taakan mutta eivät poistamaan sitä. Aivan kuten lääkärit pystyvät arvaamaan mitä lääkkeitä antavat mutta pieleen mennessä se on voi voi potilaan kannalta.

• Anonyymi

Mitä hyötyä siitä olisi ollut, jos olisin murtunut taakan alle? Parempi taistella niin pitkään, kuin pystyy.
      Periksi en anna...en missään asiassa.

• Anonyymi

Olen nainen ja osaan ja teen asioita kuin mies. Miksi? Se on se eloonjäämisen/pysymisen taito. Kun on annettu yhdelle kahden edestä niin siinä oppii, mukautumaan, etsimään, soveltamaan, lukemaan ja jakamaan. Korjaamaan ja ruuvaamaan taakkoja kantamaan ja tarvittaessa puhun niinkukn asiat ovat en myönnä enkä kiellä selkäsuorana. Joinakin päivinä tuntuu et on munat vaikka olen nainen. Mutta päivääkään en vaihtaisi pois en hetkeäkään.

• Anonyymi

Kuka kirjoittaa näin ymmärtävästi ja kelle? Mä en ole koskaan saanut tunnustusta mistään. Pelkkää arvostelua ja haastamista.

• Anonyymi

Paiskasin saunan alle heittäen tulitikun perään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      116
      4895
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      115
      3978
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      215
      3896
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1396
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1374
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      172
      1369
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1269
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1155
    Aihe