Kirjoita, mitkä asiat mielestäsi eivät mene Jeesuksen oppien mukaisesti.
-Yksin autolla ajaminen ottamatta muita samaan suuntaan meneviä kyytiin on itsekkyyttä, mikä on vastoin Jeesuksen opetuksia.
-Yötyö on vastoin raamattua.Yö tarkoitettiin lepo-ajaksi.
...
Mikä ei ole Jeesuksen opin mukaista?
3
56
Vastaukset 3
Vanha kysymys uudessa muodossa.
Alkuperäinen kysymys kuuluu: Mikä on syntiä?
Vastaus: Jumalasta erossa eläminen.En voi kommentoida tähän, kun en ole koskaa raamattua lukenut kokonaan kannesta kanteen! Niin ei täysin ole Jeesuksen opit ja opetukset tiedossa. Toki oikea ja väärä on opetettu kotona..
hmmm.. huumeet, ne lienee saatanasta mitä niistäkään en tiedä kokemuksesta, mutta tarinoita ja ohjelmia seurannut jne ...- Anonyymi
Autosta ei puhuta Raamatussa, mutta kai niillä silloin joku ajoneuvo oli, kuten vene, eikä siihen tulleet kaikki rannalla katselijat.
Yötyöstäkään ei löydy kieltoa, mutta lepää sinä jos vaan voit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493