Ei persuja kannata äänestää kun ei ne pääse hallitukseen kantamaan vastuuta Suomen asioista.
Siinä menee äänet hukkaan.
Siis äänestäkäämme Sinisiä. Ensin EU_vaaleissa, sitten kuntavaaleissa ja eduskuntavaaleissa.
Jos hallitusneuvottelut menee puihin, voipi olla että saadaan nopeasti uudet edusk. vaalit.
Persut saa vaikka kuihtua pois.
Persut saa kuihtua pois.
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kansaa rahastavat huijarit kuriin.
https://yle.fi/uutiset/3-10771395 - Anonyymi
Missä niitä sinisiä voi äänestää? Ei senpuoleen, en ikinä niitä äänestäisikään. Persut nousee vaan, ja sehän ottaa päähän vastustajia.
- Anonyymi
Persuissa on kourallinen ns. uudestisyntyneitä kristittyjä. Ja paljon natseja. Välissä paljon ns. entiijjanpellaajia. Ei tarvi olla rohveetta kun toteaa, että persupuoluve hajoaa muutaman vuuvven sisällä. Ei kestä 4jääkään vuotta tää Persujen hajoamis”kehitys”... Olemattomia lupaava, menneeseen katsova ja muukalaisvihalla ratsastava uusvaskistipuoluve Persut hajoaa kuin Hujasen kakka. Kansan syvien rivien silmät avautuu näkemään Persujen huijauksen... Ken elää, hän näkee!
- Anonyymi
Persuissahan on äärikommareita ja ääriporvareita.joten mikä on heidän ideologiansa.Edellisten vaalien jälkeen kaikki persut käänsivät takkinsa ja alkoivat kyykyttää köyhiä päästessään hallitukseen.Kuka täysijärkinen palkansaaja ,eläkeläinen.työtön,sairas ym.voi kannattaa tätä kaljahuuruista porukkaa?Jos persut hallituksessa,niin millä rahoilla te ostatte kaljanne?Muistakaa Linsdrömin järjettömät toilailut.
- Anonyymi
Äänestän persuja, koska minusta on kivaa olla isänmaallinen.
Isänmaallisuus on kivaa, koska se ei vaadi minulta mitään.
Vihreästä aatteesta sen sijaan en pidä. Se vaatisi ympäristöasioiden opiskelua. Se vaatisi kaikenlaista ”kulutusvalintoja”.
Kokoomuksesta en pidä. He vaativat talousasioiden ymmärtämistä.
Vasemmisto on syvältä, koska he vaativat, että pitäisi olla kiinnostunut toisten ihmisten hyvinvoinnista. Vidduako minulle joku vanhustenhoito kuuluu?
Kristilliset ne vasta rasittavia ovatkin. Pitäisi elää kuin joku Jeesus.
Siispä olen isänmaallinen. Ja äänestän persuja.
- Anonyymi
Vasemmistoliitto joka perustettiin kovan linjan kommunistipuolueen skdl:n toivottomuuden raunioille, ei ole saanut kansan luottamusta juurikin epäisänmaallisen käytöksen vuoksi. He pilkkasivat ja halveksivat sotaveteraaneja,levittivät valheita lotista,veljeilivät NL.:n kommunistien kanssa ja tekivät tyhjäksi partisaanien siviilimurhat itärajalla. Kaikki tämä ei lähde suomalaisten mielestä pois kymmenienkään vuosien kuluessa. Kertokaamme se lasten lapsillemme lauluin..... heidät kommunistit pitäisi haastaa oikeuteen rikoksista ihmisyyttä vastaan. Vasemmisto kommunismi on bolsevismia joka yrittää nostaa päätään yhä vieläkin, mutta usko siihen on mennyttä ja sen näkee olemattomasta kannatuksestaan.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027