Tuli mieleen, ajatus, se tuskin on kokonaan omani, niin sanon sen teille.

Anonyymi

Se että, pain saan kohdata Jumalan LUOJANI.
ajatelkaa kuinka ihmeellistä, JUMALAN!

eli Herran Kaikkivaltiaan, Jumalan!
Herra Seabotin.

se, että sydämeni, vapisee mutta samalla iloisee on yhtäaikaa, sekä "hyvä että paha".

Kun Jumala tuli Abrahamin luo, miten Abraham "suhtauitui" asiaa?

1. Moos. 15:
8 Mutta hän sanoi: "Oi Herra, Herra, mistä minä tiedän, että saan sen omakseni?"
9 Ja hän sanoi hänelle: "Tuo minulle kolmivuotias hieho, kolmivuotias vuohi ja kolmivuotias oinas sekä metsäkyyhkynen ja nuori kyyhkynen".
10 Ja hän toi nämä kaikki ja halkaisi ne ja asetti puolikkaat vastakkain; lintuja hän ei kuitenkaan halkaissut.

Monet tietävät että tässä Jumala tekee ihmisen, Abrahamin kanssa LAILLISEN sopimuksen mitä sen aikaiset miehet tekivät keskenää, kun oli tehtävä luja sopimus.

ja NYT Jumala sanoo tällä teolla Abramille, Tehkäämme keskenämme sopimus!
ja allekirjoitetaan se molemmat!

11 Niin laskeutui petolintuja ruumiiden päälle, mutta Abram karkoitti ne pois.

Tämä on vähän outoa, mutta se on liian laaja juttu, mitä olen kuullut monilta vanhan ajan opettajilta, jotka repisivät hiukset päästään tämän päivän jumalttoman menon takai seurakunnissa.
eli jotain erittäin pahaa on, ikäänkuin petoja seurakunta täynnä!

ja sitten :

12 Kun aurinko oli laskemaisillaan, valtasi raskas uni Abramin, ja katso, kauhu ja suuri pimeys valtasi hänet.
KAUHU JA PIMEYS valtasi Abramin!

17 Ja kun aurinko oli laskenut ja oli tullut pilkkopimeä, näkyi suitsuava pätsi ja liekehtivä tuli, joka liikkui uhrikappaleiden välissä.

Aurinko oli laskenut!
ja tuli ei pimeää vaan pilkkopimeää !
ja Jumalan tuli ja pätsi.

mahdollisti samanlainen mikä seurasi Israelia Mooseksen aikana erämaassa.

18 Sinä päivänä Herra teki Abramin kanssa liiton, sanoen: "Sinun jälkeläisillesi minä annan tämän maan, Egyptin virrasta aina suureen virtaan, Eufrat-virtaan saakka:

kuten havaitsette, Jumala teki LIITON Abramin kanssa ja molemmat tekivät sopimuksen mukaisesti oman osan.

no es on kuitenkin että Jumala ei pyydä tahi Abram sano mitään, vaan liito oli täysin yksipuolinen Jumalan Teko.

kuten Jumala teki meidän kanssa Jeesuksen kanssa.

no sama se.

Joten muistakaa minua.

4

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet kuule, pikkasen sekaisin.

      Oletko koskaan miettinyt, miten paljon olet maksanut uskonnostasi?
      Oletko koskaan miettinyt, että jos sinua onkin huijattu ja olet maksanut huuhaasta?

      • Anonyymi

        En ole sekaisin.

        Olen miettinyt, ja en usko että:
        Mikään taivaassa tahi maan päällä oleva "korvaus" on tätä korvaava.

        Mutta en voi mitään tehdä sillä olen:
        ORJA ja
        Vanki.

        ja Jumala on vangin vartija ja vankilan johtaja, sekä sotaväki "rajoilla!

        Voi olla että Jumala huijasi eli petti minut, mutta tähänkään en voi mitään tehdä.
        Turha itkeä tahi valitaa, sillä, Jumala ei, mahdollisesti ole edes tahtonut pelastaa minua vaan kostaa, joko Jeesuksen kärsimykset tahi juutalaisten tahi ihmisten kärsimykset minulle.

        ei ole pakopaikkaa, en voi piiloutua en voi juosta pakoon!

        joten, odotan hartaasti sitä päivää kun kuolema vapauttaa minut.
        mitä sen jälkeen on en sitä tiedä ja siihen en voi vaikuttaa.

        Hinta oli ja on liian kova.


    • Anonyymi

      "uskonnosta" ei makseta!! Vaan: Jumalan Armotyöstä, Jeesuksesta Kristuksesta joka kantoi MAAILMAN synnin" , - eikä vain helluntai uskovien. . .

      • Anonyymi

        ""uskonnosta" ei makseta!!"

        hhmm
        Rahaa ei tarvitse antaa PELASTUKSESTA, mutta almut auttavat:

        Ap. t. 10:1
        1 Ja Kesareassa oli mies, nimeltä Kornelius, sadanpäämies niin kutsutussa italialaisessa sotaväenosastossa.
        2 Hän oli hurskas ja Jumalaa pelkääväinen, niinkuin koko hänen perhekuntansakin, ja antoi paljon almuja kansalle ja rukoili alati Jumalaa.
        3 Hän näki selvästi näyssä, noin yhdeksännellä hetkellä päivästä, Jumalan enkelin, joka tuli sisään hänen tykönsä ja sanoi hänelle: "Kornelius!"
        4 Tämä loi katseensa häneen ja sanoi peljästyneenä: "Mikä on, Herra?" Enkeli sanoi hänelle: "Sinun rukouksesi ja almusi ovat tulleet muistoon Jumalan edessä.

        30 Ja Kornelius sanoi: "Neljä päivää sitten, juuri tähän aikaan päivästä, minä kotonani rukoilin tällä yhdeksännellä hetkellä, ja katso, edessäni seisoi mies loistavissa vaatteissa
        31 ja sanoi: 'Kornelius, sinun rukouksesi on kuultu, ja sinun almusi ovat tulleet muistoon Jumalan edessä.

        Nyt, kuitenkaa en ole joutunut maksamaan rahaa tahi almuja, mutta ,se mitä olen joutunut maksamaan on enemmän kuin mikään raha (x1) tahi almut.

        AIKA.
        lähes 50 vuotta ! ja ei vieläkään ole Jumala vastanut!

        Jumala tarvitsi 40 vuotta Mookseksen aikana, viemää kansa luvattuun maahan, nyt Jumala ei ole VIELÄ, kyennyt, lähes 50:ssä vuodessa saamaan mitään "hyvää" aikaa!

        Joten, rahaa saa tekemällä, työtä tahi varastamalla, tahi ryöstämällä kunten Daavid, petoksella kuten Jaakob, tahi Jumalalta lahjaksi kuten Salomo, mutta AIKAA ei voi edes Kaikkivaltias Jumala antaa takaisin!

        Joten, kaikki Salomonin rikkaudet ja varallisuus, on kuin pisa vettä valta meressä, tämän hinnan eli maksun kohdalla, mitä Jumala on pakottanut ja vieläkin pakottaa maksamaan!

        Joten en voi edes kieltäytyä maksamasta, mitä vielä vaaditaan!
        eli kuinka paljon AIKAA Jumala vielä tarvitsee en tiedä ja siitä huolimatta, se mistä olen maksanut ei ole edes varmaa että saan!

        Joten, erikoistesti, uskovien tulee olla rehellinen eikä pitää EDES Jumalan puolta, mukamas, "valheilla" tahi sitten ihan tietämätömyyttään.

        Mutta sama se, sillä ei ole enää ollut edes mahdollisuutta palata "egyptiin", eli maailmaan sillä Jumala on lähettänyt suuret sotajoukot kimpuuni tuhomaan ja hävittämään!

        Joel 2:25
        25 Ja minä korvaan teille ne vuodentulot, jotka heinäsirkka, syöjäsirkka, tuhosirkka ja kalvajasirkka söivät, minun suuri sotajoukkoni, jonka minä lähetin teitä vastaan.

        Väännös -92 sanoo:
        25 Minä hyvitän teille ne vuodet, jolloin sadon söivät sirkat ja niiden toukat, vaeltajasirkat ja kalvajasirkat, tuo suuri sotajoukko, jonka lähetin teidän kimppuunne.

        1. Moos. 44:
        4 Mutta kun he olivat ehtineet vähän matkaa kaupungin ulkopuolelle, sanoi Joosef huoneenhaltijalleen: "Nouse ja aja miehiä takaa, ja kun saavutat heidät, sano heille: 'Minkätähden olette palkinneet hyvän pahalla?

        Nyt, Kysyn ja olen kysynyt Jumalalta, kuten Abraham:
        1. Moos. 15:
        2 Mutta Abram sanoi: "Oi Herra, Herra, mitä sinä minulle annat?

        ja Mooses itkee kansan puolesta:
        2. Moos. 5:22

        22 Silloin Mooses palasi Herran tykö ja sanoi: "Herra, miksi olet tehnyt niin pahoin tälle kansalle? Miksi olet lähettänyt minut?
        23 Sillä siitä asti, kun minä menin faraon tykö puhumaan sinun nimessäsi, hän on tehnyt pahaa tälle kansalle, etkä sinä suinkaan ole kansaasi vapahtanut."

        Nyt on mitättömän pieni, pienempi kuin yksi hiekan jyvä erämaassa, että Jumala vastaisi, kuten olen pyytänyt, sitä etn teille sano mitä, mutta, Kaikkivaltias voin sen tehdä, mutta, eipä ole Jumala uskaltanut oikeutta käydä!

        Joten, tänäpäivänä, huomisesta en tiedä, näyttää ja kaikki on tuhottu, hävitetty ja olen hyljätty, yksin autioon erämaahan!

        Eikä Maailassa olisi ollut hautoja, että olisin siellä saanut kuolla!

        no sama se.
        sillä olen ORJA ja Vanki, kuten Israelin kansa Mooseksen aikaa, kun Jumala sen pelasti, tosin 40 vuotta ja pari päälle.

        Nyt Kuka pelastaa minut, Jumalan Sotaväestä ja siitä "pelastuksesta" mitä Jumala on pakottanut vastaan ottamaan!

        en voi asialle mitään, joten JOKAINEN rukous on kultaa kalliimpi että saa edes hitusen oikeutta Jumalan edessä.

        Aloittaja-


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe