Niin pihalla olen sun tunteista.
En tiedä vihaatko vai tykkäätkö
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tarvitaan yksityiskohtia.
- Anonyymi
Mitäs tässä yksin tykkäämään kun toista ei kiinnosta.
- Anonyymi
Ota selvää.
- Anonyymi
Varmuuden vuoksi vastaan vielä tähänkin, ennen yöpuulle siirtymistä. Tykkään.
- Anonyymi
En ole koskaan vihannut sinua.
- Anonyymi
Olet joskus välittänyt, vai oletko? Susta kun ei tiedä milloin valehtelet. Oon aloittaja ja oikeesti ärsyttävää kun ei tiedä yhtään. Haluaisin tietää, oliko se totta ja mitä ajattelet nyt. Äläkä sitten valehtele.
- Anonyymi
Oli se totta, mutta en usko että siitä enää nyt tulisi mitään.
- Anonyymi
Samaa tälläkin mietitään, mutta jos tosiaan vihaisin en kirjoittelisi täällä ollenkaan. Monia vihaa nostattavia asioita on, mutta niitä ei ole riittävästi tuhotakseen kokonaan tykkäämisen.
- Anonyymi
Rakastan sitä miestä, mutta olen ihastunut toiseen ja kiintynyt kolmanteen, joka on näistä ensimmäinen.
- Anonyymi
Voisitko kertoa jotain tuosta kolmannesta, johon olet kiintynyt? Haluaisin ainakin tietää, että onko mahdollista, että päädyt tulevaisuudessa yhteen hänen kanssaan? Ja kuinka todennäköisenä tai epätodennäköisenä pidät sitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko kertoa jotain tuosta kolmannesta, johon olet kiintynyt? Haluaisin ainakin tietää, että onko mahdollista, että päädyt tulevaisuudessa yhteen hänen kanssaan? Ja kuinka todennäköisenä tai epätodennäköisenä pidät sitä?
Olen yhdessä hänen kanssaan, johon olen kiintynyt.
- Anonyymi
Niin ja tuota, jota rakastan, en saa näköjään koskaan.
- Anonyymi
Ahaa, täällä teini- frendyt keskustelee keskenään, kun ei tiedä elämästä vielä "höykäsen pölähtämää"??? - kannattaa ensin selvittää mitä viha tarkoittaa? - tai, jos ette tiedä, niin tehkää siitä ensin kysymys nk. "viha ja rakkaus". - ne nimittäin voi olla yht`aikaa. - "hyvää jatkoa vaan elämään.!...odotan kysymyksiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093857Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1893694Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692108Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301172
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1531127- 511034
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914