Aion siis äänestää perussuomalaisia, mutta en tiedä ketä. Huomenna meen kun viimenen ennakkoäänestyspäivä. Voisko joku selittää miten homma toimii, jos esim. kaikki äänestää Huhtasaarta, onko siinä järkeä kun muut ei saa paljoa ääniä, niin niitä ei valita? Oisko järkevämpää äänestää jotain toista kuin "ennakkosuosikkeja"? Siis tavoitehan on että mahollisimman monta persua pääsis eu-parlamenttiin. Antakaa neuvoja äkkiä!
Ketä äänestää? Kiire!!
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
On ehdottomasti järkevää äänestää jotain muuta kuin persua. Ääni persulle on syöttö suoraan Putinin lapaan.
Copy-Paste Huhtasaarikin on ihan pihalla maailman menosta.- Anonyymi
Joku tässä ketjussa se vasta pihalla noine Venäjähöpötyksineen onkin ! Itse äänestäisin tietty Lauraa, mutta toissijaisesti umpirohkeaa eli suorastaan jo röyhkeää vaikuttajaa Hakkaraista ! Varokaa Lerneriä, siinä on liian varovainen edustaja ! Tanja Vahvelainen on ollut koko ajan jollakin saikulla, ei voi mitään. Silloinhan se olisi tuollakin poissa. Mika Raatikaisena poliisina voi olla myös jytkyä ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku tässä ketjussa se vasta pihalla noine Venäjähöpötyksineen onkin ! Itse äänestäisin tietty Lauraa, mutta toissijaisesti umpirohkeaa eli suorastaan jo röyhkeää vaikuttajaa Hakkaraista ! Varokaa Lerneriä, siinä on liian varovainen edustaja ! Tanja Vahvelainen on ollut koko ajan jollakin saikulla, ei voi mitään. Silloinhan se olisi tuollakin poissa. Mika Raatikaisena poliisina voi olla myös jytkyä ...
Yleisesti kannattaa valita itseään fiksumpia johtajia. Persuille kelpaa tälläkin kriteerillä jopa nuo mainitsemasi hörhöt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleisesti kannattaa valita itseään fiksumpia johtajia. Persuille kelpaa tälläkin kriteerillä jopa nuo mainitsemasi hörhöt.
Ei rasistit kelpaa.
http://heikkisantala.puheenvuoro.uusisuomi.fi/136378-rkpn-rasismi-ja-rotuoppi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla siis tehtävä todellakin helppo, kuka tahansa on sinua viisaampi, mistä tahansa puolueesta.
- Anonyymi
Voi sinua typerystä, kun uskot venäläisiin uutisiin.
- Anonyymi
Persuille annettu ääni menee Putinille.
- Anonyymi
Persut ovat näennäisäärioikeistoa, todellisuudessa Venäjän trollitehtaan työläisiä.
Isänmaa on hieman liian idässä, mitä vähemmän olemme Venäjän kanssa tekemisissä sitä parempi. Ukrainan tilanne ei ole ohi tai unhotunut. Roistovaltio vei Krimin ja saa maksaa siitä koko hinnan.- Anonyymi
Venäjäänhän tuo alunperin on kuulunutkin, ja oikeastiko joku kuvitteli hulluudessaan, että sisällisodan sytyttäminen, nyt Ukrainassa, saisi Venäjän jättämään rakentamansa/rahoittamansa laitokset/tukikohdat/tekniikan Krimmille, Natoa varten :) Ukrainankin tapauksessa ne "roistovaltiot" löytyvät länsidemokratian "kyltin" alta.
- Anonyymi
Minä aion äänestää Mika Raatikaista. Poliisi, jolla on esim. pitkä kokemus irakilaisten joukkojen kouluttamisesta. Osaa ainakin arabiaa, ranskaa, englantia, kotimaisten lisäksi. Mutta otapa hänestä itse selvää, niin saat päätettyä, olisiko hän järkevä ehdokas juuri sinulle.
Kaksi on joita en missään nimessä äänestä: Teuvo Hakkarainen, joka ei ole tuohon ikään mennessä vaivautunut opettelemaan kieliä. Toinen on Laura Huhtasaari, joka on riittävän monta kertaa jo mokannut ihan itse, eikä hehkutuksesta huolimatta osaa edes kovin hyvin englantia. - Anonyymi
Kiitos nopeista vastauksista! Kun selailin noita ehdokkaita niin mietin myös tuota Mika Raatikaista. Taitaa ongelma olla ratkaistu. :)
T.ap- Anonyymi
Eikös Raatikainen ole ns virkaheitto?
- Anonyymi
Hei, ap, heitin siis tuon Mika Raatikaisen.
Itse aion häntä äänestää.
Kaikissa puolueissa tuntuu riittävän joka sortin kriminaalia ja filunkipelaajaa.
Itse valitset oman ehdokkaasi omilla perusteillasi. Tässä omani:
Mika Raatikainen on monissa liemissä keitelty, ei eilisen teeren poika.
Näitä turvapaikanhakijoita yrittää meille varsinkin Irakista, jonka Raatikainen usean vuoden kokemuksella tuntee.
Hyvä kokonaiskäsitys tilanteesta. Ei toiveajattelua malliin Kok ym. - Anonyymi
Olli Kotro 149 on järki-ihmisen valinta.
Vaikka hän ei lopulta tulisi valituksi niin hänelle annetut äänet nostavat Perussuomalaisten saldoa ja mahdollistavat osaltaan kärjessä olevien ehdokkaiden läpimenon.
Pääasia että annatte äänenne Perussuomalaiselle ehdokkaalle!- Anonyymi
Kuka niin hullu olisi?
- Anonyymi
Äänestin dosenttia sataviiskytä se on hyvä luku :) Ehdottomasti tietomies ja myöskin taitomies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äänestin dosenttia sataviiskytä se on hyvä luku :) Ehdottomasti tietomies ja myöskin taitomies
Desantti se on. Haluaa Suomen ja venäjän välille viisumivapauden.
kamala tyrkky. yrittää eduskuntaan kerta toisensa jälkeen. venäjämielisyys paistaa läpi, niinkuin kaikista muistakin persuista.
- Anonyymi
teukka rysseliin. halpa viina ja portellit pelaa. puolueen uskollinen sotaratsu on ansainnu rysselin paikan.
- Anonyymi
Niin. On tässä tyypissä se etu ainakin, että hyymorilla mennään ja silti asioita ajetaan vähän kuin juoppojunckerkin tekee. Siinä vasta esimerkki onkin. Juopot saa niin paljon anteeksi kun ne ei ole aina edes tolkuissaan. Itse äänestäisin kyllä vakavammin otettavaa, mutta EU nyt natisee muutenkin jo liitoksissaan !
- Anonyymi
Putinin ihailijana äänestän persuja. No kuinkas muuten?
- Anonyymi
Äänestän Putinia eli Persuja.
Saamme Putinista hyvän johtajan.
Terveisin
Halalaho- Huhtasääri - Anonyymi
Ei muuta kuin väkä kupflia puhalellen ääneftämään "tosi" patriootteja
- Anonyymi
Eiköhän tässä laput laiteta vielä tämän kerran omantunnon mukaan.
Ja jos ei se riitä, niin sitten hakut ja talikot... - Anonyymi
Että mitään tuubaa jostain Venäjästä turha laittaa.
Meitä kiinnostaa vain Suomi!- Anonyymi
Jos näin on, niin niin kunhan et persuja. Ääni persuille on ääni Venäjälle.
- Anonyymi
Rinne oli aiemmin entisessä hallituksessa jo antamassa viisumivapautta venäläisille, josta tulisi todellakin muutakin kuin kunnollista porukkaa ! Ilman perussuomalaisia ei olisi pitäydytty edelleen viisumissa.
- Anonyymi
Mika Raatikainen edelleen, ja äänestämään menen 26.5.2019. Haluan äänestää juuri äänestyspäivänä, koska muiden äänestyspäivien osalta epäilen vilppiä: esim. että postiääniä "hukattu", ennakkoääniä "hukattu", jne.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872