Päivän Ilkassa on ansiokas kirjoitus siitä miten suomalaiset osaavat erottaa vale uutiset todellisuudesta.
Tällä linjalla kannattaa edelleenkin jatkaa ja jättää janitskinit ja muut pellet omaan arvoonsa.
Näistä vale uutisten levittäjistä jokunen kehtasit asettautua ehdolle vaaleissa, saaden tietysti vain muutaman äänen.
Tavallinen ihminen ymmärtäisi hävetä ja olla hiljaa, mutta ammattitrolli asettuu vain ehdolle uusiin vaaleihin.
Mikäpä siinä, saahan sitä nolata itsensä vaikka kuinka monta kertaa. 😂
Fake news ei uppoa suomalaisiin
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
nuorissa_on_tulevaisuus
9.6.2019 17:28
Valitettavasti joukossa on aina niitä jotka eivät kykene tekemään elämänmittaisia päätöksiä missään iässä.
Tilinvälin mittainenkin on monelle aivan liikaa. - Anonyymi
huorissa_on_tulevaisuus
30.5.2019 21:56
Miksikäs ei, kun perustaidot oppii kuka tahansa, jos vain haluaa. 👮🏾♂️
https://www.is.fi/paakirjoitus/art-2000006123797.html Kyse ei ole siitä mitä ihmiset uskovat, vaan siitä mihin he haluavat uskoa. Ilkkaan ei usko kukaan täällä.
- Anonyymi
Miksiköhän Yle vaikenee täysin Porin pään irrottajasta joka on nyt tuomiolla
Anonyymi kirjoitti:
Miksiköhän Yle vaikenee täysin Porin pään irrottajasta joka on nyt tuomiolla
Joko tuomio on annettu? Sitä ennen ei ole mitä tiedottaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510332
- 816873
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445024- 614577
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724326Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333913- 472898
- 362685
- 402320
- 2161922