Leijonat kohtaa tänään Tanskan

Anonyymi

Tanska on pelannut kolme ottelua kuin Lijonatkin. Tanskan maaliero on 15-6 ja Suomen maaliero 9-6. Vaikka Suomella on nuoria maalintekijöitä, ollaan kaukana Tanskan pelaajien tasosta. He laukovat mekein kaksi maalia siinä, missä suomalaiset tekevät maalin. Molemmilla on 6 päästetyä maalia. Joten tässä valossa ei liene yllätys, että tanska vie pelin lukemin 4-2!

9

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tanskan voitto 4-0

• Anonyymi

Ihan lussukka vastus kymmenen nolla, lyöty vetoa satasen panoksella😂🤣😅

• Anonyymi

Ei Tanskaa pidäkään aliarvioida, heillä on paljon khl pelaajia. Mutta eiköhän Suomi pelin kuitenkin hoida kunnialla.

• Anonyymi

Maikkari pilaa MM kisat. Mainoksia tulee koko ajan ajan ja erikoistilanteet jää näkemättä. Eikös ylevero riitä kustantamaan kisat ylen kanavalle? Ennen vanhaan kaikki pelit näkyivät ylen kanavalla. Yhden erän aikana tulee 5-6 mainoskatkosta . Tunnelma kärsii todella paljon.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Tunnelma pilalla mainosten takia. Ylen ostettava lähetysoikeudet.

• Anonyymi

Ei nyt vielä laiteta päätä pensaaseen vielä yksi erä jäljellä ja Suomi johtaa 2-1,jospa se siitä.

• Anonyymi

No aivan sama kuka tässä marginaalilajin Skoda cupissa x voittaa tai häviää, ei millään lailla tärkeää kenellekkään

• Anonyymi

on se on se .... on se ei voi muuta sanoo kun on se kova poika.. ja mikä parasta suomalainen :)

• Anonyymi

Yle osti jalkapallon MM-kisat näyttääkseen ylen kanavilla, eikä Suomi edes mukana, paljonkohan maksoi. Olkoon jääkiekko marginaalilaji, mutta Suomi kuitenkin mukana ja vahvana!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1042
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      802
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe