Uskontiellä on tarjolla monenlaista ismiä ja eksytystä.
Amerikkaa kuvaa sotaisuus, roskaruokakulttuuri ja harhaopit. Se siitä Jumalan kirouksesta.
Amerikassa löytyy yli kymmenen miljoona eksytyksen uhria.
Suurimmat eksytykset siellä ovat jehovalaisuus, mormonismi ja adventismi.
"Amerikan herkuilla" on globaali missio.
"Amerikan herkut"
5
53
Vastaukset
- Anonyymi
Suurin epäjumala on raha. Maailmankauppa pyörii dollareilla ja USA on rahaepäjumalan keskuspaikka.
Jenkellä on ympäri maailmaa ollut ja on sotatoimia ja sotilastukikohtia.
Montako ydinasetta on Euroopassa ja kenen ne ovat?
Nyt ne jenkit haluavat määrätä uskostamme. - Anonyymi
Pitäishän se Suomalaisen maalaisjärjellä lukemisen kautta selvitä Raamatusta että terve usko on Kristuksessa Jeesuksessa, eikä "setä Samulin" matkakertomuksissa. Siis usko on Kristuksessa Jeesuksessa, ei tunne tiloissa. Kun usko on Kristuksessa Jeesuksessa edellytys on Kirjoitusten tuntemus henkilökohtaisesti jotta kykenee eroittamaan valheen opettajat ja pysymäään heidän opetuksistaan erossa.
Usko joka on Kristuksessa Jeesuksessa tulee ainoastaan evankeliumin kuulemisen ja uskomisen kautta, ja kasvaa terveesti henkilö kohtaisella Raaamatun lukemisella, ja sen käytäntöön laittamisellla arkipäivässä lähimmäisen rakastamisella . "..lapsuudestasi saakka tunnet pyhät kirjoitukset, jotka voivat tehdä sinut viisaaksi, niin että pelastut uskon kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa..."
2.Tim.3:12.".. Ja kaikki, jotka tahtovat elää jumalisesti Kristuksessa Jeesuksessa, joutuvat vainottaviksi. 13. Mutta pahat ihmiset ja petturit menevät yhä pitemmälle pahuudessa, eksyttäen ja eksyen. 14. Mutta pysy sinä siinä, minkä olet oppinut ja mistä olet varma, koska tiedät, keiltä olet sen oppinut, 15. ja koska jo lapsuudestasi saakka tunnet pyhät kirjoitukset, jotka voivat tehdä sinut viisaaksi, niin että pelastut uskon kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa. 16. Jokainen kirjoitus, joka on syntynyt Jumalan Hengen vaikutuksesta, on myös hyödyllinen opetukseksi, nuhteeksi, ojennukseksi, kasvatukseksi vanhurskaudessa, 17. että Jumalan ihminen olisi täydellinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmistunut..."
Joh.17: 3.".. Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen..." MITEN ARVELET "TUNTEVASI", ellet tunne Jumalan Sanan ilmoitusta? Jumala on ilmoittanut itsensä Sanassa. Joh.17: 6.".. Minä olen ilmoittanut sinun nimesi ihmisille, jotka sinä annoit minulle maailmasta. He olivat sinun, ja sinä annoit heidät minulle, ja he ovat ottaneet sinun sanastasi vaarin..."
1.Piet.2:1."..Pankaa siis pois kaikki pahuus ja kaikki vilppi ja ulkokultaisuus ja kateus ja kaikki panettelu, 2. ja halatkaa niinkuin vastasyntyneet lapset sanan väärentämätöntä maitoa, että te sen kautta kasvaisitte pelastukseen, 3. jos "olette maistaneet, että Herra on hyvä". 4. Ja tulkaa hänen tykönsä, elävän kiven tykö, jonka ihmiset tosin ovat hyljänneet, mutta joka Jumalan edessä on valittu, kallis, 5. ja rakentukaa itsekin elävinä kivinä hengelliseksi huoneeksi, pyhäksi papistoksi, uhraamaan hengellisiä uhreja, jotka Jeesuksen Kristuksen kautta ovat Jumalalle mieluisia. 6. Sillä Raamatussa sanotaan: "Katso, minä lasken Siioniin valitun kiven, kalliin kulmakiven; ja joka häneen uskoo, ei ole häpeään joutuva." 7. Teille siis, jotka uskotte, se on kallis, mutta niille, jotka eivät usko, "on se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, tullut kulmakiveksi" 8. ja "kompastuskiveksi ja loukkauskallioksi". Koska he eivät tottele sanaa, niin he kompastuvat; ja siihen heidät on pantukin..." - Anonyymi
Suurin uhka Maailmalle ydinaseet, eksytykset ja naispappeus.
Elämme Laodikean seurakunta-aikaa.- Anonyymi
Naiset pastoreina saavat paljon pahaa aikaiseksi !
- Anonyymi
Systemaattinen raamatunopetus on USA:n seurakunnissa aivan toista luokkaa kuin suomalaisissa seurakunnissa. Siellä on erittäin hyviä opettajia. Eikä suurin osa USA:n kristityistä ole tosiasiassa hurahtanut mihinkään.
Päinvastoin, klassinen raamattua opettava kristillisyys on USA:ssa nuorten parissa nousussa. Erityisesti korkeasti koulutetut nuoret ovat kiinnostuneita calvinismista, metodismista tms. He eivät välttämättä niele kaikkea ko. suunnissa, mutta arvostavat perusteellista otetta raamatun tutkisteluun. Elämän leipä uskovan tiellä pitää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1064542Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013890Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513250
- 432952
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222442- 232166
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171819Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735