Miesryhmää kouvolan seudulle

Haluaisin ottaa osaa runkku ja suihinottoon muiden miesten kanssa,myös olla mukana jos toiset panevat.Onhan se niin kiihottavaa kun kalut tanassa suihkivat spermaa ja purkautuvat,myös suuhun.Otan ja annan,myös liivihommat voivat olla mukana

14

870

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuullostaa kivalta

• Anonyymi

Onko tällaista ryhmää olemassa?

• Pitäisi saada pari kolme kaveria kohtaamaan samaan aikaan...ehkä neljäskin.Monillakin on varmasti ollut ajatuksia siitä mitä kaikkea voisi tehdä ja saada.Vaikka niin että yksi kerrallaan saisi toteuttaa haaveensa ja toiset avustaisivat siinä.Kyllä kaikki sitten kuitenkin saisivat tavalla tai toisella.

• Liiveissäseisoo kirjoitti:

Pitäisi saada pari kolme kaveria kohtaamaan samaan aikaan...ehkä neljäskin.Monillakin on varmasti ollut ajatuksia siitä mitä kaikkea voisi tehdä ja saada.Vaikka niin että yksi kerrallaan saisi toteuttaa haaveensa ja toiset avustaisivat siinä.Kyllä kaikki sitten kuitenkin saisivat tavalla tai toisella.

Olen joskus fantasioinut tyttöilyringistä. Neljä tyttöä olisi upea juttu. Voisi pareittain imeä tai ottaa kolmea kullia suuhun vuoronperään.

• brafantv kirjoitti:

Olen joskus fantasioinut tyttöilyringistä. Neljä tyttöä olisi upea juttu. Voisi pareittain imeä tai ottaa kolmea kullia suuhun vuoronperään.

Hei ois ihanaa olen ollut kolmen ringissä sain peppuun suuhun mut neljä ois todella
        kiimasta olen sinkku ja luonani vois kaikkea kokeilla imettäis kullejamme ja keikisteltäisiin
        kuviakin vois ottaa qruiseris olen transmummona jos vaikka sitä kautta s.postia
        suukkoja tytöille!

• brafantv kirjoitti:

Tuollaiseen ryhmään tai edes kaveriksi pukeutumaan ja tyydyttämään olisi ihanaa päästä.
        Itse pukeudun aika kurvikkaaksi ja olen kyllä hyvinkin estoton tapaamisen suhteen.
        Olisi mukavaa tyydyttää toista tyttöilijää.
        [email protected]

• Anonyymi

hei oli kiva kommentti mutta haluaisin ensin olla kanssasi kahden opettaisit minua miten ollaan miesten kesken tule luokseni nuolen kyllä kulliasi mies kiimassa odotan sinua

• Anonyymi

Taas tämä vastenmielinen riksun kurppa yök 🤑

• Anonyymi

Olisi kyllä kiimasta olla useamman miehen käytettävissä siinä porukan keskellä. Olen Kouvolasta myös.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko nainen? Ota yhteyttä
        [email protected]

Olen se yleinen jakorasia huora

• Anonyymi

Hyi hemmetti

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      282
      4150
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      135
      2365
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2016
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1511
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      39
      998
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      133
      972
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      959
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      901
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      877
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      820
    Aihe