Aurinko se jaksaa roihuta miljoonia vuosia

eikä energian loppumisesta ole tietoakaan.
Nasa lähettää meille kauniita kuvamanipulaatioita ja maalauksia ihasteltaviksemme Auringosta. Komeita, ah niin ihania kuvia ovat tiede- lehdet pullollaan. Valtavia energianpurkauksia esittelevät.
Häpeäkseni tunnustan että olin taannoin tiede- lehtien tilaaja kunnes heräsin ja huomasin sen sisältävän täyttä paskaa kun "avaruudesta" puhuttiin.

Tässä Ohiolaismummelin reaalikuvaa Auringosta. Missä ovat Nasan meille esittämät valtavat aurinkoroihut?
https://www.youtube.com/watch?v=FbRYlUIpk-w

Voitte väittää että kyseessä on väärä valotus- ja tarkennus. Ei tuo nyt tosin siltä näytä.

Väitän että Aurinko onkin sähköinen pallero?
Hypittekö raivosta seinille koska tiedätte tämän asian minua paremmin?

Alla on runsaasti tilaa kommenteille.

12

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paljon aurinkoa himmeämmät aurinkoroihut eivät näy, koska hän käyttää niin paksua ND-suodatinta.

      • Ehkäpä niin.
        Odottelemme eri suotimien käyttöä jännittyneenä.
        Etukäteisveikkaukseni on että roihuja ei saada näkymään.

        Veikkauksia; 1x2? En tosin tiedä mikä vaihtoehto x olisi?


      • No, eiköhän noita videoita vielä tule. :)


      • Mun veikkaus on että joku saa vielä jonkin vähän näkyvämmän roihun kuvattua nikon p1000:lla, mutta suurin osa roihuista on niin pieniä, että niitä ei saada näkyviin. Vertailukohtana voidaan pitää vaikka noita pilkkuja auringossa, jotka on suurinpiirtein maapallon kokoisia.


    • Anonyymi

      Osaisikohan ohiolaismummeli ottaa halvalla suustani hammasröntgenkuvat? Jos menisin vaikka näkötorniin irvistämään ja hän käyttäisi Nikon 1000-kameran teleobjektiivia, jos sillä Kuuhun näkyy niin kaipa valtameren yli litteässä maassa yhdet hampaat saisi kuvattua. Asiantuntijoihin ja heidän laitteisiinhan ei kannata luottaa, kaikki jotka salaliitossa.

      • Hra Anonyymi nyt hyppelee raivosta seinille arvaukseni mukaisesti.
        Se on hauskaa mutta hammas- ja Aurinkokuvien välillä lienee pieni ero?


      • Anonyymi

        Kirjoituksellesi naureskelu on raivoamista? Voi sinua. Ei saa olla eri mieltä, tai on ihan raivoissaan! :D


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Osaako kukaan littari kenties vastata miksi kaikki ammattivalokuvaajat on siirtyneet nikoneista canon kameroihin? ennen oli ammattilaisilla esim. nikon p900 kamerat, nykyään kaikilla canonit.. Voisko olla syynä nämä littarien kuvaamat lättäri videot nikoneilla jotka vie uskottavuuden jo koko kamera merkiltäkin?

    • Anonyymi

      Vai että sinusta Aurinko on sähköinen pallero, olisi kannattanut käydä muitakin kouluja kuin elämänkoulua.

    • Anonyymi

      Kuka vaihtaa sähköiseen palleroon patterit?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      107
      2104
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      119
      1613
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      120
      1132
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      30
      1050
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      47
      959
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      887
    7. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      36
      814
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      781
    9. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      52
      763
    10. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      159
      672
    Aihe