Onko kellään kokemusta Collector Bankin joustoluotosta? Joitakin ikäviä kokemuksia netistä luin siitä, että karhuavat vanhoja jo maksettuja velkoja ja lisäävät maksumuistutusmaksuja myös ajoissa maksettuihin laskuihin.
Sain heiltä asiallisen lainatarjouksen korolla, joka peittoaa monet muut pankit. Maksuaika 10 vuotta, lainasumma vähän yli 10 000. Pitkän työttömyyden ja matalapalkkaisten määräaikaisten työsuhteiden jälkeen olen saanut vakipaikan ja nyt haluan kuitata kaikki vanhat velat pois, maksaa vain yhtä ja keskittyä työhöni. Siinä taustaa tälle lainalle.
Heidän asiakaspalveluun olen muutaman kerran soittanut ja saanut hyvää palvelua.
Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista!
Collector Bank
Anonyymi
1
489
Vastaukset
- Anonyymi
Hei, mulla sama kysymys mielessä. Kellään kokemuksia? Jos otan nyt järjestelläkseni muut yhteen, niin astunko entistä syvempään suohon?Noita yllätyksiä on liikaa osunut munkin kohdalle. Tsemppiä aloittajalle!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1054204Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572408Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?781640Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61103- 66854
- 21823
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118813- 39792
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50769- 62768