Kuules k*sipää, puhutaas vähän TUNTEISTA

Anonyymi

Minkä takia välitän susta yhä? Ei huvittais. Ei kiinnostais kuule yhtään enää. Et ole ansainnut mun rakkautta, lirkuttelija. Mitä v*ttua sä oikein mun luota haet? Sitä mielihyvääkö, että miehinen itsetuntosi nousee, kun kääriydyt varmuuteen siitä, että joku tykkää ja palvoo sua maailman viimeiseen tappiin? (Vai palvooko? Entä ellei se enää jaksa?) Onhan siinä sitten mukava lirkutella vielä vähän vasemmalle ja sit viel hieman oikealle, flirt flart vaan. Sulla on pakko olla joku tunnevamma. Et näe, tajua ja itse asiassa edes välitä, että muhun sattuu. Nautiskelet vain siitä tunteesta, että susta välitetään. Tuskin edes kykenet aidosti rakastamaan, lienetkö ikinä kyennytkään.

V*tuttaa purkautua jollekin typerälle yleiselle palstalle, eihän tää viesti sua täältä tavoita, mutta ei anna luonto periksi enää suoraan meuhkata ja raakkua, kuinka loukkaantunut olen. Ja johonkin muotoon on paha mieli ja turhautuminen purettava.

Mä en jaksa enää rakastaa tyhjää. Mä en jaksa tuntea aina, etten kelpaa. Haluan rakastaa ihmistä, joka ei pidä mua itsestäänselvytenä ja näkee mut kauniina, rakastamisen arvoisena.

85

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainakin ladattuna paljon tunnetta tähän 🙁Toivottavasti ei ole kyse mistään palstajorinoista, eihän näitä kannata tosissaan ottaa.

      • Anonyymi

        Aloittaja kirjoitti ettei tavota täällä kelle kirjoittaa, joten tuskin palsta jorinaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja kirjoitti ettei tavota täällä kelle kirjoittaa, joten tuskin palsta jorinaa.

        Mitä ihmeen palstajorinaa?? Ikinä kuullutkaan. Ei oo palstajorinaa, kun en edes tiedä, mitä tarkoittaa.
        T. aloittaja


    • Anonyymi

      Vinkkinä voin sanoa, että käännä katseesi mahdollisimman nopeasti uusiin tuuliin. Valitettavasti kyseinen ihminen on kokenut kovia ja hakee hyväksyntää monesta paikasta. Hajoitat itsesi kun jäät odottelemaan ja toivomaan.

      Kokemuksesta puhun.

      • Anonyymi

        "Hajoitanhan" minä (tai oikeastaan hajotan). Onko se aina niin, että tuolla tavoin käyttäytyvät ihmiset ovat kokeneet kovia ja siksi hakevat hyväksyntää kuvatunlaisesti, mitä arvelet? Kovin varmanoloisesti kirjoitit.

        Kääntäisin katseeni ja kelkkani ja vaikka koko universumin ylösalaisin, jos se olisi vallassani. Oon niin kypsä tähän. Turhuuksien turhuus. Kuten tämä tänne kirjoittaminenkin. T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hajoitanhan" minä (tai oikeastaan hajotan). Onko se aina niin, että tuolla tavoin käyttäytyvät ihmiset ovat kokeneet kovia ja siksi hakevat hyväksyntää kuvatunlaisesti, mitä arvelet? Kovin varmanoloisesti kirjoitit.

        Kääntäisin katseeni ja kelkkani ja vaikka koko universumin ylösalaisin, jos se olisi vallassani. Oon niin kypsä tähän. Turhuuksien turhuus. Kuten tämä tänne kirjoittaminenkin. T. Aloittaja

        Uskon, että useinmiten ihmisten käyttäytymiselle löytyy jokin syy menneisyydestä. Ei kenestäkään yleensä vain tule tietynlaista. Psykopaatit toki asia erikseen.

        Mutta kuten sanoin, tilanteen tekee itselleen hyvin vaikeaksi jos siihen tilanteeseen jää roikkumaan.


      • Anonyymi

        Oon aina ihmetellyt sitä, että miten ihmiset, jotka on kokenut kovia olisi oikeutetumpia kohteleen muita ihan miten vaan. Ymmärrystä ja pään silitystä. Paskat, sanon minä. Ihminen joka on kokenut kovia niin hän monesti ymmärtää ilkeydet ja ikävyydet, eikä tosiaankaan halua muiden niitä kokevan (ite aattelen näin). Kyse on empatian puutteesta ja tunnevammaisuudesta, joka ei todellakaan liity kovia kokemiseen. Monet ihmiset on loppujen lopuksi ikäviä asioita elämässään kokenut, osa enemmän ja osa vähemmän, sitä harva ulkopuolinen tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon aina ihmetellyt sitä, että miten ihmiset, jotka on kokenut kovia olisi oikeutetumpia kohteleen muita ihan miten vaan. Ymmärrystä ja pään silitystä. Paskat, sanon minä. Ihminen joka on kokenut kovia niin hän monesti ymmärtää ilkeydet ja ikävyydet, eikä tosiaankaan halua muiden niitä kokevan (ite aattelen näin). Kyse on empatian puutteesta ja tunnevammaisuudesta, joka ei todellakaan liity kovia kokemiseen. Monet ihmiset on loppujen lopuksi ikäviä asioita elämässään kokenut, osa enemmän ja osa vähemmän, sitä harva ulkopuolinen tietää.

        Yleensä ihmiset jotka ovat kokeneet kovia on heitä kohdeltu ihan miten vaan. Se luo illuusion huonoja kokeneelle sen olevan ansaittua myös toisinkin päin.

        Minullakin on empatiaa ja paljon onkin, mutta siinä vaiheessa kun aletaan tahallaan tuhoamaan perheitä, niin kaikki katoaa. Keksin päivä päivältä mitä jännempiä ideoita miten kostan kaiken takaisin korkojen kera! Kyseessä on ihmisen itsesuojeluvaisto ja tuhoamisen takia jokainen ihminen tekee ihan mitä vain vain että se loppuu. Kostolistani on todella pitkä eikä siihen liity sanoja silittelyistä eikä rakastamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hajoitanhan" minä (tai oikeastaan hajotan). Onko se aina niin, että tuolla tavoin käyttäytyvät ihmiset ovat kokeneet kovia ja siksi hakevat hyväksyntää kuvatunlaisesti, mitä arvelet? Kovin varmanoloisesti kirjoitit.

        Kääntäisin katseeni ja kelkkani ja vaikka koko universumin ylösalaisin, jos se olisi vallassani. Oon niin kypsä tähän. Turhuuksien turhuus. Kuten tämä tänne kirjoittaminenkin. T. Aloittaja

        Kelle aloitus? Miehen nimen etukirjain, uskallatko laittaa? Tai paikkakuntaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä ihmiset jotka ovat kokeneet kovia on heitä kohdeltu ihan miten vaan. Se luo illuusion huonoja kokeneelle sen olevan ansaittua myös toisinkin päin.

        Minullakin on empatiaa ja paljon onkin, mutta siinä vaiheessa kun aletaan tahallaan tuhoamaan perheitä, niin kaikki katoaa. Keksin päivä päivältä mitä jännempiä ideoita miten kostan kaiken takaisin korkojen kera! Kyseessä on ihmisen itsesuojeluvaisto ja tuhoamisen takia jokainen ihminen tekee ihan mitä vain vain että se loppuu. Kostolistani on todella pitkä eikä siihen liity sanoja silittelyistä eikä rakastamista.

        Ei sinulla ole empatiaa, vähiten sinulla sitä on itseäsi kohtaan. Empatia ei viihdy koston seurassa. Kuulin jonkun sanovan ihan vähän aikaa sitten tähän tapaan, että antaessaan anteeksi vapauttaa itsensä.


      • Anonyymi

        En ymmärtänyt hölkäsen pöläystä tuosta, kun alotetaan perheitä hajottamaan. Siis mitä ihmettä sillä tarkoitat? Sä ite kuulostat siltä, että ihan vaan kostonhimossas jotain hajotat. Miksi? Aidot tunteet hajottaa välillä perheitä, mutta sehän on elämää, eikä tarkoituksellista niinkuin sun juttusi kuulostaa. Ok, vaikee tietää ulkopuolisena, ite kirjotin ihan yleispätevästi tuon, että kovia kokenut yleensä paremmin ymmärtää, jos on aidosti empatiakykyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinulla ole empatiaa, vähiten sinulla sitä on itseäsi kohtaan. Empatia ei viihdy koston seurassa. Kuulin jonkun sanovan ihan vähän aikaa sitten tähän tapaan, että antaessaan anteeksi vapauttaa itsensä.

        Kirjoitin empatiakykyni katoavan siinä vaiheessa kun kiusaaminen kohtuu lähimmäisiin. Yksikään ihminen ei ole silloin valmis olemaan empaattinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinulla ole empatiaa, vähiten sinulla sitä on itseäsi kohtaan. Empatia ei viihdy koston seurassa. Kuulin jonkun sanovan ihan vähän aikaa sitten tähän tapaan, että antaessaan anteeksi vapauttaa itsensä.

        Jokainen tyylillään! Minä en anna koskaan! Tyylikkäästi tietenkin 😄


      • Anonyymi

        Mä kirjotin kovia kokeneen empatiakyvystä tuolle joka puhu jostain hyväksynnän hakijasta ja hajottamisesta en siis tuolle kostajalle. Oikeuden hakeminen ei myöskään ole kostamista, aivan eri asia samoin kaikkia asioita ihmiset ei pysty eikä tarvitaekaan antaa anteeksi. Mutta eihän täällä nyt tiedä kuka mitäkin kirjottaa ja mitä kellekkin on sattunut eli ihan yleisiä juttuja tässä laitan.


    • Anonyymi

      Samat tunteet ja kokemukset

      Toisinaan mietin olet saman Juhan toinen uhri jota kans samoin loukannut koska sulla samat kokemukset mutta puhunut niistä täällä jo ennen kuin tiesin tuon Juhan tollasesta pleijeri luonteesta, mutta taisit olla se oululainen joten et voi olla jos et sit jossain netissä oo pitänyt nettiseksisuhdetta

    • Anonyymi

      No sinä ainakin tiedät miltä minusta tuntui viime kesänä.

      • Anonyymi

        Oletko nyt ihan varma, että aloitus on sinulle?! Näitä tällaisia tulee monelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko nyt ihan varma, että aloitus on sinulle?! Näitä tällaisia tulee monelta.

        Mikä kohta antoi ymmärtää että olisin ajatellut tämän olevan minulle?


    • Anonyymi

      Hän voisi miettiä vähän miten koko jutun aloitti... että ihan turha ulista (jos vaikka sattuisit hän olemaan...)

      • Anonyymi

        Uuuuuuuuh^llllllluuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuuuuuuuh^llllllluuuuu

        :D huliviliiii


    • Anonyymi

      No mitäs sulle on oikein tehty?

    • Anonyymi

      Sinunkaan kynäsi ei ole niin vahva että sillä voisi kirjoittaa Hollannin lakia uudelleen.

    • Anonyymi

      Kenelle menee? Mitä ihmettä nyt?

    • Anonyymi

      Kelle menee. Etunimen alkukirjain ja paikkakunta?

    • Anonyymi

      Mää voisin myös vähän raakkua, jos sää siitä jotaki saat...

      Kraah raah rah kraaah!

      (Ei prkl!;-)

    • Anonyymi

      Aloittaja ei uskalla kertoa kenelle menee. Liekkö siis provo.

      • Anonyymi

        Laitanko nimen ja osoitteen, puhelinnumeron, sähköpostiosoitteen, iän, sosiaaliturvatunnuksen ja kasvokuvan vielä varmuuden vuoksi?? Haloo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitanko nimen ja osoitteen, puhelinnumeron, sähköpostiosoitteen, iän, sosiaaliturvatunnuksen ja kasvokuvan vielä varmuuden vuoksi?? Haloo.

        Etunimen alkukirjain riittää kiitos. Onko mahdollista kertoa se? Vähän rajais ja selkeyttäis tilannetta meissä lukijoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etunimen alkukirjain riittää kiitos. Onko mahdollista kertoa se? Vähän rajais ja selkeyttäis tilannetta meissä lukijoissa.

        Itse asiassa, jos tämä henkilö olisi joku lukijoista, hän ei voisi olla tunnistamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa, jos tämä henkilö olisi joku lukijoista, hän ei voisi olla tunnistamatta.

        Itseasiassa aloittaja ei puhu totta, koska pimittää noinkin pientä tietomäärää, joka helpottaisi meidän lukijoiden mietteitä.
        Aloittajalla ei ole empatiasta jälkeäkään. Kiertää kysymystä kuin kissa kuumaa puuroa.


    • Anonyymi

      Provo.

    • Anonyymi

      Oletko sä nähnyt sen todellisen ihmisen siellä kaiken takana ja oletko yrittänyt tutustua siihen. Vai oletko nähnyt vain pelkän kuoren jonka perusteella ajattelet ja toimit. Tiedätkö todella tuon ihmisen tarinan ja oletko edes yrittänyt kuulla sitä.

      • Anonyymi

        Olen ja tiedän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ja tiedän.

        Olet ja tiedät ja silti siihen päälle väänsit jatkuvasti veistä haavassa? Vastasin vain niin kuin olisit hän... ei mulla muuta.


    • Anonyymi

      Laita nyt se viesti, selvitetään asiat!

    • Anonyymi

      Tämä on provo. Joku palstahörhö temppuilee. Jos olisi oikea aloitus niin kertois kelle menee tai edes paikkakunnan. Jotain tietoa antaisi.

      • Anonyymi

        Palstan parasta antia ovat nämä kuohkeat liukumiinat. Nauttikaa, kun teille annetaan!


    • Anonyymi

      Saisinko etunimen alkukirjaimen kiitos???

    • Anonyymi

      Mikä kaupunki? Tämä aloitus on ihan tyhjä, jos ei saa mitään vinkkiä kelle vois mennä.

      • Anonyymi

        Pääkaupunkiseutu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääkaupunkiseutu.

        Oliko tämä aloittajan vastaus? Eli viesti menee pääkaupunkiseudulle. Onko pokkaa vielä kertoo sen miehen nimen eka kirjain?


      • Anonyymi

        Jos se on ihan tyhjä, niin sitten se on ihan tyhjä. Tosiasiassa se ei ole tyhjä ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se on ihan tyhjä, niin sitten se on ihan tyhjä. Tosiasiassa se ei ole tyhjä ollenkaan.

        Tosiasiassa tämä on provo. Ilmaan heitetty kirje ilman lähettäjää ja vastaanottajaa,jonka tuuli vie mukanaan.
        Turhaa hälyä tyhjästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tämä aloittajan vastaus? Eli viesti menee pääkaupunkiseudulle. Onko pokkaa vielä kertoo sen miehen nimen eka kirjain?

        Pahoittelen, ei ollut aloittajan vastaus eikä kyseessä ole pk-seutu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiasiassa tämä on provo. Ilmaan heitetty kirje ilman lähettäjää ja vastaanottajaa,jonka tuuli vie mukanaan.
        Turhaa hälyä tyhjästä.

        No jo on kevyt vastaanottaja jos tuuli vie mukanaan. Ei ei, väärä osoite.

        T. aloittaja, joka painuu nyt pehkuihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahoittelen, ei ollut aloittajan vastaus eikä kyseessä ole pk-seutu.

        Olen ap. Ja pääkaupunkiseutu todellakin kyseessä. Yritit sekoittaa keskustelua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ap. Ja pääkaupunkiseutu todellakin kyseessä. Yritit sekoittaa keskustelua?

        Saanko vielä aloittajan tarkoittaman miehen nimen ekakirjaimen. Olis tärkee tieto mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saanko vielä aloittajan tarkoittaman miehen nimen ekakirjaimen. Olis tärkee tieto mulle.

        Tieto alempaa kertaalleen. ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ap. Ja pääkaupunkiseutu todellakin kyseessä. Yritit sekoittaa keskustelua?

        No oleppa sitten ihan kaikessa rauhassa. Mä oon Rooman keisari. Tai Mikki Hiiri, Peppi Pitkätossu ja Kolme iloista rosvoa. Puhumattakaan Ollin oppivuosista, Vaahteramäen Eemelistä, Martti Lutherista, Katariina Suuresta, Pekka Töpöhännästä, Kipparikallesta, vangista nimeltä Papillon, Edith Piafista, Yrjö Saarisesta, Sylvi-Sanni Mannisesta, Ronja Ryövärintyttärestä, Saku Sammakosta, Frida Kahlosta, Mauno koivistosta, Korpusta, Loviisasta, Ron Weasleysta, Vanessa Maesta, Ralf Gothonista, Platonista, Erik Satiesta, Ison talon Antista, Rannanjärvestä, Pikku Hukasta, Liisasta Ihmemaassa ja Peukaloisesta retkillään. Ai niin, Elvis elää.

        Että eipä tässä. Tympee paikka tää palsta muuten.

        T. aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oleppa sitten ihan kaikessa rauhassa. Mä oon Rooman keisari. Tai Mikki Hiiri, Peppi Pitkätossu ja Kolme iloista rosvoa. Puhumattakaan Ollin oppivuosista, Vaahteramäen Eemelistä, Martti Lutherista, Katariina Suuresta, Pekka Töpöhännästä, Kipparikallesta, vangista nimeltä Papillon, Edith Piafista, Yrjö Saarisesta, Sylvi-Sanni Mannisesta, Ronja Ryövärintyttärestä, Saku Sammakosta, Frida Kahlosta, Mauno koivistosta, Korpusta, Loviisasta, Ron Weasleysta, Vanessa Maesta, Ralf Gothonista, Platonista, Erik Satiesta, Ison talon Antista, Rannanjärvestä, Pikku Hukasta, Liisasta Ihmemaassa ja Peukaloisesta retkillään. Ai niin, Elvis elää.

        Että eipä tässä. Tympee paikka tää palsta muuten.

        T. aloittaja

        Onks kiva pitää porukkaa löyhässä hirressä senki psyko? Jos nyt vaan kertoisit sen miehen nimen alkukirjaimen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oleppa sitten ihan kaikessa rauhassa. Mä oon Rooman keisari. Tai Mikki Hiiri, Peppi Pitkätossu ja Kolme iloista rosvoa. Puhumattakaan Ollin oppivuosista, Vaahteramäen Eemelistä, Martti Lutherista, Katariina Suuresta, Pekka Töpöhännästä, Kipparikallesta, vangista nimeltä Papillon, Edith Piafista, Yrjö Saarisesta, Sylvi-Sanni Mannisesta, Ronja Ryövärintyttärestä, Saku Sammakosta, Frida Kahlosta, Mauno koivistosta, Korpusta, Loviisasta, Ron Weasleysta, Vanessa Maesta, Ralf Gothonista, Platonista, Erik Satiesta, Ison talon Antista, Rannanjärvestä, Pikku Hukasta, Liisasta Ihmemaassa ja Peukaloisesta retkillään. Ai niin, Elvis elää.

        Että eipä tässä. Tympee paikka tää palsta muuten.

        T. aloittaja

        Aloin miettimään huomista varten mikä olisi paras ja nopein tapa tehdä kiljua. Kovat juomahimot ja rahat aika vähissä. Kuulemma jos laittaa jääkaappiin appelsiinimehua ja jäädyttää sen niin sulaessa se alkaa käymään. Pitäisi kuitenkin olla pikakiljua kun aikaa on vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks kiva pitää porukkaa löyhässä hirressä senki psyko? Jos nyt vaan kertoisit sen miehen nimen alkukirjaimen.

        Tuo tapaus on kyllä jossain ihan ihmeellisessä psykoosissa.


    • Anonyymi

      Miä ainaskin rakastan paljon vaika en ole näytä nyt hänelle enkä muilekaa kun en voi tarjota hänelle muuta kuin rakkauden. T:matti

    • Anonyymi

      Espoo ja Sieltä eräs paikka???

    • Anonyymi

      Tää on provo. Yrittää sekottaa.

    • Anonyymi

      Miksi on niin vaikeaa kertoa, että kenelle menee? Sekä alue, mihin menee?

      • Anonyymi

        Espoo ja Sieltä eräs paikka!


    • Anonyymi

      Minkälaisen hinnan jotkut maksavat siitä, että saavat "palvontansa" kohteen?! Minä kerron. He ovat jo täysin kouliintuneita narsistin uhreja. Kaikki menneet kärsimykset unohdetaan, koska riippuvuus on kova! Pienikin huomaavaisuus, niin heittäydytään jalkojen juurelle. Tieto on mennyt perille, takaisin saa, mutta maksaa siitä vähän vielä kovemman hinnan! Ja minuutesi lähtee siinä myös kokonaan.

    • Anonyymi

      Sait aloittaja aikaan melko myräkän. Musta olis reilua lukijoita kohtaan ettö ilmoittaisit miehen nimen ensimmäisen kirjaimen.

      Ei jokainwn omisi ja miettisi.

      Hyvää yötä. Nukkukaa kaikki hyvin.

    • Anonyymi

      Milloin olet viimeksi jutellut hänen kanssaan?

    • Anonyymi

      Koska aloittaja ei halua selkeyttää mitenkään kenelle viesti on vaan nauttii sen tuomasta sekasorrosta ja hämmennyksestä, voidaan olettaa että aloutus on provo ja se on tehnyt tehtävänsä.
      Noniin, nyt se on ammuttu alas.

    • Anonyymi

      Hyvät ihmiset. Täällä kirjoittaa oikea aloittaja. Olen pahoillani, mutta en voi enkä halua kertoa tämän enempää. Toivon, että kunnioitatte päätöstäni.

      Jos olisin halunnut nimenomaan tunnistettavuutta, olisin tuonut sen vastauksissani esille. Toivottavasti löydätte kukin etsimänne. Olen kuitenkin vakuuttunut siitä, että minä se en ole. Kaikkea hyvää teille kaikille! Hyvää yötä.

      • Anonyymi

        Olet outo ketjun vedättäjä joka minua ei haittaa, mutta ihmettelen mitä saat siitä itsellesi.? Mistä syystä haluat vedättää ihmisiä täällä? Tervettä?


      • Anonyymi

        Oletko itse aivan terve. Kyllä täällä moni päästää höyryjä eikä tarkoita sitä kenellekään palstalaiselle kaipaajalle. Takertujat eivät sitä pysty ymmärtämään ja ajattelevat asioita vain omien tunteiden pohjalta.


    • Anonyymi

      Oikeasti ihmiset ja siltä väliltä olevat! Jos te haluatte vastauksia ja tunnistettavuutta niin tehkää jotkakin palstan ulkopuolella eikä täällä ruinaamassa aloittajalta vihjeitä ja tunnisteita! Jos ne on niin tärkeitä tietää ja tuon aloittajan aloitus menee syvästi tunteisiin niin miksi olette täällä ettekä selvitä asioitanne muualla.

      • Anonyymi

        Mitä varten jotkut haluaa antaa neuvoja aikuisille ihmisille? Täällä ikävöintiin voi olla montakin syytä. Jos tunteet pn yksipuolisia niin on aika epäilyttävää yllyttää henkilöä vielä lisää asioimaan ilr puolella. Kohde voi kokea sen ahdisteluksi.Tässä joitakin yleisimpiä palstallaolo syitä:
        1. Ei ole yhteystietoja
        2. Yksipuoleiset tunteet
        3. Toinen tai molemmat ovat tahoillaan varattuja.
        4. Mustasukkaiset ilkeilijät
        5. Trollit


      • Anonyymi

        Tämä ketju on outo. Tännehän tulee sadoittain tämän kaltaisia viestejä. Miksi juuri tämä herättää näin valtavan kiinnostuksen, että sataa syytöksiä jopa vedättämisestä. Kaikkihan täällä on samalaista vedätystä.

        Ehkä jonkun onnettoman pakkomielteinen ajatus että jonkun tietyn on oltava aloituksen takana. Ajoitus ehkä sopii johonkin ja tyyli.

        Aloittaja on ilmoittanut tämän olevan S-miehelle Espooseen ja yhä vain syytetään.


    • Anonyymi

      Tiedätkö, ei ole minun tehtävä paikkailla ihmisten huonoa omatuntoa. Se että kohtelit mua kuin ilmaa ja naureskelit muiden mukana ja vedät nyt ilmeisesti jotain showta johon haluat lisää katsojia on kaukana siitä rakkaudesta jota tunsin.

    • Anonyymi

      No voi herran pieksut, on täällä jos jonkinlaista vastaajaa ollut ja vastausta tullut. Oletettavasti useampi on tekeytynyt aloittajaksi, moni vaahdonnut provoilusta. Jos tää olis provo, olisipa se kertakaikkisen hieno juttu; mikään aloituksessa ei olis totuuden räimeää päivänvaloa nähnytkään ja asiat olis ihan toisella, mukavammalla tolalla. Ikävä kyllä näin ei ole.

      Vielä kerran väärinkäsitysten välttämiseksi kerron, että, toisin kuin joku tuolla pontevasti väitti, aloitus EI ole S-miehelle, ei Espooseen eikä ylipäätään Uudellemaalle. Aloituksen ei ole tarkoitus mennä tätä kautta kenellekään (voisin, jos haluaisin, laittaa postia ihan irl, tai soittaa, tai huutaa ja raivota asiani päin näköä, mutta en halua), vaan mun oli pakko saada päästää höyryjä ulos. Edelleen väärinkäsitysten välttämiseksi (ja provoilusyytösten ärsyttämänä) kerron, että henkilö, johon aloituksessa viitataan, vaikuttaa kutakuinkin maamme itäosassa.

      Helpottiko?

      • Anonyymi

        Olipa mikä osa tahansa maata, niin miksi ihmeessä vielä kurnutat tänne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa mikä osa tahansa maata, niin miksi ihmeessä vielä kurnutat tänne?

        Ja sinä nostatat tyhmää aloitusta ja ketjua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa mikä osa tahansa maata, niin miksi ihmeessä vielä kurnutat tänne?

        Jaa-a, hyvä kysymys. Ehkä siksi, että taidan olla sammakko.

        Mutta oi ja voi, nyt nostatin tyhmää aloitusta ja ketjua! Ihan tyhmää. Mä en ala!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa-a, hyvä kysymys. Ehkä siksi, että taidan olla sammakko.

        Mutta oi ja voi, nyt nostatin tyhmää aloitusta ja ketjua! Ihan tyhmää. Mä en ala!

        Jos käyttää asioita väärin, ei niille enää ole oikeuksia! Niin!


    • Anonyymi

      Miehen nimen alkukirjain?

      • Anonyymi

        ässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ässä

        kas tässä on ässä...


    • Anonyymi

      Ongelma on siinä nainen että olet helvetin raskas ihminen ja koitan pitää pään kylmänä ja mennä eteenpäin. En mä tollasta myrkkyä jaksa enää kuunella. Tiedät kyllä että olen sitä syyttä joutunut juomaan ihan tarpeeksi niin miksi minä haluisin sitä enää lisää? Katsoisit välillä peiliin hyvä ihminen

      • Anonyymi

        Kannattaa vaihtaa se juoppo muija selväpäiseen, niin ei tarvii enää juoda:)


    • Anonyymi

      Kysymys AP:lle: Ensinnäkin, Mikset sano tota( mikäli sulla on selkäranka) suoraan kohteelle vaan raakut ja kaakatat täällä? Et taida uskaltaa. Toiseksi, miksi sä sitten palvot sitä ihmistä jos siitä tulee paska olo? Tällä planeetalla on( fakta) muitakin ihmisiä jotka tuskin on samalla tavalla kuluttavia kun toi kyseinen kusipää jossa nyt jostain syystä päätät roikkua. Jos se on tommonen kun kuvailet niin aika satavarmasti vaan nauraa partaansa ja nauttii sun huomiosta. Varsinkin jos oot muutenkin ton tyyppinen ruutitynnyri kun viestisi antaa ymmärtää, niin saatat olla aika helvetin koomista katottavaa. Ja jos joku toteaa tähän että miten vastaan näin kylmäkiskosesti niin Siperia opettaa, liian monta kertaa olla noissa tilanteissa ja lopputulos olen, kyllä, täysi laskelmoiva sosiopaatti joka VIHAA ihmisiä

      • Anonyymi

        Jatkoa edelliseen, turha puhua mistään tunteista Y sukupolven edustajan, varsinkaan suomalaisen, kanssa, Täysin pinnallista ja kusipäistä paskaa, pitäis polttaa jokanen hitaalla liekillä


    • Anonyymi

      Onkohan joku ottanut vähän todesta jonkun paskanjauhannat..? Ettei vaan se paskanjauhaja olisi hakenut juuri tätä...

    • Anonyymi

      Kyllähän se tosi on etten toivo sitä miestä koskaan enää kohtaavani, ja vaikka kohtaisinkin mulla on viiltävän mukava apu mukanani aina. :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe