Miesryhmää kouvolan seudulle

Haluaisin ottaa osaa runkku ja suihinottoon muiden miesten kanssa,myös olla mukana jos toiset panevat.Onhan se niin kiihottavaa kun kalut tanassa suihkivat spermaa ja purkautuvat,myös suuhun.Otan ja annan,myös liivihommat voivat olla mukana

14

834

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuullostaa kivalta

• Anonyymi

Onko tällaista ryhmää olemassa?

• Pitäisi saada pari kolme kaveria kohtaamaan samaan aikaan...ehkä neljäskin.Monillakin on varmasti ollut ajatuksia siitä mitä kaikkea voisi tehdä ja saada.Vaikka niin että yksi kerrallaan saisi toteuttaa haaveensa ja toiset avustaisivat siinä.Kyllä kaikki sitten kuitenkin saisivat tavalla tai toisella.

• Liiveissäseisoo kirjoitti:

Pitäisi saada pari kolme kaveria kohtaamaan samaan aikaan...ehkä neljäskin.Monillakin on varmasti ollut ajatuksia siitä mitä kaikkea voisi tehdä ja saada.Vaikka niin että yksi kerrallaan saisi toteuttaa haaveensa ja toiset avustaisivat siinä.Kyllä kaikki sitten kuitenkin saisivat tavalla tai toisella.

Olen joskus fantasioinut tyttöilyringistä. Neljä tyttöä olisi upea juttu. Voisi pareittain imeä tai ottaa kolmea kullia suuhun vuoronperään.

• brafantv kirjoitti:

Olen joskus fantasioinut tyttöilyringistä. Neljä tyttöä olisi upea juttu. Voisi pareittain imeä tai ottaa kolmea kullia suuhun vuoronperään.

Hei ois ihanaa olen ollut kolmen ringissä sain peppuun suuhun mut neljä ois todella
        kiimasta olen sinkku ja luonani vois kaikkea kokeilla imettäis kullejamme ja keikisteltäisiin
        kuviakin vois ottaa qruiseris olen transmummona jos vaikka sitä kautta s.postia
        suukkoja tytöille!

• brafantv kirjoitti:

Tuollaiseen ryhmään tai edes kaveriksi pukeutumaan ja tyydyttämään olisi ihanaa päästä.
        Itse pukeudun aika kurvikkaaksi ja olen kyllä hyvinkin estoton tapaamisen suhteen.
        Olisi mukavaa tyydyttää toista tyttöilijää.
        [email protected]

• Anonyymi

hei oli kiva kommentti mutta haluaisin ensin olla kanssasi kahden opettaisit minua miten ollaan miesten kesken tule luokseni nuolen kyllä kulliasi mies kiimassa odotan sinua

• Anonyymi

Taas tämä vastenmielinen riksun kurppa yök 🤑

• Anonyymi

Olisi kyllä kiimasta olla useamman miehen käytettävissä siinä porukan keskellä. Olen Kouvolasta myös.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko nainen? Ota yhteyttä
        [email protected]

Olen se yleinen jakorasia huora

• Anonyymi

Hyi hemmetti

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      56
      7775
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      67
      5871
    3. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      61
      5370
    4. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      51
      5263
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      108
      4602
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      107
      2303
    7. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      4
      1155
    8. Ei välimatka meitä erottanut

Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      2
      1145
    9. Kohta taas mesikämmeneen

Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa
      Ähtäri
      37
      1006
    10. Olin ihan varma että sä olet se oikea

Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko
      Ikävä
      43
      954
    Aihe