Onko syynä se ettei toimittanut Mattia lääkäriin? Pia on lähihoitaja ja vaikka työskentelee päiväkodissa lastenhoitajana on hän käynyt myös sahu:n opinnot. Täten olisi pitänyt kyllä ymmärtää toimittaa Matti lääkäriin! Ei kuumeista ja kipuilevaa jätetä kotiin moneksi vuorokaudeksi. Matti ollut keuhkokuumeen takia niin heikko ettei itse tajunnut enää tilaansa, tällöin on omaisen toimittava!
Miksi Pia halusi salata Matin kuoleman syyn?
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olympiasankari Matti-paran naiset nyt olivat kuin samasta puusta veistettyjä.
Maineen ja mitalien perään. - Anonyymi
Ei aikuista ihmistä voi hoitoon viedä väkisin, jos hän ei itse halua. Toiseksi,mitä se kenellekään sivulliselle kuuluu kuolinsyy, se on omaisten asia päättää kelle kerrotaan.
Ehkäpä Pia arvasi miten ihmiset alkaa repostella Matin juomista ja halusi antaa rauhan hänen muistolleen, antakaa tekin.- Anonyymi
No kyllä mutta onko tuo juominen jokin valtakunnansalaisuus ollut??? Ainut mitä olen ihmetellyt, on se, miten mies on kestänyt noinkin kauan tärpättiä...
Tuolla kuolinsyyn salaamisella ehkä saatettiin tavoitella salamyhkäisyyden verhon säilymistä MN:n ympärillä jne. vrt. Elvari elää... - Anonyymi
Jaa-a... ja mistäpä päättelet että Matti ei olis lääkäriin lähtenyt?!?
Onko niin että jos näet vaikka kadulla esim. oksentelevan, kuumeisen ihmisen jolla taju jo karkaa, et hälytä hänelle apua koska kyseinen ihminen ei halua?!
Eiköhän Matinkin tila ollut melkolailla tajunnantason alapuolella. - Anonyymi
Olen samaa mieltä, väkisin ei ainakaan miestä lääkärille saa menemään ja puhun ihan kokemuksesta ja vielä, tuskin se Matin ryyppääminen Pian syytä oli taisi olla pahimmillaan ennen tätä suhdetta joten antakaa ihmisten olla, tarpeeksi siinä on kestämistä muutenkin.
- Anonyymi
Olen itse ollut vastaavassa tilanteessa hyvin nuorena ja joutunut kutsumaan ambulanssin lähipiirin kuuluvalle henkilölle, joka oli oksennellut pari päivää vuoteen pohjalla. Hän arveli itse koulutettuna ihmisenä, että haimatulehduksesta taitaa olla kyse ja pyysi kutsumaan ambulanssin. Hän ehti ajoissa sairaalan ja toipui.
Siksi osasin yhdistää nuo Matin viimeiset oireet tähän vaivaan, mutta kommenttini sensuroitiin tuolloin.
Monet julkkikset Ruonsnsuusta Karalahteen ovat tuon läpi käyneet ja avoimesti siitä kertoneet.
Ehkä Matilla oli edennyt jo pitkälle, kummallista ettei se diabeteksen tutkimusten yhteydessä tullut ilmi. - Anonyymi
Matti oli, ja on sankari! Lähti perkele saappaat jalassa, eikä jossain laitoksen sängyssä!!
- Anonyymi
Minua ihmetyttää nämä puheet Matin pitkäaikaisesta sairaudesta. Hän oli vielä sunnuntaina normaalin oloinen. Aivan kuten Olli Yö-yhtyeestä kuoli yht'äkkiä.
Tämä kaikki Matti Nykäsen viimeisistä hetkistä tiedetään
04.02.2019 klo 21:21
Matti Nykänen menehtyi äkillisesti kotonaan Joutsenossa, missä häntä yritettiin elvyttää viimeiseen saakka. Vointi huonontui nopeasti, sillä vielä perjantaina hän keikkaili Helsingissä.
Takaisin kotiin
Keikan jälkeen lauantaina Matti suuntasi kohti Joutsenoa, missä häntä odottivat koti ja Pia-vaimo. Lauantain ja sunnuntain hän vietti kotonaan Pian kanssa.
Toimittaja Kai Merilä, Matti Nykäsen ystävä kolmenkymmenen vuoden ajalta, kuuli suru-uutisen heti aamulla herätessään.
– Hän oli ollut aivan normaalisti kotonaan, pyykkäillyt ja hoitanut muita kotiaskareita. Hän oli valitellut hieman pyörryttävästä olostaan, Kaitsu kertoi Iltalehdelle.
– Käsittääkseni hän menehtyi sairauskohtaukseen, Kai Merilä kertoi. - Anonyymi
Ettei raju ryyppääminen tulisi ilmi? Eikös masan pitänyt olla lopettanut?
- Anonyymi
Piiska nillittää jossain maksullisessa lehdessä, ettei Olympiamitalisti-Matin äiti tyttärineen olisi saanut synnyttämästään ja kasvattamastaan pojastaan ja kuolinsyystä kertoa.Tietysti vanha äitinsä sai kertoa pojastaan.
Piian kaltaiset misukkavaimot, muutaman vuoden Matin tunteneena, joita tosin oli vino rivi Olympiamitalistin perässä, voivat vaan nuolla pettymyksensä haavoja - Anonyymi
Olisko Pia sitten kertonut myöhemmin seiskan juttusarjassa suuren paljastuksen?
- Anonyymi
Miksi syytät vaimoa?
Ei Mattikaan ollut mikään tahdoton riepu.
MONTAKO KERTAA SITÄ OLI VAROITETTU JUOMISESTA?
Juoppo juo niin kauan kun sitä janottaa.
Salata? ONKO MATIN ASIAT JOTENKIN AUTOMAATILLA
JULKISIA?- Anonyymi
En syytä vaimoa vaan totesin, että miksi Pia halusi salata Matin kuoleman syyn? Matin oma suku halusi tiedon julkiseksi ja Pia polkee jalkaa?!?!? Ja sitten tein eri hypoteeseja miksi ei halua julki: painaako syyllisyys vai onko niin että halusi myöhemmin Seiskalle paljastaa kuten eräs kirjoittaja tässä ketjussa sanoikin.
Juoppojako ei tarvitse auttaa hädän hetkelläkään? Eli he saavat kuolla rauhassa vaikka verta oksentaisivat. Kansalaisvelvollisuusko ei ulotu juoppojen auttamiseen...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22452Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001247
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35722