Juu eli voisitte kertoo elämänne hirveimmästä wc hädästä. Itellä on tosi monta kokemusta kerron nyt yhden. Olin varmaan kutosella. Oli koe. Mulla oli ollu klo 12 aski järkyttävä vessa hätä. Kello oli siis silloin about 13:30. Pyörin pulpetin penkillä. Pidin jossa vaiheessa kättä edessä. En kehdannut sanoo että ope "ois tarve käydä veskissä " ku mun ope oli silloo semmone et sano esim. pidättele!!! Aattelin että laskenko alleni mutta en viitsinyt. Yhtäkkiä tajusin että pakko mennä lähin luokan ovea päin ja tunnen kuuman käden olallani. Keskustelu meni aborttilakia näin:
- Minnekkäs sitä ollaan menossa?
- VESSAAN! Kusen kohta housuun.
Koko luokka nauroi.
- Ei kesken kokeen.
-mut oikeesti :o
- Ei mitään muttia.
Kun koulu loppu vessaan jonotti varmaan 16 tyyppii. En jääny odottaa. Ryntäsin ovesta ulos. Bussi tuli. En pystyny istuu. Parin minan päästä lirautin vähän. Silloin vessahätä oli niin kova että en pysty kuvailemaan. Kun pääsin kotiin ryntäsin kengät jalassa vessaan. Yritin ottaa housuja pois mutta nappi oli jumissa. Puolet tuli huosuun.
Joo siinä oli mun juttu kertokaa omanne!!!
Elämäsi hirvein vessahätä
Anonyymi
0
118
Luetuimmat keskustelut
- 1801452
- 851293
- 1041048
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7646Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30566Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.91564Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44542