Syön kaurapuuroa ja kahvi on tippumassa.
Huomenta itse kullekin säädylle
12
121
Vastaukset
- Anonyymi
Huomenta itselles, minä en kyllä syö puuroa pyhäpäivänä. Juustovoileivät kahvin kanssa, se on meikälle sunnuntaiaamiainen. Arkena kyllä ehtii syödä ne puurot, sitäpaitsi käytän neljänviljan puuroa, siinä on enemmän makua.
- Anonyymi
Puurot ovat tenavia ja vanhuksia varten, ne on kumpikin hampahittomia.
- Anonyymi
Puuro miehen ja naisen tiellä pitää, velli viskoo sinne tänne sanoo vanha viisaus.
- Anonyymi
Kaljaa heti aamusta,sillä se päivä alkaa,ja olo paranee.
- Anonyymi
Minä söin kans 4 viljan puuron ja voileipää. Nyt kaffia ja pian pihalle klapikoneen ääreen. Puusavottaa tiedossa !!!
- Anonyymi
Huomenta vaan, nimimerkkikaima. Itselleni on tullut puurokammo, korppua menee kahvin kanssa. Samat aineksethan siinäkin on? Sikseen korppua on helpompi kastaa kahviin.
- Anonyymi
Puuro on myrkkyä! Hirveesti hiilareita! Kannattaa jättää pois ruokavaliosta. Korvaa kananmunilla tai rahkalla ja marjoilla.
- Anonyymi
Mäen syönyt mitään, pelastan näin ilmastoa kun en enää syö ollenkaan.
- Anonyymi
Maiskis marjakaurapuuro ja kaakaokahvi aamulla. Marjat pakastettu kotipihan pensaista. Kyllä sopii pyhäpäivänkin alkuun.
Nämä mässäillyt kasvattavat hiilijalanjälkeä hirvittävästi. Ettekö suursyömärit yhtään häpeä?
- Anonyymi
Joo oikein hyvää huomenta tänä kaatuneiden muistopäivänä. Ja oikein hyvää huomenna huomisellekin. Jos ei muista toivottaa huomenaamuna.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179