Sillä onhan kirjoitettu!
"Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä." Joh 8:44
Siksipä hän onkin jakanut puskassa hyvin viihtyville Tepukalle lahjojansa, kuten valehtelun ja herjauksen lahjan.
Kyllä Saatana ymmärtää valehtelijaa ja herjaajaa
3
138
Vastaukset 3
- Anonyymi
Ps.72:18 Biblia (1776) Kiitetty olkoon Herra Jumala, Israelin Jumala, joka yksinänsä ihmeitä tekee! 2Kor.11:14 Biblia Ei myös ihmekään ole; sillä itse saatana muuttaa itsensä valkeuden enkeliksi.
- Anonyymi
Saatana, paras luotu enkeli. Jumalan luoma siis. Mutta paras enkeli riitaantui luojansa kanssa.
Siinä esimerkki ihmiselle.
No, satuahan tämä kaikki on. - Anonyymi
Tunnetkos tämän miehen, kysyi kirkkoherra?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 52915
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍104881Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15786Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,3740- 66618
- 74607
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1594Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184569- 56561
- 70533