Näky oli varman tuntuinen

Anonyymi

Ikäänkuin Mestari itse olisi puhutellut minua ja kertonut olevansa pettynyt Perussuomalaisiin kannattajiinsa. Kysyin miksi? Mitä olen tehnyt väärin, mutta Mestari vain hymyili lempeästi siinä näyssä ja armahti minut. Mestari sanoi minun olevan yksi valituista, kun aika koittaa ja Mestari johtaa armahdetut kannattajansa uuden puolueen riveihin, jossa Mestarin sarkastiset sanat ymmärretään oikein. Mestarin sanojen jälkeen minulle tuli niin vapautunut olo perussuomalaisesta ahdistuneisuudestani, että lankesin siinä näyssä polvilleni Mestarin eteen ja Mestari lausui minulle, ettei minun tarvitse kauaa odottaa. Jo parin vuoden sisällä ennen kuin tuomi kukkii Mestari lupasi palata tuomaan minulle sanaa. Minulle, yhdelle perussuomalaisuudesta armahdetuista ja vapautetuiksi valituista uuden ajan airueista.

24

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ettei Mestari vaan olisi ollut Ilmestyskirjan peto lammasten vaatteissa?

• Anonyymi

Niin, Saatana on kyllä ovela. Kannattaa varoa, kenen edessä lankeaa polvilleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, Saatana on kyllä ovela. Kannattaa varoa, kenen edessä lankeaa polvilleen.

Tätä se Anttikin mietti kun pyysi polvillaan Juhaan hallitukseen...

Mutta onhan HÄN antin Mestari!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa se onkin Jeesus Kristuksen velipoika, Antti Kristus, jonka tulemista moni tuntuu kovasti odottelevan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä turhaan lausu Mestarin nimeä. Mestari ei kaipaa ylenpalttista kunniaa, mutta ei myöskään hän rankaisematta jätä sitä, joka käyttää hänen nimeään vääristä mestareista. On vain yksi ja ainut Mestari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juhan ei tainnut tarvita polvillaan rukoilla persuja hyväksymään 2015 hallitusohjelma. Sehän oli ihan läpihuutojuttu. Persut meni ilosta kirkuen hallitukseeen jytkynsä jälkeen. Ja kesken hallituskauden sotkeentuivat omiin kengännauhoihinsa. Siinä oli persujen luotettavuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juhan ei tainnut tarvita polvillaan rukoilla persuja hyväksymään 2015 hallitusohjelma. Sehän oli ihan läpihuutojuttu. Persut meni ilosta kirkuen hallitukseeen jytkynsä jälkeen. Ja kesken hallituskauden sotkeentuivat omiin kengännauhoihinsa. Siinä oli persujen luotettavuus.

Ei persut tahdot tuota muistella. Niillä on valikoiva muisti ja luulenpa, että aikamoisen suuri osa ei edes tajua tuota asiaa. Missään nimessä he eivät sitä ala pohtimaan. Totuus saattaisi tehdä kipeää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei persut tahdot tuota muistella. Niillä on valikoiva muisti ja luulenpa, että aikamoisen suuri osa ei edes tajua tuota asiaa. Missään nimessä he eivät sitä ala pohtimaan. Totuus saattaisi tehdä kipeää.

Joka vanhoja muistaa sitä gallupilla silmään.

• Anonyymi

Mestari ilmestyi Sinulle. Sait enteen tulevasta, jollaisen vain harvat ja valitut saavat.

• Anonyymi

Antti-kristus ilmestyi äänestäjille ja kertoi ettei heidän mielipiteillään ole mitään merkitystä.

• Anonyymi

Miten milloinkin. 2015 vaalien jälkeen kolme suurinta muodostivat hallituksen. Olitko tyytyväinen? Aika moni ei ollut.

• Anonyymi

Minä en äänestänyt. Minulle ei ole mitään merkitystä, millainen hallitus tulee. Ei paljon kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten milloinkin. 2015 vaalien jälkeen kolme suurinta muodostivat hallituksen. Olitko tyytyväinen? Aika moni ei ollut.

Harvempi on NYT tyytyväinen.

Kyllä minuakin aloittajan lailla vituttaisi rankasti jos vasemmistoa äänestäen tulikin äänestettyä Keskustaa ja Juha Sipilää.

Kyllä Juhaa nyt Naurattaa kun vasureiden hillopurkkia tyhjentää maiskuttaen.. )))))))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minuakin aloittajan lailla vituttaisi rankasti jos vasemmistoa äänestäen tulikin äänestettyä Keskustaa ja Juha Sipilää.

Kyllä Juhaa nyt Naurattaa kun vasureiden hillopurkkia tyhjentää maiskuttaen.. )))))))

"Harvempi on NYT tyytyväinen."

Mihin perustat väitteesi? Galluplukemiinko? Tuleva hallitus ei ole kuitenkaan vielä ehtinyt antaa mitään näyttöä toimistaan. Sipilän hallituksen toimet on nähty, samoin vaalitulos, joten lainauksessa mainittu väite on vailla pohjaa. Kunhan tuleva hallitus (olkoon mikä tahansa) pääsee toimiin, galluplukemat muuttunevat. Tai sitten ei. Mutta nykyisillä galluplukemilla on pelkkä viiihdearvo. Sinänsä gallupit ovat kutakuinkin suuntaa-antavia, mutta tässä vaiheessa ne eivät ole edes sitä ja näin ollen ne ovat turhia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Harvempi on NYT tyytyväinen."

Eli Sipilän hallituksen, joka jatkaa nyt toimitusministeristönä, kannatus on edelleen laskenut?
        Vai mitä tarkoitat?

• Anonyymi

On hauskoja nuo persut. Edellinen pääpatu oli maisteri, nykyinen on mestari.

• Anonyymi

Ja vasurien tyhmyys naurattaa vieläkin enemmän :DDDDDDDDD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sittenhän kaikki on hyvin. Meitä kaikkia naurattaa. Mikä kutakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletkohan ihan varmasti pätevä henkilö puhumaan kenenkään tyhmyydestä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletkohan ihan varmasti pätevä henkilö puhumaan kenenkään tyhmyydestä?

Persuus pätevöittää. Hakkarainenkin on ihan pätevä EU-parlamenttiin.
        Kyllä ne siellä ohjaavat Teuvon oikeaan istumapaikkaan painamaan nappia. Ja katsovat, että virkasalkkukin pysyy mukana, ettei Teuvon likaiset alushousut joudu hukkaan. Ja mepin palkkioilla kyllä saa ostettua uudetkin, jos entiset hukkaantuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne siellä ohjaavat Teuvon oikeaan istumapaikkaan painamaan nappia. Ja katsovat, että virkasalkkukin pysyy mukana, ettei Teuvon likaiset alushousut joudu hukkaan. Ja mepin palkkioilla kyllä saa ostettua uudetkin, jos entiset hukkaantuu.

Miten se menisi? EU-parlamentaarikko kadottaa virkasalkkunsa sisältöineen. Kuka maksaa uuden salkun ja sen sisällön? Veronmaksajien piikkiin menee, niin luulen.
        Salkussa voi sitäpaitsi olla arvokkaampaakin tavaraa kuin Hakkaraisen kusiset alushousut. Jopa sellaista, jota rahalla ei korvata, salaista tietoa tms.
        On siinäkin ehdokas. Mutta eihän se ehdokkaan vika ole, jos äänestäjät ovat tyhmiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teuvo on EU-parlamenttipaikan ansainnut puolueen pitkäaikaisena uskollisena soturina. Bryssel on joka puolueen uskollisten vanhojen palvelijoiden ,Dinosauruksien,hautausmaa.
        Brysselissä on halvat viinat ja bordellilaitos pelaa. Vanhakin siellä nuortuu.

• Anonyymi

Vaikka ääni oli Jussin, oletko varma, ettei kädet olleet Eesaun jalat?

• Anonyymi

Mestari häpeää kannattajiaan. Välttämätön paha ovat he.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe