Mutta totuus on sitäkin karmeampi. Minä asuin Puolassa 10 vuotta ja monet nuoret valittivat miten vaikea tässä maassa on elää kun koko ajan pitäisi valehdella , ja kun laki ja oikeus tyystin puuttuvat ! kun olin investoinut sinne koko omaisuuteni, tultiin huutamaan kirves kädessä ´´go to finland, we kill you´´ auto poltettiin koirat myrkytettiin . Poliisi eikä Suomen konsulaatti tehneet mitään auttamiseksemme vaikka meillä oli siellä pieni lapsi. Puolalainen vaimoni joutui viemään hänet turvaan Helsinkiin ja pyysi että minä pitäisin siellä huolta investoinneistamme. Mutta sitten tuli Puolan POLIISI ja määräsi että myös minun pitää lähteä pois. Sen jälkeen koko kylä ryösti omaisuutemme ja repi 8 vuoden työllä ja isoilla investoinneilla tehdyt rakennukset kappaleiksi. Yksikään lakimies ei uskalla auttaa että tämän saisi oikeuteen
40 miljoonaa puolalaista on joutunut pakenemaan omasta maastaan tällaisen mentaliteetin takia.
Kysyin kerran eräiltä saksalaisen kaverini isältä että tekikö se raaka sota niistä tuollaisia ? Vanhempi saksalainen sanoi ettei siitä ole kyse. Ne olivat tuollaisia jo ennen sotaa ja sentakia se sota alkoikin
Toivon että A studion toimittajat jatkaisivat juttua, minulle saa soittaa 212 528 320 361 .......
.www.unianova.eu/impivaara.htm
A studion dokumentti puolalaisten mentaliteetista osui aivan oikeaan
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jotkut historiantutkijat väittävät että Puolalla oli ennen sotaa kovia aikeita suur puolan luomisesta englannin ja ranskan tuella , mutta Hitler ehti ensin ja tiesi miten soditaan. Puolalla on tästä häviöstä alemmuus kompleksi , minkä takia se oli niin innolla auttamassa amerikkaa 2003 tämän III maailmansodan aloittamisessa. Se on todellinen syy valtavaan pakolaisvyöryyn , pitäisi vaatia haagin sotarikosoikeuden avaamista. Se oli YK n kieltämä sota, Rikos oli sama mihin Hitler syyllistyi. Kun kirjoitin tästä EU presidentti Tuskille ( puolalaiselle ) hän vastasi että fuck you Hietikko. Todella hienoa kielenkäyttöä hänen asemassaan olevalta mieheltä
- Anonyymi
Puolalla ei ollut mitään saumaa Wehrmachtin panssareita vastaan - sillä oli vielä jopa I maailmansodan aikaista ratsuväkeä armeijan osana.
Mistä se 40 milj. pakolaista saatiin? Loppuisi koko kansa. - Anonyymi
Harmi, jos noin on, mutta mikäs tuo tuommoinen puhelinnumero on? 212 jne..No, itse olen asunut vajaan puolet tuosta ajasta plus tunnen monia muita täällä asuvia suomalaisia, myöskin naimisiin menneen talon ja koirat ja autot hankkineita eikä kukaan heistä tuota allekirjoittaisi omien kokemustensa perusteella, enkä minäkään, päinvastoin.Kaikki eli todella monet paikalliset aina ihan innoissaan, että aa, Suomesta. Suomalaisetkin tarvitsisivat lisää tulisuutta luonteeseensa tai kaiken maailman sukka-Rinteet ja Sipilät jyrää yli.
- Anonyymi
www.unianova.eu/impivaara.htm
Siinäpä mukavan kreisi sepustus jossa menee sekaisin koko maailma hallituksineen, omine pisnesunelmineen ja uskomuksineen. Oikea hallusinaatistoori raakkuna-tyyliin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11536Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras911450Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221031Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva182877Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2767Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42721- 101718
Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks28718- 7684
- 60673