Teetin DNA testin ja sain tuloksen, että olen 98,2 pros. suomalainen ja 1,8 pros. inuiitti. Mistä ihmeestä tämä eskimo-geeni tulee. Onko joku muu saanut samanlaisia tuloksia? En ole aikaisemmin kuullut, että suomalaisten perimässä olisi k.o. geeniä.
Minun+tulokseni+MyHeritagen+DNA-testissä:-+suomalainen+75,8+%-+skandinaavi+9,3+%-+balkanilainen+7+%-+baltti+6,9+%-+eskimo/inuiitti+1+%+Sukuni+on+asunut+samoilla+seuduilla+niin+kauan+kuin+kirkonkirjat+tietävät+kertoa+-+ja+ties+miten+kauan+sitä+ennen.0ÄänestäKommentoi
Ei mitenkään outo mtulos länsi ta eteläsuomessa, Inuiitti saattaa tulla lappalaisilta tai kanadasta0ÄänestäKommentoi
Mainittua DNA omaavat lappalaise samoi Kanadassa joten ei niin ihmeelistä, Minäkin omaan sitä0ÄänestäKommentoi
Vastaukset 4
Vanhimmat
Harrastukset/sukututkimus palstalta löytyy muita ihmettelijöitä.
Minun+tulokseni+MyHeritagen+DNA-testissä:
-+suomalainen+75,8+%
-+skandinaavi+9,3+%
-+balkanilainen+7+%
-+baltti+6,9+%
-+eskimo/inuiitti+1+%+
Sukuni+on+asunut+samoilla+seuduilla+niin+kauan+kuin+kirkonkirjat+tietävät+kertoa+-+ja+ties+miten+kauan+sitä+ennen.
Ei mitenkään outo mtulos länsi ta eteläsuomessa, Inuiitti saattaa tulla lappalaisilta tai kanadasta
Mainittua DNA omaavat lappalaise samoi Kanadassa joten ei niin ihmeelistä, Minäkin omaan sitä