Esirukousta tarvitsen, siis kehoitan teitä muistamaan minua.

Anonyymi

Kehoitan teitä, muistakaa minua, niin usein ja paljon kuin jaksatte ja tahdotte, kunnes:

Herra, Jumala Kaikkivaltias, itse Herra Sebaot, ilmestyy ja ja notkistaa taivaat ja astuu alas, minua siunaamaan ja auttamaan.
Herra, Jeesus, kukaan ei ollut valmis, kun heidät kutsuit ja lähetit ja annoit, heille "eväät" mitä he tarvitsivat,
Herra ei kukaan!
vain ja yksin Sinä olet ollut valmis.

ei ollut, Herra, abraham valmis, ei ollut, Jaakob valmis, ei ollut Joosef valmis, Herra kuten Sinä sen tiedät.
ei ollut Mooses valmis, ei ollut, Samuel valmis eikä Daavid!
ei ollut Salomo valmis eikä Pietari, eikä Paavali.

Joten Herra, kuinka paljon tahansa kasvatat tahi koulutat tahi mitä lie teet, niin en ole valmis.

Kuitenkin, Sinä Herra, lähetit heidät, ja annoit heille mitä annoit.

Sinä Herra, sanoit, älkää lähtekö, ENNENNKUIN teidän päällenne puetaan, annetaan Pyhän Hengen voima ja valta.

Joten, "jokainen" on saanut nähdä ja kuulla Sinun Sanasi, Sinun suustasi!
en hyväksy, enkä lähde liikeelle, ennenkuin olen saanut kohdata Sinut,
Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot.

Joten ilmesty minulle!
Notkista taivaat ja tule minun tyköni.
Tuon ja annan, Sinulle, Jumala lahjan ja uhrin joka on hyvä tuoksu Sinun edessäsi:
Poikasi, Jeesuksen !

Herra, Salomon 1000 eläintä oli sinulle mieleen!
Herra, Aabrahamin kuuliaisuus, että antoi Sinulle, oman poikansa uhriksi oli Sinulle mieleen.

Jumalani, Herra Sebaot, Jumala Kaikkivaltias, tuon ja annan Sinulle, oman Poikasi, puolestani, sillä Herra Jeesus on uhrini ja lahjani Sinulle.

Herra, kiiruhda tyköni, Jeesus tähden ja armosta.
Jeesuksen nimessä Herra kuule minua ja vastaa.

Oikea ja alkuperäinen Vastavoima, jonka Sinä tunnet.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      i see, joku ei tykkää siitä mitä rukoilen sillä toinen osa on poissa.
      no ei se mitään, kuka sitten on poistattanut tahi ja poistanut tämän.

      se vain on kuin heittäisi bensaa liekeihin.

      hhmm
      miten Jeesus asian ilmaisi, no en viitsi eli tahdo sitä nyt sanoa, mutta poistattaja voi sen kuvitella

      hhhhmm
      Joh. 1:29
      Seuraavana päivänä hän näki Jeesuksen tulevan tykönsä ja sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!

      Missä muissa yhteyksissä, on esillä Karitsa?
      no sama se, sillä pain ja tiedän että hyvin pian, kohtaan Jumalan Kaikkivaltiaan, sitä en tiedä mitä Herra, Sebaot, sanoo mutta tiedän että monet iloitsevat siitä ja monet riemuitsevat siitä, ja toki, monet itkevät ja parkuvat, sillä
      muistatte mitä varten Jeesus tuli maailmaan ja mikä on Jumalan Karistan "viimeinen" tehtävä.

      joten iloitkaa ja riemuitkaa, ja vieläkin sanon teille, iloitkaa sillä me pääseemme pian Kotiin.

    • Anonyymi

      "Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä."

      Mielenkiitoista :)
      ylläpito joka sitten poisti tämä, sääntöjen vastaisen viestin, toki tiedätte, että hyvin usein Jeesus, ja Jumala käytti "kaavaa".
      Millä te mittaatte sillä teille mitataan.
      no jos on epäselvää mistä on kysy niin tästä:
      Morkekain ja haam.
      ja tässä se on selitetty juurta jaksain :)

      2. Moos. 21:23
      5. Moos. 19:21

      hyvää päivän jatkoa, taidan taas keittää uutta kahvia, tiedä vaikka tänä iltana. tahi ensi yönä, Herra minua kutsuu tykönsä, ja se tietysti merkitsee etten ehdi sitten niin paljoa kahvia juoda :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1860
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1489
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      979
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      102
      846
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      45
      689
    Aihe