Elektroninen häirintä voimistuu, kun ihmiset nauttivat kesäsäästä. Sunnuntaiaamun kuvalähetykset taas ällöttäviä. Täällä kertaa aiheena tupakka, joka on minulle erittäin ällöttävä aihe ja sen he tietävät. Yön unissa mm. paise iholla, joka oli taas näitä manipuloituja unia. Minulla ei ilmeisesti ole oikeutta omiin tunteisiin. Eilen poistettiin tunteet, kun olisin fiilistellyt pyöräillessä ihanassa kesäsäässä. Mitäköhän ihmisioikeusjärjestöt tästä sanoisivat? Olisipa ollut kiva nautiskella ihanasta sunnuntaiaamusta, kuten vuosia sitten ennen tätä elektronista vankilaa. Kuka valitsee syyttömiä ihmisiä vangittavaksi?
Sunnuntaiaamuun
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei televisiokanavat sinun takiasi ohjelmia valitse, eikä uniasi kukaan ihminen sinulle syötä.
- Anonyymi
Melkein joka yö ne täryyttää mun kehoa. Tänään se alkoi 01 aikaan yöllä. En tiedä, olisinko huomannut, jos hetkeä aikaisemmin en olisi herännyt. En tiedä, mitä täryytyksellä tehdään. Ehkä yrittävät irrottaa verkkokalvoja silmistä. Sokeudella ovat pelotelleet jo parisen vuotta. Olen viime aikoina nähnyt enemmän valkoisen kepin kanssa kulkevia näkövammaisia, kuin koko elämäni aikana. Viimeksi pari viikkoa sitten sokea, yksin liikkuva henkilö kaatui edessäni kadulla. Erilaisin GS-metodein pelottelevat sokeudesta. Mitä luulette, että täryytyksellä tehdään?
- Anonyymi
Tärryytyksellä tuhotaan elimistöäsi. Mutta sitten kun siihen lisätään tämä kudosten alle tunkeutuva säde joka tuhoaa nivelet, luut, jänteet ja sitten lisäksi aivotoimintaan vaikuttaminen sekä unien luominen, vasemman korvan koneääni, tehdyt puhelimen soiton äänet, kaasutukset, jatkuvat sähköiskut kehoon.. alapään raiskaukset, yms. sellaista täällä mulla mites muilla?
- Anonyymi
millanen toi koneääni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1036673
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875037Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113289Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313158Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191696Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961331Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391282Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311196- 48964