Äärisaarnaajia jotka julistavat "maahanmuuttokriittisyydeksi" kutsumansa uskonnon (oikeasti äärioikeistolaisen propagandan) sanomaa?
Tähän haluaisin kuulla vastauksen
Onko persuissa paljonko äärisaarnaajia?
19
71
Vastaukset
- Anonyymi
Huono Provo?
- Anonyymi
Ai missä on provo?
- Anonyymi
PS - puolueen kannatus on nyt 19,2 prosenttia, kun huhtikuussa julkaistussa kyselyssä perussuomalaisia kannatti 13,4 prosenttia suomalaisista ja eduskuntavaaleissa 17,5 prosenttia.
- Anonyymi
Eikun äänestämään!
- Anonyymi
Onko suomalaisista liki viidesosa oikeasti äärioikeiston kannattajia?
- Anonyymi
Sehän tarkoittaisi että se viides osa on hyväuskoisia hölmöjä jotka lankeavat äärioikeistolaiseen populismiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän tarkoittaisi että se viides osa on hyväuskoisia hölmöjä jotka lankeavat äärioikeistolaiseen populismiin.
Pitäisikö siis mielestäsi hyväuskoiset hölmöt viedä poltettavaksi tuhoamisleireille? Koska hyväuskoisila hölmöilläkin nyt kuitenkin demokratioissa ON se äänioikeus, niin: En näe tolle oikein muutakaan vaihtoehtoa? Ja jos vastaat kyllä, niin: Meneppäs peilin eteen mietimään että kukahan meistä se natsi olikaan! ;)
Ja jos muutkin kuin hyväuskoiset hölmöt alkaa langeta oikeistopopulismiin, voisiko olla olemassa myös sellainen mahdollisuus, että se johtuukin siitä että oikeistopopulismi on OIKEASSA! Ja kaikki muut väärässä? :)
Valitettavasti se kyllä tietää sitä, että se unelmakupla puhkeaa, joten sinänsä vastapuolen hyväuskoisten hölmöjen, hyödyllisten idioottien ja Hyvien Ihmisten ™️ kannalta tämä on hieman ikävää, kun joutuu laskeutumaan alas reaalimaailmaan sieltä unelmahöttö-pilven reunalta.
Persut on Niuvanniemiosastoa.
- Anonyymi
Mestari on jumala opetuslapsille
- Anonyymi
Aika iso paikka toi Kuopion Niuvanniemi jos 20% suomalaisista mahtuu sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika iso paikka toi Kuopion Niuvanniemi jos 20% suomalaisista mahtuu sinne.
Ei sinänsä, kun suvakeista puhutaan?
Mahtuuhan jokaisen heidän pääkoppaansakin pari rykmettiä kuunatseja!
- Anonyymi
On ole yhtään nähny missään matolla kyykkimässä ja kirja nenässä kiinni lukemassa jotain loitsuja.
- Anonyymi
Persut on parhaita. Ei mulla muuta.
- Anonyymi
Sinä se pidät sitten myös ääri-islamisteista saarnaajista
- Anonyymi
Ääriluterilaisten joukossa on myös maahanmuuttovastustajia. Ehkä he ovat rahanhimoisia eivätkä halua, että heidän maksamillaan verorahoilla elätetään oleskeluluvalla oleskelijoita?
- Anonyymi
Kristillisiin arvoihin kuuluu auttaa muita ja rahanhimo on synti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristillisiin arvoihin kuuluu auttaa muita ja rahanhimo on synti
Kuuluu vai?
https://katekismus.fi/10kaskya/10kaskya.html
Missä kohtaa noissa kristinuskon tärkeimmistä käskyistä mainitaan muiden auttaminen? Rahanhimoon tossa nyt kyllä ainakin välillisesti viitataan.
Mutta toisaalta, eikös toi toka käsky, ainakin kuten se on aikasemmin mennyt:
”Älköön sinulla olko muita jumalia minun rinnallani. 5:8 Älä tee itsellesi veistettyä kuvaa äläkä mitään kuvaa mistään, mikä on ylhäällä taivaalla tai alhaalla maan päällä tai vesissä maan alla. 5:9 Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä, sillä minä, HERRA, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala. Minä vaadin isien pahoista teoista tilille heidän lapsensa kolmanteen ja neljänteen polveen asti, ne, jotka vihaavat minua, 5:10 mutta osoitan armoani tuhansille, jotka rakastavat minua ja pitävät minun käskyni.”
ole hieman ongelmallinen kristittyjen kannalta jos te avustatte toisen uskonnon palvojia jotka saattavat hyvinkin palvoa ihan eri jumalaa kuin te?! Ja jos se jumala onkin sama, niin: Sittenhän te kristityt voisitte aivan hyvin pistää hynttyyt yhteen muslimien kanssa ja luoda ihan uuden hybridi-uskonnon?
- Anonyymi
Olet siis sitä mieltä että uskonnonvapaus pitäisi Suomessa lakkauttaa, vai?
Lakkautetaan vain! Aloitetaanko kuitenkin vaikka kieltämällä ensin Islam? :) - Anonyymi
PS: Ja jos olet sitä mieltä että ”maahanmuuttokriittisyys, on joku uskon asia, suosittelen suo keskustelemaan asiasta psykiatrisi kanssa, koska kyllähän maahanmuuttokriittisyys on täysin tosi- ja reaalimaailman asia, eikä mikään uskon asia.
Toipumisia!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862