takaperin, halusit vain jatkaa ja muokata kuvaani sinun kaltaiseksi. Olisit antanut minun olla se joka olinkin, kirkas katse, kevyt ja kaunis mieli, olin rakastava ja auttava ihminen. En vieläkään ymmärrä miksi halusit näin? Tuntuu kuin olisin pahemman kerran petetty. Nyt en uskalla liikkua ulkona vieraiden ihmisten seurassa ja sosiaaliset taidot ovat lapsen tasolla. Myöskään en tiedä miten tämä kaikki vaikutti muuhunkin, kognitiiviset kyvyt lähentelevät nollaa, sen tiedän kun vertailen paljon itseäni peleillä ja reaktionopeuksilla. Ikävä oikeaa itseäni on suuri ja muistini kaivaa oikeaa minäkuvaani koko ajan tavoittamatta sitä. Se laittaa mielen matalaksi ja tunnen itseni heikoksi vailla omaa ja muiden arvostusta, se on huomattavissa. Maailmani ei pudas eikä kirkas, enkä minäkään. Sait aika paljon pahaa aikaiseksi kaikilla tempuillasi. Mitä itse ajattelisit? Pystytkö menemään toisen sisälle ja tulkitsemaan asiat omalle kohdallesi. En pysty edelleenkään menemään pitsalle saamatta siitä huonoa omaatuntoa, en pysty edelleenkään puntaroimaan asioita kuin kirkas katse ja mieli pystyy. Kynttilä palaa jatkuvasti kummastakin päästä eikä edes puoliksi oleva vesilasi sitä pysty sammuttamaan. Olenko ansainnut tämän kaiken? Olenko oikeasti niin huono ihminen, että ansaitsen näin huonon elämän? Mitä olenkaan edellisessä elämässä tehnyt niin väärin? En jaksa miettiä vastauksia näihin, koska vastaus ei olisi minun. Tämä ei ole maailmani jota rakastan ja missä näen itseni täydellisenä. Olen vain puolikas vailla tulevaisuutta ja aurinkoista itseäni. Ajattelen jatkuvasti parempaa elämää toisaalla, kokonaan eri maassa, jossa minä lähimmäiset eivät enää olisi loputtoman kärsimyksen kohteena. Miksi kaikki on näin? Siihen ei ole järkevää syytä. Kukaan ei osaa siihen vastata. Menen vain peiton alle itkemään ja odottamaan jos kaikki olisikin ollut pelkkää unta, tiedän ettei se ole ollut, siinä maailmassa olen kuitenkin kirkas, vaikka heräänkin aina tummien pilvien peittämään päivään. Elämältä toivo mitään, sitä minulla ei ole.
Kaiken olisi voinut lopettaa vuosi
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Liian sekavaa. Oleto aineissa?
- Anonyymi
Jos nyt kaupan tupakasta menee näin sekaisin niin sitten, muuten en. Siksi etsinkin vastausta kirjoitukseeni.
- Anonyymi
Etpä ole näköjään VIELÄKÄÄN lopettanut.
- Anonyymi
Tuo on raskaan sarjan manipulaatiota syyttää toista ihmistä elämänsä kurjuudesta. Et voi syyttää ketään muuta kuin itseäsi. Älä enää aiheuta toisille kipua syyllistämisellä vaan ala rakastamaan itseäsi niin rakastat muitakin ihmisiä.
- Anonyymi
Tää on himpun verran ovelampaa. Kuvittelee/ kuvailee itsensa henkilöksi, jota on manipuleerannut vuosikausia, lukemattomilla, pöyristyttävillä tavoilla. Noin tarkkaan kuvaukseen pystyy vain itse TEKIJÄ/ MANIPULOITSIJA.
- Anonyymi
Mitä ihmettä?
- Anonyymi
Miks pizzasta tulee huono fiilis?
- Anonyymi
Ap on trolli, turha miettiä muuta.
- Anonyymi
Mustavalkoinen teksti jos katsoisi omia tekemisiä ei kyseistä aloitusta olisi täällä mutta kun on marttyyri niin olehan
- Anonyymi
Kantsii lopettaa tupakointi.
- Anonyymi
Ap:n kirjoitelman tyyppiset kirjoitukset eivät lopu näitä sivuilta koskaan. Millä ihmeen voimalla joku syyttää marttyyriksi? Ilmeisesti olettaa jonkun tietyn ihmisen täällä kirjoittelevan. Herää jo, kirjoittaja voi olla kuka vaan. Myös marttyyri - kirjoituksen takana voi olla trolli, tiedetään.
- Anonyymi
Tämä on jo suuren luokan uhriutumista? Tietämättä taustoja tarkemmin, mitä toinen on tehnyt sinulle tai onko ollut tekemässä jotain? Manipulointia, uhkailua tai alistamista? Vai oletko vain itse mieltänyt asiat noin? Jos on näin niin toivon itsesi psyykkaamista parempaan, uhriutuminen olettamuksiin vedoten vie vain sinua väärään suuntaan?
Ota ennemminkin puheeksi asia, jos vaivaa paljon? Tietenkin hyvä varmistaa ensin, et toinen on kyvykäs asennoitumaan tilanteeseen oikein, eikä käytä metodinaan hyökkäys on paras puolustus toimntamallia? Paras ja turvallisin keino minun mielestä on lähestyä toista, vaikka viestein, jolla tunnustelet toisen tilannetta, onko tuntemuksia puolin ja toisin?
Nämä on vaikeita asioita, itse olen kompuroinut ja epäonnistunut. Jonka jälkeen miettinyt samalla mikä meni vikaan? Osasinko oikein esittää asioita, olinko kenties väärällä asenteella liikkeellä jne. Väärinymmärryksen mahdollisuus on aina olemassa. Älä kuitenkaan lynkkaa itseäsi, äläkä toista. Punnitse aina tilanne, oletko kartalla kuinka vai eksyksissä? Jälkimmäisessä parempi olla sinkkuna.- Anonyymi
Paskanjauhanta kiintiöni on täynnä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393870Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3442997Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt101906Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91635Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41099- 71944
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874- 44784
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23771- 65761