Juu eli voisitte kertoo elämänne hirveimmästä wc hädästä. Itellä on tosi monta kokemusta kerron nyt yhden. Olin varmaan kutosella. Oli koe. Mulla oli ollu klo 12 aski järkyttävä vessa hätä. Kello oli siis silloin about 13:30. Pyörin pulpetin penkillä. Pidin jossa vaiheessa kättä edessä. En kehdannut sanoo että ope "ois tarve käydä veskissä " ku mun ope oli silloo semmone et sano esim. pidättele!!! Aattelin että laskenko alleni mutta en viitsinyt. Yhtäkkiä tajusin että pakko mennä lähin luokan ovea päin ja tunnen kuuman käden olallani. Keskustelu meni aborttilakia näin:
- Minnekkäs sitä ollaan menossa?
- VESSAAN! Kusen kohta housuun.
Koko luokka nauroi.
- Ei kesken kokeen.
-mut oikeesti :o
- Ei mitään muttia.
Kun koulu loppu vessaan jonotti varmaan 16 tyyppii. En jääny odottaa. Ryntäsin ovesta ulos. Bussi tuli. En pystyny istuu. Parin minan päästä lirautin vähän. Silloin vessahätä oli niin kova että en pysty kuvailemaan. Kun pääsin kotiin ryntäsin kengät jalassa vessaan. Yritin ottaa housuja pois mutta nappi oli jumissa. Puolet tuli huosuun.
Joo siinä oli mun juttu kertokaa omanne!!!
Elämäsi hirvein vessahätä
Anonyymi
0
59
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448291
- 724766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373500Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483146Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella502950Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262875- 402800
- 412146
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817