Ei taida olla, onko liian hyvät palkat ja yhteishenki?
Onko Kajonilla Suomalaisia kuljettajia?
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
on muutama mutta ei monta
- Anonyymi
uksikaksi= taksi
- Anonyymi
Suomalainen ehkä ymmärtää kuinka Kajoni valehtelee kassoista mitä mukamas heillä ajetaan.Täyttä kusetusta.
- Anonyymi
Tampereella Kajonin autoja on alkanut näkyä, on suomalaisia.
- Anonyymi
Suomalaisia autoja, hieno homma. Onko ne niitä Uudessakaupungissa kasattuja vai ikivanhoja Saabeja?
- Anonyymi
Ihan uusia.
- Anonyymi
Onko ajokortti pakollinen kajonilla, kun autot ajelee miten sattuu, ei vilkkua, pitkin pyöräteitä ja puistoja, nopeusrajoituksia osata noudattaa yms. espoossa.
- Anonyymi
Nyt olet sotkenut Kajonit ja Taksi Helsingin, Niitäkin näkyy nyt enemmän siellä maaseudulla.
- Anonyymi
mikä olla vilkku
- Anonyymi
Kyllä niitä suomalaisiakin kuskeja on olemassa. Mutta niitä on vain aika harvakseltaan. Mutta eikös sama tilanne ole nykyään monella muullakin taksifirmalla.
- Anonyymi
Kyllä on. Kaikki ovat Suomen kansalaisia.
- Anonyymi
Isoja 500 srj bemareita tampereella KAJON. Paras taksifirma tällä hetkellä käytän vainja ainoastaan. Tyylikästä menoa. Jonossa saattaa raksuttaa taksi tampereen sitikoita ja KIOja ei kiitos.
- Anonyymi
Buuuaaaah, todella surkea yritys mainostaa surkeaa taksipalvelua. Seura lehti on kirjoittanut useita artikkeleja Kajonista ja sen sotkuista.
Trattalistalta löytyy ko. yritys. - Anonyymi
Huonoin Tampereella. Ammattitaidottomat kuskit.
- Anonyymi
Sellanen harmaa partanen Kajon veti U-käännöksen Fredalla ja lähti ajamaan kohti etelää. Autot tööttäili sille, mutta silti ei tajunnut, että kyseessä on 1-suuntainen tie. Tämä tapahtui siis Kalevankadun ja Eerikinkadun välillä.
- Anonyymi
Onkohan noilla Suomalaisia ajokortteja ollenkaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233