Taivaassa ylistetään Karitsaa!

Anonyymi

Maan päällä monelle, jopa kristityksi itseään kutsuvalle on puhe teurastetusta Jumalan Karitsasta hullutusta, jota he eivät kykene ymmärtämään. Kas, kun sen ymmärtää vain Pyhän Hengen avulla.

Taivaassa kuitenkin ylistetään Jeesusta Kristusta, Jumalan Karitsaa!

Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"
Ilmestyskirja 5:13

55

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taivaassa myös lauletaan Katitsan virttä. Varmasti komeaa kuultavaa!

      Ja he veisasivat Mooseksen, Jumalan palvelijan, virttä ja Karitsan virttä, sanoen: "Suuret ja ihmeelliset ovat sinun tekosi, Herra Jumala, Kaikkivaltias; vanhurskaat ja totiset ovat sinun tiesi, sinä kansojen kuningas."
      Ilm 15:3

      • Anonyymi

        No voi, kirjoitusvirhe. Korjataanpa: lauletaan Karitsan virttä.


      • Anonyymi

        Katiskasta en tiedä mutta karitsa veisaa virrestä viis: Päää.. pää'ä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi, kirjoitusvirhe. Korjataanpa: lauletaan Karitsan virttä.

        "Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika tuli ja on meille mielen antanut, että me sen totisen tunnemme, ja olemme siinä totisessa, hänen Pojassansa Jesuksessa Kristuksessa: Tämä on totinen Jumala ja ijankaikkinen elämä."
        Apostoli Johannes


      • Anonyymi

        "Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen."


    • Anonyymi

      Aamen!!!

    • Anonyymi

      Jeesus on kaiken kunnian ja kiitoksen ansainnut!

      • Anonyymi

        Ja mistä hyvästä muka. Tapatti pölijä ittensä tolopan nokkaan kun ei enää muuta temppua keksinyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mistä hyvästä muka. Tapatti pölijä ittensä tolopan nokkaan kun ei enää muuta temppua keksinyt.

        Voi tuota sinun pimeyttäsi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mistä hyvästä muka. Tapatti pölijä ittensä tolopan nokkaan kun ei enää muuta temppua keksinyt.

        Kaikelaistahan ne sammuvat julkkikset keksii, pysyäkseen lööpeissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mistä hyvästä muka. Tapatti pölijä ittensä tolopan nokkaan kun ei enää muuta temppua keksinyt.

        "Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus."

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus."

        "Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus."

        ”Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."

        Aamen! Uskossa Jeesukseen kuollut elää iankaikkisesti!


    • Anonyymi

      "Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä"

      • Anonyymi

        "Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itse kanssansa, ja ei lukenut heille heidän syntiänsä, ja on meissä sovintosaarnan säätänyt."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itse kanssansa, ja ei lukenut heille heidän syntiänsä, ja on meissä sovintosaarnan säätänyt."

        "Hän pelasti heidät vihamiehen kädestä ja lunasti heidät vihollisen vallasta."


      • Anonyymi

        Loppu ON hyvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itse kanssansa, ja ei lukenut heille heidän syntiänsä, ja on meissä sovintosaarnan säätänyt."

        Kiitos Jeesus!


    • Anonyymi

      Aamen! Kiitos Jeesukselle!

      • Anonyymi

        Kiitetään Jeesusta pelastuksesta!


    • Anonyymi

      Oikein laitettuna karitsa tosiaan on hyvää.
      Muista kiittää kokkia. Raamen.

    • Anonyymi

      Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"

    • Anonyymi

      ja he sanoivat suurella äänellä: "Karitsa, joka on teurastettu, on arvollinen saamaan voiman ja rikkauden ja viisauden ja väkevyyden ja kunnian ja kirkkauden ja ylistyksen."

      • Anonyymi

        Hallelujaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hallelujaa!

        Ranttamurimuramu rallalalei!


    • Anonyymi

      "Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."

      • Anonyymi

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."


      • Anonyymi

        "Mutta jos meidän evankeliumimme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat,"


      • Anonyymi

        Maan päällä ensiarvoisen tärkeää:

        "Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maan päällä ensiarvoisen tärkeää:

        "Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä."

        Jeesuksen kanssa on hyvä vaeltaa.


      • Anonyymi

        Voitto on varma!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen kanssa on hyvä vaeltaa.

        Turvallista ja ihanaa.


    • Anonyymi

      Aloitajalla on selvästi pyhän hengen ahdistus. Ja sädekehäkin puristaa pantana päätä.
      Taivaassa ja muissakin pöydissä kuitenkin ylistetään Jumalan Karitsaa, jos se vain on hyvin teurastettu ja paistettu, sopivasti suolaa.

    • Anonyymi

      Kiitän Jeesusta jo täällä maan päällä. Myös ylistän.

      • Anonyymi

        Sitähän tässä selväjärkisemmät ihmettelee.
        Ja ylistät, mistähän hyvästä? Siitä ettei naamaansa näytä eikä puutu mitenkään asioiden kulkuun, varmaankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän tässä selväjärkisemmät ihmettelee.
        Ja ylistät, mistähän hyvästä? Siitä ettei naamaansa näytä eikä puutu mitenkään asioiden kulkuun, varmaankin.

        Saat ihan vapaasti ihmetellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat ihan vapaasti ihmetellä.

        Ei hän sinulta lupaa pyytänytkään ihmettelyynsä.


    • Anonyymi

      Täällä maan päällä eräskin väittää eksytyksen ( ! ) lähteneen Golgatalta, mutta Taivaassa kaikki ylistävät Jeesusta, Jumalan Karitsaa!
      Hallelujaa!

      • Anonyymi

        Ja todisteet esiin muuten sinua pidetään valehtelevana pellenä.


      • Anonyymi

        Teuvolla onkin karmeita oppeja!


    • Anonyymi

      "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."

      • Anonyymi

        "Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen."


    • Anonyymi

      Kertokaapa ison kirjan ulkoa lukeneet mikä oli Mooses Lasarettilaisen paras saavutus?

      • Anonyymi

        Mooseksen suunnistus, ehdottomasti, jumalan erityisessä ohjauksessa: Keskinopeus noin 12km vuodessa.
        Kiersivätköhän Gibraltarin vai Kapkaupungin kautta.


    • Anonyymi

      Jumala on herättänyt rukoilevaisensa, jotka uskaltavat repiä sydämensä kammioissaan.

    • Karitsa on mysteeri, josta mikään kirja ei kerro paljon mitään. Se johtuu siitä, että Karitsa ei ole vielä syntynyt, vaan syntyy vasta ehkä 1000-5000 vuoden sisällä. Ensin tulee Imaami Mahdi ja Profeetta Isa, joka on Uusi Aadami ja josta kaikki sitten myöhemmin saa syntynsä. Esikoinen ennen koko luomakuntaa. Profeetta Isan dynastiaan syntyy kaikki aikanaan ja niin myös Karitsa.

      • Anonyymi

        Jeesus Kristus ON Jumalan Karitsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus Kristus ON Jumalan Karitsa.

        Niinpä, ja karitsan isä ON pässi.


    • Anonyymi

      Aamen! Jeesuksen omilla on perillä riemujuhlat, kun ylistämme Karitsaa, Jeesusta Kristusta!

    • Kun on Karitsa kilvoittelun voittanut onkin seuraavana vuorossa pyrkimys päästä ISTUMAAN VALTAISTUIMELLE. Tuosta kilvoittelusta en tiedä vielä paljon mitään sillä se on neljännen eli Tyatiran seurakunnan ja Seitsemännen eli Laodikean seurakunnan heiniä enemmän. Tyatirahan on Jehovan todistajat ja Laodikea saattaa olla Vapaakirkko tai Pelastusarmeija tms. Mutta jos ei ole mitään muuta mahdollisuutta Karitsa kilpailun voittajalla kuin lähteä uuteen kisaan niin sitten vain on noustava kilparadalle ja alettava miettimään miten tällä radalla säännöt ovat.
      Jehovan todistajista olemme oppineet että he ovat karistaneet kaikki maalliset saatanalliset hallitukset pois niskastaan. He ovat kironneet koko kirkon, Anglo-Amerikkalaisen maailmanvallan, Yhdistyneet Kansakunnat ja seuraavaksi he kaiketi vielä joutuvat kiroamaan myös Venäjän, joka heitä on alkanut vainota.
      Itse tulen jälkijunassa sillä vielä on minulla luottamusta joihinkin saatanallisiin piireihin. Mutta hyvää vauhtia olen alkanut oppia karttamaan joitakin pahimpia saatanoita.
      JOKA KESTÄÄ JA SEURAA MINUA LOPPUUN ASTI PÄÄSEE ISTUMAAN VALTAISTUIMELLE.
      Itselläni ei ole mitään syytä taantumukseen, vaan ainoa järkevä paikka minulle on VALTAISTUIN. Mutta monia mutkia matkassa on. Yhä vielä kunnioitan liikaa Taivaan Jumalia, joiden joukosta ei myöskään löydy ketään arvollista. Siitä turhasta tavasta on päästävä eroon.

    • Anonyymi

      Täällä voi ylistystä jo harjoitella. 😊

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1804
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1602
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      19
      1399
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe