Alkon paskat sivut

Anonyymi

Vuosi pari sitten annoin palautetta Alkon verkkosivuista!!! Vastasivat, että he pyrkivät saamaan sivut päivitettyä ja vielä kehtasivat kysyä osaanko yleensäkään toimia verkossa. Voi, mitä vitun paskaa!! Ylipalkatut paskiaiset pääkonttorissa eivät osaan/viitsi tehdä mitään. Alkon tuotekategorian kun aukaisee, niin homma junttaantuu. Yritä siinä sitten jotain tilata, voi vittujen kevät. Alko on pelkkä muinaisjäänne, joka pitää lopettaa heti! Typerä blodi pääjohtajakin tienaa ylisuurta palkkaa perseellään istumalla ja tietämättä mitää asioista.

12

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kieltolaki ja kepuholhous voimissaan. Maaliman parasta suomalaisginiä ei saa mainostaa. SääntöSuomi on perseestä.

    • Anonyymi

      Teillä vain on huonot laitteet. Minulla toimii sekä Alkon sovellus että nettisivut ilman ongelmia. Jos ei ole laitteita tai kykyä käyttää ohjelmia vika ei ole Alkon.

      • Anonyymi

        Looseer. Höpinät laitteista osoittaa vain tietämättömyyteesi, ei verkkopalvelut vaadi laitteilta kummoista. Alkon tuoteluettelossa on surkea toteutus ja logiikkaa. Ei se ole mistään laitteesta kiinni, sanoinko että toimii hitaasti? Se käyttäminen on yksinkertaisesti ärsyttävää.


      • Anonyymi

        Sanoinko, että on hidas? En sanonut. Jos ei ole kykyä niin sitten ei ole, sille en voi mitään.


      • Anonyymi

        Aloittaja sanoo että oli hidastui ja sinä sönkötät vain laitteista kun en ymmärrä että sivut eivät vaadi yleensä kummoista laitteelta. Haku on surkea ja sen on palveluntarjoajan vika. Internetissä käytettävyys vaikuttaa paljon kuluttajan ostamishalukkuuteen. Ainoastaan monopolien idooteilla on varaa syyttää kuluttajaa.


      • Anonyymi

        Syy ei ole Alkon jos sinulla ei ole taitoa tai laitteita. Minulla on ja hyvin toimii, miksi? En tiedä mutta näin vain on.


    • Anonyymi

      Jos sivuja tai appia käyttää selvinpäin, ei tule ongelmia. Kännissä mikään ei tahdo onnistua.

    • Anonyymi

      En ymmärrä mikä sivuissa on niin paskaa, että pitää hermonsa menettää?
      Kaikki tuotteet löytyvät nimillä tai tuoteryhmistä selaamalla. Helpoin paikka mokata on käyttää selaimen nuolinäppäimiä silloin kun pitäisi käyttää sovelluksen nuolinäppäimiä. Muuten en ole huomannut mitään ihmeellistä, en puhelinversion tai selainversion kohdalla.

      Junttaamisesta en tiedä yhtään mitään, kun minulla sivut aukeavat ja pelaavat ilman ongelmia.
      Olen sitä mieltä, että nyt on vika käyttäjässä tai hänen laitteissaan.

    • Anonyymi

      No, hei kaikille mulkuille. Tosiasiahan on, että Alkon sivut junttaantuvat, niin kuin aloittaja kirjoitti. Whisky Exchangen ja muidenkin YKSITYISTEN viinakauppojen sivut toimivat tooooodella hyvin. Alkohan on monopoli ja monopolit toimivat miten toimivat, koska heillä on YKSINOIKEUS ja tämä määrittää heidän toimintatapansa toimia miten toimia ja that´s it.

    • Anonyymi

      Netti täynnä tutkimusta kuinka pitkään kuluttajat jaksavat paskan kaytettävyyden kanssa. Se aika on lyhyt kun siirtyvät muualle. Jopa adidas joutui nöyrtymään ja korjaaman sivunsa mutta ei alko monopolina. Siinä paistaa ettei ostaja ja toimittaja osaa. Sitten tänne tulee jotkut alkolaiset nillittämään.

      Alko perusvalikoima pitkälti keskitien bulkkia ja tilausvalikoima ok. Kuka tarttee 40 erilaista ripassa viiniä? Chiantteja ei ole paskan vertaa vakiovalikoimassa.

    • Anonyymi

      Hei inisijä.

      Alkosta voit tilata ihan niin montaa Chiantia kuin haluat, pitää vain olla millä tilata.
      Valikoimista voi olla montaa mieltä mutta 8 873 tuotetta on jo sinänsä aika kattava valikoima tilaavat kun kerrot mitä haluat.

      Voitko kertoa yhden alkoholikaupan jolla on suurempi valikoima, systeemin (Ruotsi) valikolima on iso ja tuttu mutta sivut ovat yyber huonot.

      Alkolla on Chianti nimikkellä 42 tuotetta, montako pitäisi olla?

      Whisky Exchangen on tuttu kauppa, en vain ymmärrä mikä heidän sivuistaan tekee niin erinomaisen - eikä todellakaan ole niitä halvimpia kauppoja, Alkon sivut toimivat hienosti jos osaa käyttää tietokonetta ja omaa normaalit tiedot ja taidot.
      En edelleenkään tiedä mikä Alkon sivuissa on vikana. Voitko hieman täsmentää tätä vitutuksen aiheuttajaa,

      Minä löydän tuotteet helpolla ja tilaan helposti, mitä muuta sivujen pitäisi tehdä, heitellä voltteja ajankuluksi? Minulla ei ole mitään huonoa sanottavaa sivuista, en todellakaan ymmärrä mitä junttaamisella tarkoitetaan, minulla ei kuitenkaan junttaa.

      Ps en ole Alkolaisia, olen alkoholin kuluttaja ja kuulun muutamaan alan seuraan. En ole alkoholisti eikä alkoholi ole minulle pakkomielle.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe