Kuinka monta rakasta

Anonyymi

Kuinka monta rakasta kumppania sinulla on ollut?
Millaisia?

Ellei sinulla ole sellaista nyt, haluaisitko vielä aloittaa uuden parisuhteen?

Uskaltaisitko?

Mikset uskaltaisi?

Rakasta - älä kärsi - äläkä unhoita

.

24

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaksi pitkäaikaista, hyvää ja rakasta, jotka ovat molemmat jo jatkaneet matkaa toisiin sfääreihin.

Nyt en osaa päättää, haluaisinko vielä yhden uuden parisuhteen.
      Voisiko se toimia?
      Kestää?
      Parantaa elämän laatua?
      Muodostua taakaksi?
      .
      Mistä löysit sä ystävän...
      Onko....

• Lempiä voi monta kertaa, rakastaa voi kerran vain.
      Näin laulussa, mielestäni voi rakastaa useammin.

• Anonyymi

Joskus olen ajatellut asiaa ja tullut siihen tulokseen, ettei varmaan yhtään. Tai jos jotakin rakastanut tai joku rakastanut, niin tunteet eivät ole kohdanneet. En ole koskaan elänyt ns. rakkaussuhteessa. Avioliitossa kyllä useamman vuosikymmenen, mutta olisin voinut olla ilmankin.

• Anonyymi

Kahdeksan vuoden aikana vain kerran seksiä, kertoi nainen lehdessä elämästään.
        Onko liitto silloin rakkaudeton kun ei läheisyyttäkään.

• Anonyymi

Rakkaudella ja seksillä ei välttämättä tarvitse olla mitään tekemistä keskenään!

Toiset kokevat seksin kuuluvan avioliittoon ja toiset eivät. Avioliitossa voi olla, vaikka ei ole rakkautta, eikä seksiäkään. Niihin kumpaankaan ei avioliittoa tarvita.

Kukin tyylillään!

• Anonyymi

Enemmistö ihmisistä luullakseni haluaa läheisyyttä rakkautta johon kuuluu myös sukupuolielämä.

• Anonyymi

Olisihan se varmaan kiva, jos niin kävis! Ei vaan ole tähän ikään asti käynyt, niin en tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkaudella ja seksillä ei välttämättä tarvitse olla mitään tekemistä keskenään!

Toiset kokevat seksin kuuluvan avioliittoon ja toiset eivät. Avioliitossa voi olla, vaikka ei ole rakkautta, eikä seksiäkään. Niihin kumpaankaan ei avioliittoa tarvita.

Kukin tyylillään!

Romantikkona en ymmärrä.
        Minusta tuontapainen yhteiselo muistuttaisi siskoa ja veljeä tai yhtiötä - niin, että rakastetaan ja rakastellaan muualla.
        Olen rakastunut, rakastanut ja saanut vastarakkautta.
        Parisuhteessa seksi on tärkeää. Paras rentoutumismuoto.
        Ja alun soidinmenoja ei pidä unohtaa.

Beng

• Anonyymi

En tiedä! Onko sillä nyt niin väliäkään? Normaalia elämää puuhineen. Ei kaikki panosta parisuhteeseen. Varsinkaan, jos ei ole ajatellutkaan koko asiaa.

Olen aina sanonut, että emme asuneet koskaan kaksin, eikä meillä ollut yhteistä ns. makuuhuonettakaan, eikä varsinaista parisänkyäkään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä! Onko sillä nyt niin väliäkään? Normaalia elämää puuhineen. Ei kaikki panosta parisuhteeseen. Varsinkaan, jos ei ole ajatellutkaan koko asiaa.

Olen aina sanonut, että emme asuneet koskaan kaksin, eikä meillä ollut yhteistä ns. makuuhuonettakaan, eikä varsinaista parisänkyäkään!

Niin. Enhän voi toisten puolesta puhua, vain omasta.
        Toivottavasti en loukannut.

Beng

• Anonyymi

Et tietenkään loukannut! Toisilla vaan käy tuuri ja toisilla ei! Kiva, jos kaikki menee hyvin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukin tyylillään!

Joo mutta ilma paksua lompakkoa ei takuulla nainen seksitöntä avioliittoa katsele. Rahaa pitää olla ja nainen ei välitä eikä haluakaan tietää onko miehellä ja kuinka paljon naixsia jos raha juoksee! Näin on nänninnäppylät!

• Anonyymi

Ei ollut "paksua lompakkoa", ei!

• Jaa-a- En tiedä osaanko rakastaa ja onko suhteeni pohjautuneet rakkauteen. Jonkinlaista ihastumista ja ihmisen kaipuuta kai. mene ja tiedä. Lapsiani olen siitä hetkestä rakastanut kun raskaustesti näytti plussaa ja heitä rakastan edelleen :). Ja nykyisen kumppani kanssa tässä iässä on hyvä olla. Se riittää.

• Anonyymi

Tietysti Hän, jonka kanssa naimisiin menin.
      Ja aloimme lapsia värkkäämään (mukavaa puuhaa ohimennen sanottuna) ja muodostimme perheen.
      Ikioma perhe meillä :) Oma koti, pieni pesä.
      Rakkaudesta menimme naimisiin. Kaaheesti oli rakkautta ilmassa meidän perhees.
      Monesti olen kiittänyt tuosta onnesta.

Annoin sitten toisella kerralla luvan itselleni rakastua. Ja niin rakastuin.
      Ajattelin, että voisin elää loppuelämän uuden suhteen kanssa.
      Onneksi sitten hokasin, että eihän hän ollutkaan se, mitä ensteks oli näytellyt.
      Potkasin itseäni peppuun ja sanoin, että pakene hyvä ihminen.
      Pakenin ja lähdin lätkimään.
      Suuri päätös. Viisas päätös.
      En voisi kuvitella olevani liitossa, jos rakkaus ei majaile meidän nurkis.

Heikunkeikku

• Anonyymi

Sitä on luullut rakastavansa.
      Nyt jälkikäteen en usko että olen ihan täysin rakastanut koskaan. Aina on ollut jokin ehto jota ei voi ylittää. Joten puolinaiseksi on rakkaus jäänyt.

• Anonyymi

Olen aidosti rakastanut neljä kertaa, nyt ei lasketa lapsia, koska siitähän ei aloituksessa ole kysymys. Olen jättänyt ja olen tullut jätetyksi, rakkaudesta huolimatta, sellaista elämä on.
      En enää ole helposti valmis suhteeseen jossa asutaan yhdessä, tällä ikää kun jokaisella on omat tapansa ja tottumuksensa, eikä niitä välttämättä ole yhdessä asuessa helppo yhteen sovittaa. Mutta rakkaussuhteeseen ilman samaa osoitetta olen valmis, kunhan sen rakkaan jostakin löytäisi.
      pal

• Anonyymi

Pieniä palasia syränpumpun sivusta on lähtenyt maailmalle pari kertaa. Suru on huuhdeltu kyynelillä, ikävä eteen päin tomersti tarpomalla, yhren kerran hammasta purren. - Nm. Laulujen lunnaat

• Anonyymi

Olen ollut rakastunut kaksi kertaa, sillai hoit´tollona. Nuoruuden rakkaus jätti, vähän itkin ja ohi meni vähemmässä kuin puolessa vuodessa.
      Pitkässä avioliitossa en rakastanut, kuten ei puolisonikaan, lähdimme molemmat hylättyinä, perustimme perheen järjellä, hoidettiin lapset omaan elämäänsä ja kerättiin rahaa sen verran että saatiin molemmat oma asunto, kun erottiin. Ne vuosikymmenet olivat kuitenkin antoisat, vastuu, tarpeellisuuden tunne ja monipuolinen toiminta korvasivat rakkauden. Nyt mietin, että olivatkohan historiassa vanhempien järjestämät avioliitot huono ratkaisu.
      Toisen kerran rakastui n. 30senä rouvana ja äitinä. Tunne oli molemminpuolinen. Työnsimme tunteen syrjään, ryhdistäydyimme, hoidimme perheemme, Sen tunteen ohimeno kesti kaksi vuotta. Oli aika rankkaa. En kadu ratkaisua, olen siitä iloinen nyt.
      Nyt on suhde, jossa en rakasta. Yhteinen, lämpöinen yhdessäolo on kuitenkin hyvä ja molemmilla on omaakin elämää, ei tietenkään mitään vapaita seksisuhteita, mutta muuten.
      En olisi halunnut elää toisin. Det är best som sker.

• Anonyymi

Kaksi kertaa olen ollut rakastunut, siis sillä lailla hoit´tollona. Ensimmäinen jätti, ja unohdin hänet n. puolessa vuodessa. Toisen kerran rouvana työpaikalla n. 30senä. Sen pakotin ohi, hoidinhan oman perheen, niin kuin hänkin, suhteeseen emme ruvenneet, tunne oli molemminpuolista, säkenöivä, ei ole kaduttavaa, en usko että olisimme pärjänneet.
      Pitkässä avioliitossa en rakastanut, järkiavioliitto hylätyksi tulemisen jälkeen. Kaikki hoisin, ei rakastunut toinenkaan osapuoli, sama juttu kuin itsellä. Kun kaikki oli järjestetty, lapset koulutettu ja rahaa juuri ja juuri säästössä molempien omaa asuntoa varten, erosimme.

• Anonyymi

Uskomatonta, tämä viesti ei lähtenyt, joten aloitin uuden, Nyt se pullahti omia aikojaan palstalle. Eli näitä juttujani on nyt kaksi.

• Anonyymi

Kaksin ehkä kaunihimpi😂👍🏻

• Anonyymi

Tulihan niitä lemmittyä, sitä yhtä oon rakastanu jo 40 vuotta ja risat :-*

• Anonyymi

Yhtä naista olen rakastanut. Sitä ennen olin avioliitossa, joka päättyi vaimon kuolemaan. Muutama kumppani oli siinä välissä.

Rakastamani nainenkin sitten meni.

Voisin aloittaa uuden parisuhteen, mutta tuskin kukaan (ainakaan vapaaehtoisesti) aloittaa suhteen alkoholisoituneen ihmisraunion kanssa. https://www.youtube.com/watch?v=4BXSkigN45w

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7495
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5424
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      261
      4669
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4545
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3287
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2718
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2378
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2343
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2342
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2204
    Aihe