Collector Bank

Anonyymi

Onko kellään kokemusta Collector Bankin joustoluotosta? Joitakin ikäviä kokemuksia netistä luin siitä, että karhuavat vanhoja jo maksettuja velkoja ja lisäävät maksumuistutusmaksuja myös ajoissa maksettuihin laskuihin.

Sain heiltä asiallisen lainatarjouksen korolla, joka peittoaa monet muut pankit. Maksuaika 10 vuotta, lainasumma vähän yli 10 000. Pitkän työttömyyden ja matalapalkkaisten määräaikaisten työsuhteiden jälkeen olen saanut vakipaikan ja nyt haluan kuitata kaikki vanhat velat pois, maksaa vain yhtä ja keskittyä työhöni. Siinä taustaa tälle lainalle.

Heidän asiakaspalveluun olen muutaman kerran soittanut ja saanut hyvää palvelua.

Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista!

1

<50

Vastaukset

• Hei, mulla sama kysymys mielessä. Kellään kokemuksia? Jos otan nyt järjestelläkseni muut yhteen, niin astunko entistä syvempään suohon?Noita yllätyksiä on liikaa osunut munkin kohdalle. Tsemppiä aloittajalle!

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kesämökkien hinnat romahtaneet

koska nuoret aikuiset eivät ole kiinnostuneita mökkeilystä. https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/d0e0b3ed-85bf-4388-ac02-3d6d1ef5a79b
      Maailman menoa
      184
      5131
    2. MOT mustamaalaa ja valehtelee.

Olen hetken jo katsellut näitä YLEN MOT ohjelmia ja olen huomannut kuinka paljon he antavat väärää tietoa ihmisille. Väärän informaation antamiseen r
      Yhteiskunta
      131
      4480
    3. Suomeen tarvitaan minimipalkkalaki

Suomesta on tulossa yhä enmmän kurjien palkkojen ja nollatuntisopimusten maa. "Kansainvälisen kilpailukyvyn" nimissä erityisesti sisämarkkinoilla toim
      Maailman menoa
      189
      3761