Tunnettu näyttelijä on syytettynä seksuaalisesta ahdistelusta. YLE on julkaissut kaikki miehen tiedot ja kuvat ikäänkuin hänet olisi jo tuomittu rikoksesta vaikka asiaa vasta tutkitaan. YLE on siis päättänyt ryhtyä koko kansan ylituomariksi joka kyllä tietää kuka on syyllinen ja kuka ei.
Olen vahvasti sitä mieltä että YLE on lopetettava ja osat myytävä kilpailijoille. Tällainen tuomarointi saa riittää.
Näyttelijä syytettynä
Anonyymi
1
105
Vastaukset
- Anonyymi
Nih ja muut tiedotusvälineet ei. Ei tietenkään iltasanomat, ei varsinkaan iltalehti.
Niistetään nenä välillä Niiish!
Voi että se Yle, mitä se nyt näin kiusaa ai kun sattuu!
Olisko tähän sopinut vielä vihervasurit, kenties suvakit, RKP unohtui. Tuliko mamut mainittua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602844
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 802216
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408