Paljonkohan me veronmaksajat joudumme tuostakin paskasta maksamaan?
Homotransuviisut oksettaa
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
-mutta ajattele, minkä palveluksen suomiviisun virittäjät tekivät: ei ole kallista viisujärjestelyä 2020 Suomelle....heti jo mieli kohenee,,,eikö?:)
- Anonyymi
Onneksi suomi joutuu maksamaan suhteellisen vähän osallistumisestaan. Varsinaiset isot maksajathan pääsevät suoraan finaaliin ilman karsintaa. Suomen osallistumiskustannukset rahoitetaan YLE-verosta.
Musiikkitaiteellisestihan euroviisut ovat olleet puhdasta schaissea jo vuosikaudet. Koko kisan taiteellisen annin voisi kiteyttää: "Homo pitää kovaa ääntä sulka päässä", eikä siinä sinällään mitään pahaa ole. Homotkin tarvitsevat oman mediatapahtuman. Tosin aika moni mediatapahtuma onkin jo käytännössä sellainen.
Euroviisujen tarkoitus ei alunperinkään ollut mikään taiteenlajin edistäminen, vaan euroopan yhteenkuuluvuuden kehittäminen. Nykyään tällaisia biletys&pönötys-kokoontumisajoja tuppaa olemaan vuodessa useita. Efektit ja lavasteet luonnollisesti vain kasvavat, vaikka musiikillinen anti laskeekin kuin lehmän häntä. - Anonyymi
Voisinpa muuttua trendihomoksi niin rahahanat aukeaisivat.
- Anonyymi
Äiti käski kirjoittaa tämän nähtyään että mun ikä on 15v ja nimi on niilo.
- Anonyymi
Ylemaksun maksamalla takaat että homotusta riittää kaikille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1224592Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1023908Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513300
- 433002
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182549Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222482- 232216
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami181850Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351745