Kela maksoi viime vuonna maahanmuuttajataustaisille Suomessa asuville työttömille 411 miljoonaa euroa työttömyysturvaa, ilmenee Iltalehden Kelalta saamista tiedoista. Kelan maksaman työttömyysturvan menot olivat viime vuonna yhteensä noin 1 964 miljoonaa euroa. Siitä maahanmuuttajien osuus oli 20,9 prosenttia.
Maahanmuuttajien osuutta voi pitää suurena, sillä Tilastokeskuksen mukaan ulkomaan kansalaisten osuus oli viime vuoden lopussa 4,7 prosenttia koko väestöstä.
Elintasopakolaisten kulut miljardiluokkaa...Suomi nousuun!
11
162
Vastaukset
- Anonyymi
Ja me veronmaksajat maksamme se.
Eikä nyt pelkästään niitä vaan harkinnavaraiset tuet siihen päälle ja sen lisäksi pöytälaatikkofirmoilla huijatut arvonlisäverot.
Ja eiköhän siihen samaan piikkin mene tulkit, tuomarit, opettajat ja kaikki muu rekvisiitta, mitä tuo vaatii.
- Anonyymi
Ja täälttä vielä paljon lisää:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be5addaf-61a7-4b2b-97e7-d73cfe1c383a
MILJARDEJA maksellaan ulkomaalaisille oleskelukorvauksia. - Anonyymi
Maksetaan työttömyysturvaa millä oikeudella kun eivät ole tehneet päivääkään työtä suomessa kyllä johonakin nyt valskaa ei muutaku kenkää persuksille ja sillä siisti
- Anonyymi
Suomen perustuslaissa lukee "Suomen sosiaaliturva kuuluu kaikille"
Muutama vuosi sitten asiasta väiteltiin että mitä se tarkoittaa.
Vasemmistolaisten ns. oikeusoppineiden kanta voitti sen väitettiin tarkoittavan koko maapalloa ja jokaista sen asukasta sekä myöhemmin löydettävien muiden maailmojen asukkaita ja muita olentoja. Jokaiselle olennolle maailmankaikkeudessä siis kuuluu suomalaisten veronmaksajien kustantama sosiaaliturva.
Olen kyllä ihan varma että ne jotka perustuslain aikanaan kirjoittivat tarkoittivat sillä SUOMALAISIA. - Anonyymi
Helevetti tänne saa tulla kaiken maailman vinkuintiaanit tekemättä yhtään mitään ja saavat työttömyyskorvauksia ja tavalliset suomalaiset duunarit joutuuvat kaiken maailman kikyt kärsimään kuka sika on nämä hyväksynyt
- Anonyymi
Äänestäjäsika tämän on hyväksynyt. Jos suomalaiset tulisivat järkiinsä saisi Perussuomalaiset yksin enemmistön eduskuntaan ja onhan PS jo nyt kovassa nousussa koska on ainoa puolue joka haluaa puolustaa SUOMALAISIA.
Äänestämisen voi aloittaa jo nyt EU vqaaleista.
- Anonyymi
ÄÄNESTÄMÄLLÄ ja vain äänestämällä EU-vaaleissa viimeistään 26.5.2019 voit vaikuttaa, minkälaisessa EUROOPASSA sinä haluat elää. Nämä ovat listavaalit kattaen koko Suomen, ja eri puolueilla on hyvinkin erillainen näkemykset meidän tavallisten suomalaisten osalta, mikä on Suomen ja suomalaiten osuus yhdentyvän EUROOPAN taakanjaossa. Käytä äänivaltaasi ÄLÄ NUKU.
- Anonyymi
Vaasan vaalipiirin osalta ennakkoäänestys tilanne ( 18.5.2019) on 9,5 % ja se on Manner-Suomen pienin.
- Anonyymi
Uusi punavihreä hallitus räjäyttää maahanmuuton uusiin sfääreihin. Puoli Afrikkaa syö kohta pöydässäsi. Lii Andersson snoi jo, että nyt verotetaan kaikkea mitä tähän asti ei vielä ole keksitty verottaa!
- Anonyymi
Pian suomi on siliä jos ei ruveta vastatoimiin, kantaväki ei yksinkertaisesti näilli lilliputeille ole mitään ja vielä värkkäävät lakeja sanomisten estämiseksi.
SUOMEMME ON LOPUN EDELLÄ
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943702
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453094Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.912671Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572400- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172327- 1242290
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212254Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212193- 642070