Peruss ainoa isänmaallinen puolue Suomessa

Anonyymi

Tämä on totta!!!

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kommunistit liputtavat Venäjä-mielisyyttään avoimesti. Hekin ovat siis rehellisempiä kuin persut..

• Anonyymi

Kyllä! Persujen isänmaallisuutta kiitellään kautta laajan Äiti-Venäjän maan.

• Anonyymi

• Anonyymi

Niin varmaan tehdään. Venäjällä arvostetaan sitä että joku taho puolustaa omaa maatansa. Tässä tapauksessa se on persut joka puolustaa. Venäjä ei arvosta pehmeitä johtajia joita täällä mädättyneessä lännessä on pilvin pimein. Se nauraa tällaisille "johtajille".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin varmaan tehdään. Venäjällä arvostetaan sitä että joku taho puolustaa omaa maatansa. Tässä tapauksessa se on persut joka puolustaa. Venäjä ei arvosta pehmeitä johtajia joita täällä mädättyneessä lännessä on pilvin pimein. Se nauraa tällaisille "johtajille".

Toisaalta minä olen kuullut medioista sellaista, että Venäjä ei tykkää persuista kovinkaan paljon. Tällainen käsitys minulla on asiassa. Jokatapauksessa Jussi ei sulje natojäsenyyttä pois. Onko se sitten Venäjämyönteisyyttä, voi jokainen pohtia tykönänsä.

• Anonyymi

Olen perussuomalainen. Haluan Suomen takaisin itsenäiseksi maaksi.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Laura Huhtasaaren harassa toive: Päästä yhtymäänPutiiniin.

• Anonyymi

Perussuomalaisten hallitustoiveet tyssäsi siihen että ovat liian venäjämyönteiset.
      Ei siis ikovin isänmaallisia.

• Anonyymi

Miksi ihmeessä jotkut miespuoliset persuedustajat ovat niin vaatimattomia etteivät ilmoita sotilasarvojaan? Meinaan kun ovat niin isänmaallisia

• Anonyymi

Persut ovat viides kolonna. Eli maanpettureita. Ei siis vähänkään isänmaallisia. Huhtasaari häärää siellä Putinin joukoissa.

• Anonyymi

Täällä saa aina parhaat naurut noiden venäjäkammoisten kanssa ! Äänestän silti MUUTOSTA, äänestän Perussuomalaisia !

• Anonyymi

Persut ovat Venäjän trollitehtaan tuote, eivät mitään muuta.
      Tarkoituksena heikentää EUn valtaa, hyvin näyttää onnistuvan.
      Isänmaalliset Persut, tosin isä taitaa nyt vain olla se itänen isä.

• Anonyymi

Persut Putinin asialla.

• Anonyymi

Persujen ihanne isäm´maa on venäjä.

• Anonyymi

Umpimielisyyys ei ole kansallismielisyyttä!
      Häpäisette isänmaan käyttämällä itsestänne tuollaista määrittelyä.

• Anonyymi

Ei ole totta, siis aloittajan väite.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      47
      2192
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      191
      2009
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      879
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      45
      857
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      835
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      736
    Aihe