Suunnitteilla ainakin 700 miljoonan euron veronkorotukset

Anonyymi

väittää HS lähteisiinsä vedoten.

Kuitenkin pelkkä sossumamujen lähettäminen koteihinsa toisi vähintään tuon summan vuodessa valtion kassaan.

Mutta kansa äänesti demarit persujen sijasta valtaan koska tykkää maksaa veroja. Muuta ei voi päätellä. Rinne sanoi ennen vaaleja selvästi että Afrikkaan on panostettava lisää ja velkainen Suomi voi tehdä sen vain veroja nostamalla. Kansa siis kyllä tiesi mitä tilasi.

25

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Persut olivat ainoita jotka olisivat kannattaneet Suomalaisia asenteita, nyt Suomi on tuhon tiellä mistä se ei enää nouse koskaan.

• Anonyymi

Suomalaiset on itsensä ruoskijoita. Tykkäävät kovasta kurista. Se antaa heille turvallisuuden tunnetta. Illusion siitä että valtio huolehtii. Mutta miten mahtaa lopulta käydä. Onko suomalainen valtio maailman pelastaja vai vaan lopulta kusettaja. Itse en Ay-liikkeen varaan, jonka juoksupoika Rinne on laskisi mitään. Nyt suomalaiset valtuutti Ay-liikkelle tulevaisuutensa. Ja verorahat voi helposti kadota Ay-liikeen eri järjestöjen kukkaroon.

• Anonyymi

Kepu Sipilän hallituksen aikana verorahat menivät MTK:n ja EK:n jäsenten kukkaroihin.

• Anonyymi

Niin, sinäkin olet aina äänestänyt porvaria joka huutaa korvaasi "palkkamalttia" vuodesta toiseen ja sinä raukka sanot "selevä" ja elät köyhyydessä, toisin kuin muissa pohjoismaissa, joissa on vahvempi vasemmisto ollut pitempään ja palkat keskimäärin 30% Suomea korkeammat. Sitten sinä onneton vihaat vielä ammattiyhdistrysliikettä, mikä yrittää pitä palkkatason edes kohtuullisena, sinun siis täytyy olla työtä vieroksuva pummi.

• Anonyymi

Ei kun mä luulin että Neuvostoliitto romahti jo. Mutta ei hätiä mitiä, Suomessa on tää oma varjo Neukkula . Olen yrittäjä ja olen itse kehittänyt monta tulonlöhdettä. En ole riippuvainen valtiosta tai työnantajasta. En vaan ole innostunut siitä että SAK johtaa maata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun mä luulin että Neuvostoliitto romahti jo. Mutta ei hätiä mitiä, Suomessa on tää oma varjo Neukkula . Olen yrittäjä ja olen itse kehittänyt monta tulonlöhdettä. En ole riippuvainen valtiosta tai työnantajasta. En vaan ole innostunut siitä että SAK johtaa maata.

Asiakas on työnantajasi joka tapauksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sitten parempi jos MTK ja EK johtavat maata kuten kepu Sipilän hallituksen aikana?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä alan yritys sulla on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sitten parempi jos MTK ja EK johtavat maata kuten kepu Sipilän hallituksen aikana?

Ainakin työttömyys väheni, samaten velkataakka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se lisää taas töitä. Verottamslla firmst lähtevät Viroon tai Kiinaan ja maatalous loppuu ja ruoka tuodaan jostain Intiasta. Ympäristö kiittää, kun ruoka ei tuoteta lähellä kuluttajia - tämä on ironiaa sanon sen, kun suomalaisilta on mennyt järki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, sinäkin olet aina äänestänyt porvaria joka huutaa korvaasi "palkkamalttia" vuodesta toiseen ja sinä raukka sanot "selevä" ja elät köyhyydessä, toisin kuin muissa pohjoismaissa, joissa on vahvempi vasemmisto ollut pitempään ja palkat keskimäärin 30% Suomea korkeammat. Sitten sinä onneton vihaat vielä ammattiyhdistrysliikettä, mikä yrittää pitä palkkatason edes kohtuullisena, sinun siis täytyy olla työtä vieroksuva pummi.

Porvaria?
        Sekä verkkosukka-Jutta että Rinne on saarannu aivan samoin palkkamaltista kuin noi sun ”porvarisi” (googlaappas vaikka!) joten: Sä äänestät niitä ihan samoja ”porvareita” jos annat äänesi demareille!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Velkataakka väheni? Milloin ja mihin?

• Sipilä rahoitti vaalibudjettinsa (vuoden 2019 budjetti) veronalennukset velalla. Hyvä vain jos ne puretaan. Velkahan ei ole kuin siirrettyä verotusta. Vaikka nyt korot ovat alhaalla, niin joku päivä velkoja maksetaan korkojen kera.

• Anonyymi

Juu mä haluan kanssa nähdä että Rinne todellakin PURKAA noi veronalennukset! :) (Valitettavasti mun arvioni on: Ei tule tapahtumaan! :/ )

• Anonyymi

Summa ei kata edes lisääntyviä pakolaiskustannuksia ja kehitysmaille lahjoitettavia tukipaketteja.
      Velkaa otetaan miljarditolkulla lisää.

Demariäänestäjät saavat mitä tilasivat, mutta nyt jo on alkanut mieli muuttua, helvetillinen katumus päällä kuten silloin kun on pannut paljaalla sukupuolitautista huoraa ja pitäisi kotiin mennä vaimon viereen. Mutta mitään ei voi vaikka kuinka itkua vääntäisi.

• Anonyymi

Kokoomus Kataisen hallituksella on Suomen velkannuttamisennätys joten turha mussuttaa kokoomusloinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokoomus Kataisen hallituksella on Suomen velkannuttamisennätys joten turha mussuttaa kokoomusloinen.

Kokoomus Kataisen hallituksessa oli SDP ja vasemmistoliitto, hyvin tuntui velka kelpaavan näillekin.

• Anonyymi

SDP lupas jo korottaa Afrikan maksuja 500 miljoonalla eli sinne ollaan laittamassa yli miljardi euroa.

• Anonyymi

Linkki.

• Anonyymi

Kepu Sipilä, kokoomus Orpo ja persu Soini päästivät Suomeen kesällä 2015 noin 35 000 paperitonta ulkomaalaista ja vero ja velkarahaa on palanut Sipilän nelivuotisella hallituskaudella noin 12 miljardia euroa mamutuskuluihin.

• Anonyymi

Ja siellä se Sipilä kohta istuu seuraavassakin hallituksessa MAMU-ministerinä

• Anonyymi

Se mamujen ottaminen on ihan ok jos heihin vaan suhtauduttaisiin myötämielisesti ja he saisivat työllistyä nopeasti. Kanadassa homma on hoidettu paremmin. Kaikki tarpeeton holhoaminen on pahasta.

• Anonyymi

Se on vasta alkua 700miljoonaa jo ennenkuin on edes alettu kunnolla puhua rahoituksesta. Pari kolme miljardia pitää vielä keksiä jostain.

• Anonyymi

AY-liikkeitä verottamalla saadaan 2 miljardia vuodessa. EIkö olisi aika laittaa nämä maanpetosrrunkkarit verolle.

• Anonyymi

Suomi romahti tänäänkin lisää. Voi teitä jotka asutte siellä velkalandiassa nimeltä Suomi.Asuntovelalliset ovat jo hävinneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      292
      1783
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      47
      1579
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      154
      1291
    4. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1131
    5. 142
      1103
    6. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      1052
    7. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1047
    8. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      73
      963
    9. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      48
      922
    10. Kesä ja nuorison mopoilu

Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta
      Suomussalmi
      152
      877
    Aihe