Muistakaa vähentää lihansyöntiä

Anonyymi

Niin maailma pelastuu

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt on pakotettava ihmiset vagaaneiksi.

• Anonyymi

Maailma pelastuu ja meillä työttömyys lisääntyy kun ei karjatiloja enää tarvita. Minä kyllä aion lihaa syödä niinkauan kun sitä vielä kaupasta saa. Koskahan lihansyönti muuttuu laittomaksi.

• Anonyymi

Kun lihanhimo iskee iltaisin lähipubissa, ei sitä noin vaan voi pysäyttää.

• Anonyymi

Täytyy mennä Ouluun katsomaan että väheneekö se lihanhimo.....

• Anonyymi

Hienoa, että jatkat lihansyöntiä, niin minäkin.

Maailma pelastuu jatkamalla eläintuotantoa, ei sen lopettamisella, sillä kasvit tarvitsevat hiilidioksidia yhteyttämiseen. Laiduntaminen kannattaa, kun on riittävä kasvipeitteisyys.
        Minua ei saa laboratoriossa herbisideistä, pestisideistä ja kasvien geeneistä tuotetun karsinogeenisen keinolihan kuluttajaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maailma pelastuu jatkamalla eläintuotantoa, ei sen lopettamisella, sillä kasvit tarvitsevat hiilidioksidia yhteyttämiseen. Laiduntaminen kannattaa, kun on riittävä kasvipeitteisyys.
        Minua ei saa laboratoriossa herbisideistä, pestisideistä ja kasvien geeneistä tuotetun karsinogeenisen keinolihan kuluttajaksi.

Keinolihaa nyt kuitenkin yritetään tosissaan tuoda myyntiin, ainakin USAssa.

https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maatalous/artikkeli-1.1153115

Tai siis tuo KFC tietääkseni on USAlainen yhtiö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun lihanhimo iskee iltaisin lähipubissa, ei sitä noin vaan voi pysäyttää.

Lihankulutushan on noussut hurjasti, Sitä pitäisi verottaa.Silloin 60 luvulla kun ei tunnettu maataloustukia, niin ihmiset ostivat leivän päälle lauantaimakkaraa, muut oli liian kalliita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sinua kiinnosta, vai etkö vain itsekkäästi välitä ollenkaan lihantuotantoon liittyvistä eettisistä ja moraalisista ongelmista?

• Anonyymi

Vaikka kaikki suomalaiset lopettaisivat syömisen tähän paikkaan ei se auta mitään?

• Anonyymi

Puheohjelmaa uusista ruoantuotantosysteemeistä:

https://areena.yle.fi/audio/1-50582259

Tuossa keskustelussa olettavat ruoantuotannon muuttuvan melko paljon tulevina vuosikymmeninä. Joitain muutoksia on tietysti jo tapahtunut ja joitain muutoksia voi tulla hyvinkin pian.

• Anonyymi

Olen lisännyt lihan syöntiä, ja niin aion tehdä vastaisuudessakin.

• Anonyymi

Lupaan vähentää lihansyöntiä sitten kun olen kuollut lupaan etten mene grillille ostaan mättöä kun olen kuollut. Sitä ennen syön mitä haluan ja niin paljon kuin haluan.

• Anonyymi

tänään keitän sylty

• Anonyymi

Sylty? Syltty on hilloa, joka tehdään marjoista. Sian päästä tehdään aladobia, joka on vielä hirveämpää kuin pekonin läski.

• Anonyymi

Olen vähentänyt jo viidesosaan. Syön vain eineslihapullia, lihapitoisuus on 17%

• Anonyymi

Ikean lihapullat ovat parhaita. Entisen Huittisten, nykyisen Kivikylän haisevatkin heti pakkauksen avattua pahalle ja ovat maultaankin etovia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikean lihapullat ovat parhaita. Entisen Huittisten, nykyisen Kivikylän haisevatkin heti pakkauksen avattua pahalle ja ovat maultaankin etovia.

J-lihat, lihapullat ja vastaavat pakataan suojakaasuun. Se kaasu siinä haisee ja paketti kannattaakin avata ainakin 15min. ennen valmistamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

J-lihat, lihapullat ja vastaavat pakataan suojakaasuun. Se kaasu siinä haisee ja paketti kannattaakin avata ainakin 15min. ennen valmistamista.

Ikean pakastelihapullat ovat parhaita, eikä koko taloa tarvitse tuulettaa pakkauksen avattua.

• Anonyymi

Mutta, kun te syötte kaikki kasvit, mistä sitten hiilinielut?

• Just sain naapurilta kilon hirvenlihaa 👍

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1576
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      96
      1504
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      202
      960
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      849
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      760
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      751
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      724
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60