Rupusakille sirkushuveja

Anonyymi

Eilen menin satakunnankatua keskustan ohi, kun ei löytynyt rahalla toimivia pysäköintipaikkoja, niin hämeenpuisto oli täynnä sirkustelttoja. Näkyi oleva kaikki eläkeläiset ja työttömät lippalakkeineen aurinkolaseissa liikkeellä, kun niillä ei ole mitään omaa tekemistä, vaan kaupunki järjestää koko kesän syönti ja juopottelujuhlia. Tampereen kaupungin piti olla edelläkävijä julkijuopottelun kieltämisessä, mutta miten se onnistuu, kun tämä turha joukko saa kaupungin luvalla ryypätä julkisesti koko kesän keskellä kaupunkia teltoissa ja terasseilla. Sitten valitetaan, jos muutama alkoholisti istuu puiston penkillä ja juo sitä ainoaa saamaansa pulloa tai tölkkiä, niin niitä häädetään poliisin toimesta. En sitten mitenkään päässyt kaupungin keskustaan, kun hämeenkadulle ei saanut ajaa, hämeenpuistossa tämä rupusakki hyppi tien yli ruokiensa kanssa, kyllä nyt tulee rottia, kun ruokia tiputetaan ja siat heittelee roskansa maahan. Keskustorille en päässyt ollenkaan, kun sielläkin oli ihmisiä keskellä katua ja keskellä päivää. No,onhan meillä 20000 työtöntä ja varmaan enemmän eläkeläisiä, joilla ei ole mitään omaa elämää, niin kaupunki järjestää ohjattua toimintaa. Ja, joka terassi oli täynnä näitä tapajuoppoja jo aamusta lähtien, ei ole ihme, jos kaupungilla menee huonosti, kun ei kukaan tee mitään töitä. Näkyi olevan taas köyhiä kävelemässä telttojen tungoksessa, kun monella oli isoisän vanhat välihousut jalassa, 7,00e maastohousut, ne ikuiset lippikset ja aurinkolasit ja luulevat olevansa seksikkäitä. Miksei ihmiset pukeudu enään siististi suoriin housuihin, kauluspaitaan ja kävelykenkiin, kun tullaan sivistyksen kehtoon, jossain syrjäkylillä sen ymmärtää, kun on vähän metsäläisiä nämä tamperelaiset. Mutta turistit katsoo pitkään ja pyytää suomeen vaateapua, kun täällä kansa kulkee alushousuissa. Johtuuko siitä, että on auto ostettu 60kk maksuajalla, ruoka ostetaan luottokortilla kuukauden velaksi ja sitten ei ole vaatteisiin ukoilla varaa, kun on hieno velkainen auto. 90% tampereen kaduilla liikkuvista autoista on rahoitusyhtiöiden autoja, ei ihmisilla ole käteistä rahaa oikein kellään ja kännykätkin on osamaksulla, nekin täytyisi kieltää julkisilla paikoilla, kun kävelevät auton alle ja päin toisiaan. Pysäkeillä nämä hölmöt kaikki töllöttää sitä ruutua ja kysyy siltä, mitä pitää tehdä, kun ei itse tiedä mitään. Koko oma elämä on naamapuhelimessa ja tapahtumissa. Sen takia meillä on talous kuralla, kun päättäjät saa tehdä ratikoita, tunneleita, areenoita, kuten vanhassa kreikassa, kun kansalle järjestettiin sirkushuveja, niin ihmiset oli tyytyväisiä, samoin venäjällä on joka viikko rupusakille sirkusta, teatteria ja konserttia, paraateja ja urheilua. Jarik-tampere

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä kirjoitus aloittajalta, täyttä asiaa joka sana. Tampereesta on tullut sellainen läävä, ettei
      ole siellä tullut poikettua enää moneen vuoteen, ajetaan ohi ja lujaa.
      Tampere yrittää kehittyä ja muuttua moderniksi, mutta näyttää tulevan sutta ja sekundaa.

      • Anonyymi

        Et ole moneen vuoteen käynyt, mutta silti olet sitä mieltä, että keskustelun aloittaneen moniongelmaisen hysteerikon kuvaus on oikea?
        🙄


    • Anonyymi

      Kun vaan tyytyisivätkin ryyppäämään mutta kyllä tuolla suurin osa on nykyään sekakäyttäjiä. Ja roskia joka paikassa. ei ole varaa kaupungilla edes siivoukseen.

    • Anonyymi

      aloittaja voisi opetella jäsentämään kirjoitustaan, ei jaksa/pysty lukemaan

      • Anonyymi

        Paloitteleeko äiti vielä ruokasi?


    • Anonyymi

      AP vain ulvoo eikä tee mitään?

    • Anonyymi

      Hei täältä! Olin siellä Hämeenpuistossa minäkin, mutta kamalasti nyt anteeksi heti alkuun. En ole työtön enkä eläkeläinen. Venähti talviloman suunnittelu pitkäksi työkiireissä, niin nyt sitten olen talvilomalla, ja päätin käydä Kansainvälisillä Suurmarkkinoilla Hämeenpuistossa.
      Ei ole minulla lippalakkia eikä aurinkolasejakaan, anteeksi siitäkin. Ihan vain siniset farkut, t-paita, ja ulkoilutakki mikä meillä keski-ikäisillä naisilla usein vaatetuksena on.
      Rankkaa, että noin pahoitit mielesi pelkästään tietoisuudesta, että muitakin ihmisiä Tampereella liikkuu. Niin, ja voi kauhistus, siellä oli jo eilen porukkaa muualta Suomestakin, ja tänään Lauantaina enempi vielä ihan Pohjois-Pohjanmaata myöten. Noita tuon tyylisiä markkinoita kun ei joka kyläkunnassa pidetä.
      Voimia sinulle toipumiseen!

    • Anonyymi

      Kuten arkkipiispa emeritus totesi, vihapuheet kumpuavat pääsääntöisesti siitä, että ihmisellä on paha olo. Aloituskirjoitus on todiste tästä.

      • Anonyymi

        Se paha olo johtuu usein toisten pahoista teoista


    • Anonyymi

      Katkeruus kumpuaa esiin ,hitaampikin tajuaa.

    • Anonyymi

      hoh,hoijaa .. pysyppäs nynny kotonas ja tuu vaikka talvella uudestaan. Kaupunki e sovi kaltaisillesi vässyköille. ps. muistathan prässätä ne suorat housut ettei tuu sanomisia :P

    • Anonyymi

      Präääär öääää kaljaa naamariin ja ulos ördäänn

    • Anonyymi

      Kun julkijuopottelua piti kaupungin hyvillä teoilla vähentää, niin taas oli oikein lehdessä, että Särkänniemeen taas olutjuhlat Tampereen juopoille. JTK

      • Anonyymi

        Ahistaako,tekis mieli,mutta julkisivu pitää olla kunnossa. Relax,ota reilusti ,hallitusti,tule ihmisten pariin. Ongelmasi voi ratketa.


    • Anonyymi

      Jokos kaljafestaria kohta aletaan kasaamaan?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe