https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4e07bd1a-9cd4-468c-86a3-dc987bfa73ca
Mitä prkl paskaa tuo iltalehtikin kirjoittaa? Pitäskö tuota nyt alkaa säälimään kun on raiskannut lapsia ? Toimittajalla nyt ei oikeen oo homma hallussa kun suvakki paistaa lävitse aika raakasti kirjoituksessa.
Syytetty oli surullinen
14
59
Vastaukset
- Anonyymi
Juu... Ja kuinka sankarillista kun ei lainkaan peitellyt kasvojaan!!!!! Olisiko nyt kansalla suuren säälin paikka poikaressulle? Täytyy kyllä ihmetellä minkälainen koulutus on Suomen toimittelijoilla, niin kertakaikkiaan alaarvoista työtä!
- Anonyymi
No IltaPaskan toimettelija sentään kirjoitti revenneistä farkuista ja NIKEN lenkkareista..Eikö Kela ole pystynyt parempaan.. Kysyy Vero-Karhu ..
- Anonyymi
Revity farkut on tänä päivänä kalliimmat kuin ehjät, eihän heille halpisfarkut kelpaa.
Tuo toimittajan suvakkius oli kyllä huippua, että ihan apeana ja surumielisenä istui syytettynä.
No, kyllähän se kiinnijääminen masentaa, eihän se paljon hymyilytä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Revity farkut on tänä päivänä kalliimmat kuin ehjät, eihän heille halpisfarkut kelpaa.
Tuo toimittajan suvakkius oli kyllä huippua, että ihan apeana ja surumielisenä istui syytettynä.
No, kyllähän se kiinnijääminen masentaa, eihän se paljon hymyilytä.suvakin pumppuun ottaa nähdä lastenraiskaaja tuomiolla. Lapsilla ei niin väliä.
- Anonyymi
Ei peitellyt itse kasvojaan ,lehden toimitus teki sen hänen puolestaa.
- Anonyymi
Iltalehti, rosvojen asialla.
- Anonyymi
Erittäin surullisia ovat myös uhrin vanhemmat.
https://twitter.com/pissedfather666/status/1069918927508160512- Anonyymi
vähän nimet viittaavat Som-Ira-Irxn
- Anonyymi
Heillä on kyllä runsas mielikuvitus kun hakevat "turvapaikkaa", löytyy tuhansia eri tarinoita, mutta nimiin ei sitten riitäkään, kaikki ovat Ahmedia tai Muhamedia jossain muodossa.
- Anonyymi
Luulen että toistan itseäni mutta olen sitä mieltä että ihmisen pitäisi saada muhinoida, olla kourittavana, olla sormetettavana yms silloin kun sitä omasta halustaan haluavat eikä siihen saisi kenelläkään muulla, eikä lain voimalla, olla yhtään mitään sanottavaa.
MItä tulee tuolla ylempänä olevaan maahantunkeutujien pukeutumiseen niin se kyllä naurattaa/ihmetyttää, paljon näkee hyvinkin vanhoja miehiä teiniksi pukeutuneina ja ehostettuina. - Anonyymi
Syytetyllä oli varmaan paha mieli, kun hänen vapauttaan tullaan rajoittamaan. Nyyh! Eiks vaan kaikki wellcome refugee fanit?
- Anonyymi
Hakkarainen kannustaa suomalaisia äänestämään europarlamenttivaaleissa, jotta kansallismielisille saadaan vaalivoitto.
– Jos liberaalit pääsevät päättämään asioista, niin siinä käy huonosti. Silloin tänne tulevat kaiken maailman vuohipaimenet ja niitä hyysätään veronmaksajien rahoilla. On tärkeä näyttää, että suomalaiset ovat sitä mieltä, että kaikki ei ole jaossa, Hakkarainen muistuttaa.
Hakkaraisesta on tärkeää, että verorahat käytetään suomalaisten hyväksi. Nyt haittamaahanmuuttoon menee vuodessa 3,2 miljardia euroa, kun esimerkiksi puolustusmenoihin käytetään 2,3 miljardia euroa.
Sipilä toi 2015 herrat maahan - Anonyymi
Mites jos järjestetään kunniakulkue raiskaajan kunniaksi että hänellä ei ole pahamieli? Joku palkinto myös ja olisko postimerkki hänen kuvallaan?
- Anonyymi
Tuo postimerkki on hyvä idea, sen kun lätkäisee takapuoleen ja laittaa kaverin matkalle on passikin samassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m884464Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013860Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363529- 513210
- 432792
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222372- 232076
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151772Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725