Tarvittiin miesprofeettoja

Anonyymi

Tytär Siion joutui saastutukseen, riettauteen, epäjumalan palvelukseen ja SYNTEIHIN.

Tarvittiin profeettoja nimenomaan miesprofeettoja Jumalan valittuja. Kansa ja naiset olivat käärmeissään.

Elettiin Sodoman synneissä.
Riettaudet muuttuivat epäjumalien palveluiksi.

Vrt. tähän luopumuksen aikaan.

Herra puhui profeetoilleen: "Kääntykää, kääntykää pois".
"Hän ennustaa kaukaisista ajoista".
" Minä hajoitan valkeaksi kalkitun seinän ja syöksen sen maahan".

Onneksi oli rohkeita Jumalan miehiä Raamatussa mainittuja esim. väkevä miesprofeetta Hesekiel.

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen huolestunut nykytilasta. Pahemmaksi vain muuttuu.
      En usko että nousee oikeita naisprofeettoja.
      Nyt on miesten aika nousta.

Annetaan Jumalan puhua

"Näin sanoo Herra, Herra: Voi profeettahoukkia, jotka seuraavat omaa henkeänsä ja sitä, mitä eivät ole nähneet!
      Niinkuin ketut raunioissa ovat sinun profeettasi, Israel.
      Te ette ole nousseet muurin aukkoihin ettekä korjanneet muuria Israelin heimon ympärillä, että se kestäisi sodassa, Herran päivänä.
      Mitä he ovat nähneet, on petosta, ja heidän ennustelunsa on valhetta, kun he sanovat: 'Näin sanoo Herra', vaikka Herra ei ole heitä lähettänyt; ja he muka odottavat, että hän toteuttaisi heidän sanansa.
      Ettekö ole petollisia näkyjä nähneet ja valhe-ennusteluja puhuneet, kun olette sanoneet: 'Näin sanoo Herra', vaikka minä en ole puhunut?
      Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Koska te olette puhuneet petosta ja nähneet valhenäkyjä, niin sentähden, katso, minä käyn teidän kimppuunne, sanoo Herra, Herra.
      Minun käteni on profeettoja vastaan, jotka petosnäkyjä näkevät ja valhetta ennustelevat. "

• Anonyymi

JUMALA VALITSEE MIEHIÄ
      Vaimot olkaa miesten rinnalla sillä he ovat Jumalan valittuja väkeviä ja Pyhää Henkeä täynnä olevia miehiä.
      Tukekaa näitä miehiä.

Karttakaa harhaoppisia ja vääriä profeettoja.

• Anonyymi

Minä olen nainen,Jumalan profeetta,minua ei mikään lahko hyväksy,minut on yritetty tappaa,minun läheiseni toivoo kuolemaani,miksi,koska elän totuudessa.Olen huutanut,missä olet sinä Jumalan mies,joka julistat profetaallista sanaa!Julistakaa totuutta,älkää etsikö ihmisten palvontaa.

• Anonyymi

Lopunaikana on paljon vääriä profeettoja.

Kaikki Suomen profeetat ovat vääriä profeettoja verrattuna profeetta Hesekieleen.

Kuka Suomen oikea profeetta, Jumalan valitsema?

Ollaanko me tosiaan näin pimeydessä!?!

KYLLÄ TOTISESTI ollaan pimeydessä.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä olen nainen,Jumalan profeetta,minua ei mikään lahko hyväksy,minut on yritetty tappaa,minun läheiseni toivoo kuolemaani,miksi,koska elän totuudessa.Olen huutanut,missä olet sinä Jumalan mies,joka julistat profetaallista sanaa!Julistakaa totuutta,älkää etsikö ihmisten palvontaa.

Niuvanniemestä saat ehkä apuva?

• Ruvetkaapa HELL veljet niitä kiveksiä kasvattamaan.

• Anonyymi

Mitä mieltä Musti-hauva on uskovista naisista?

• Anonyymi
        Musti.Hintikka kirjoitti:

Niuvanniemestä saat ehkä apuva?

Oletko itse niuvanniemen vakituinen asiakas?Toivoton tapaus.

• Anonyymi

Erikoista että ateismi (hau hauhau... musti-h) ja liberaalinen feminismiteologia tuntee yhteistä hengen yhteyttä.

Mustikin edustaa naaraita ; )

• Anonyymi

Suomessa on muutama luotettava profeetta. Kuunnelkaa heitä.
      Oikean profeetan tunnistaa siitä, että hän julistaa seurakuntalaisten elämästä poistettavaksi kaikki uskonnot apostolisen uskon rinnalta. Luterilaisesta kirkosta tulee erota ja lähteä kasteelle.
      Niin kuin oli alussa, niin tulee olla nyt.

• Anonyymi

Helluntalaisprofeetat julistavat että helluntailais oikeaoppinen kaste pelastaa.

- kaste ei pelasta luterilaista eikä helluntailaista

• Paskaa.

• Taas se sovinistisika anonyyminä alotuksessa hilluu...

• Anonyymi

Naiset lukekoon horoskooppeja ja ottakoon yhteyttä ennustajiin.
      Itseään voi piristää käymällä vaateostoksilla Juhannuskonferennssia varten.

Näihän ne naikkoset tekevätkin?

• Anonyymi

Raamatun sana PORTTO
      viittaa joko naiseen tai eksyttävään seurakuntaan (kirkkoon).

Näin Jumalan Sana aukenee viisaille neitsyille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      236
      4016
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2317
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1481
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      937
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      930
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      770
    Aihe