Miten kestän muutaman päivän näkemättä sua.
Saisit hymyillä mulle useamminkin kuten aamulla teit
38
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Samoin😉
- Anonyymi
Haluaisin viettää sun kanssa enemmän aikaa🤔
- Anonyymi
Tarvitaan nyt tunnisteita, josta sut tunnustan varmasti....
- Anonyymi
Kerro jotain sellasta, mitä oot jutellut mulle ns. Sisäpiiri sanonta 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta pakko huikata tähän, että liittyykö se laulun sanoihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja pirkanmaalla....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töihin liittyvä sisäpiirin sanonta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töihin liittyvä sisäpiirin sanonta?
Juu töihin tai ei töihin.... Voit valita...
- Anonyymi
Terveyteen liittyvä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta pakko huikata tähän, että liittyykö se laulun sanoihin?
Se kuka laittoi ”liittyykö laulunsanoihin”
Kerro itsestäsi jotain tunnistetta🤔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kuka laittoi ”liittyykö laulunsanoihin”
Kerro itsestäsi jotain tunnistetta🤔Kerro sinä vuorostaan 😅😉
- Anonyymi
Itsestäni henkilökohtainen tunniste, minkä juuri voin laittaa e-pohjanmaa...
T. Nainen - Anonyymi
Ja laitoit mulle klo 12.55.messengerin kautta viestin, liittyen kotiin lähtöön ja vastasin myös aika nopeasti sulle, että kyllähän sä tästä tunnistat...
- Anonyymi
Niin määkin, mitäs keksitään?
t.puolipitkät hiukset tummaa ja vaaleaa(ns. sekotus väri)
- Anonyymi
No niinpä, samat on ajatukset...
- Anonyymi
Missä hymyili?
- Anonyymi
Töissä hymyilin eräälle ihanalle miehelle. Harmi että kesti niin vähän aikaa. Odotan jo tulevaa viikkoa. ❤️
- Anonyymi
Nyt on taas niin laaja ja suosittu ympäristö palstalla, että voisitko tarkentaa?
- Anonyymi
Kyllä T. Miehelle hymyilin.
- Anonyymi
sama sanat pks, mut en ole ap
- Anonyymi
Aloitus oli naiselle ja aamulla töissä tapahtui n. Klo 10.
- Anonyymi
Taisimme olla samassa työpaikassa juuri tuolloin😉T. Nainen
- Anonyymi
Millä kirjaimella mies nimesi alkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisimme olla samassa työpaikassa juuri tuolloin😉T. Nainen
Ja se oli pikkusen ennen kymmentä ap, 10alkoi yksi työpaikka-asia...
- Anonyymi
Mikä on hymyilijän etunimen alkukirjain ja mikä ap sinun? 😊
- Anonyymi
No voi, elättepä te jännittävää aikaa. :D
Onneksi minä uskalla jutella kaikkien kanssa, niin ei tarvitse täällä sitten arvailla. - Anonyymi
Tänään hänellä oli se rakkautta huokuva ilme, jota olen niin kaivannut ;-) Toinen kerta tällä viikolla ♥️
Voi H sentään. Mies tietäisitpä miten tärkeäksi olet minulle tullut jo vaikkei mitään ole koskaan varsinaisesti olekaan katseita enempää ollutkaan. Tai olethan sinä joskus syksyllä sanonut puolihuolimattomasti aika isojakin asioita, muistan kyllä. Jotenkin se pieni ”vahinkokosketusten” sarja pe ja tänään myös. Ei sen niin isoa tarvitse olla, että on ihan taivaissa 💕Tiedän, että miten taivaallista olisi koskettaa vähän pidempään ja ihan kahden. Mitenköhän tästä pääsisi siihen ;-) ? Hauskaa viikonloppua! - Anonyymi
Minä hymyilen kaikille, joita tervehdin aamulla töihin mennessä, joten ihmettelen tätä aloitusta.Nyt en tiedä, kuka niistä kaikista on sitten kyseessä. :D
- Anonyymi
Voin sanoa että ei sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin sanoa että ei sulle.
Mistäs niin päättelet??
Varmaan siitä, että työkavereideni kanssa jutellaan hymyilyn lisäksi. Jopa kaikkien jotka hymyilee minulle takaisin,, Eiks ole aika pelottavaa!!!?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs niin päättelet??
Varmaan siitä, että työkavereideni kanssa jutellaan hymyilyn lisäksi. Jopa kaikkien jotka hymyilee minulle takaisin,, Eiks ole aika pelottavaa!!!??En tarkemmin kerro mutta ei sulle. Ja olen aloittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarkemmin kerro mutta ei sulle. Ja olen aloittaja.
Hiustenväri?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiustenväri?
Mustat pitkät hiukset.
- Anonyymi
hiusten väri on tavallaan kaksi väriset tummaa ja lisäksi vaaleaa ja puolipitkät noin tällä hetkellä...
ennen kun menen joskus kampaajalle :D - Anonyymi
ja kerroin omista hiuksistani ja olen nainen ja miehellä lyhyet mustat tms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hiusten väri on tavallaan kaksi väriset tummaa ja lisäksi vaaleaa ja puolipitkät noin tällä hetkellä...
ennen kun menen joskus kampaajalle :DKuinka kauan sul on ollut kaksväriset?
- Anonyymi
No en nyt muista, tuo väri on muuttunut pikkuhiljaa, mutta on ne tollaset jo pitempään olleet, aiemmin oli tummat ja joskus oli punertavanruskeat (näkyy fb kuvassa)
- Anonyymi
Damn... Olin ihan varma että hän kirjotti tän koska kaikki sopi mut ei mul oo mustii pitkii hiuksii.. :(
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864650Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1793655Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.682096Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791288- 1301152
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1471094- 501000
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30904