Mikään ei ole helpompaa kuin evoluutioteorian tappo.

Anonyymi

Yksi evoluutiuotorian kulmakivistä on teoria siitä että nykyinen eliöstö on kehittynyt vähitellen siten että sukupolvi sukupolvelta on ilmaantunut toinen toistaan etevämpiä selviytyjiä olemassaoloon.

Ja nyt se tappokysymys: Missäs ovat ne Darwinin ennustamat mykyisiä apinoita etevämmät lukemattomat apinaihmislajit? Ei niitä löytynyt vaikka niitä etsittiin kuumeisesti vielä 1970 - luvulle asti varmoina siitä että tietekin niiä jossain pitäisi olla kun kerran Daewinkin oli niin väittänyt.

No, eipä ole isojalkoja nähty, joten evoluutioteoria on yhtä satua kuin mormonismi joiden satukirja vilisee epätotuuksia valtavista ratsujoukko-armeijoista amerikan mantereella satoja vuosia ennenkuin Kolumbus vei sinne ensimmäiset hevoset.
Toinen mormoonihuijaus on se vanha valhe että amerikan intiaanit olivat muka noiden muinaisten juutalaiskansojen jälkekäisiä, mutta jonka väitteen geenitutkimus kaatoi ja kauan sitten.
---Mutta niin se vain on että siinä missä mormoonit uskovat sitkeästi selviä epätotuuksia niin evolutionistit tekevät sitkeästi itsensäpettämällä ihan samoin uskomalla että välimuotoapinaihmiset nyt vain ihan sattumalta katosivat kuin tuhka tuuleen luonnosta.

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sivullisille itsestään selvä vastaus. Jyrpä itsehän ei pääse päähänpinttymästään enää eroon:

      "Missäs ovat ne Darwinin ennustamat mykyisiä apinoita etevämmät lukemattomat apinaihmislajit?"

      Darwin tietysti "ennusti" aikaisempia apinoita etevämpiä apinaihmislajeja, ei "mykyisiä" etevämpiä. Nykyihminen ja sitä edeltäneet lajit olivat niitä ja aikaisemmat joko syrjäytyivät niiden tieltä tai sulautuivat niihin. Samalla tavoin kehittyi aikaisemmista apinoista myös niitä etevämpiä apinalajeja, joista etevimmät ovat nykyisiä apinoita.

      TH

      Sen syynä, ettei ihmisen esi-isälajeja ole enää olemassa, on mitä ilmeisimmin nykyihmisen suuri ylivoima ja lisääntyminen. Että näin kävi, ei ollut itsestään selvää, mutta lähisuvun etsiminen nyt vain antoi tällaisen tuloksen

      • Anonyymi

        Kuules nyt evouskovainen totuuden sanaa: Ja se on se että tietysti noista apinaihmislaumoista olisi pitänyt jäädä tosi paljon jälkiä vaan kun ei niin mitään.

        Sitäpaitsi tiedelehdet piirtävät nykyään neandertalilaiset ihan ihmisiksi eivätkä apinamaisiksi kuten ennnen tehtiin vuosikymmeniä.

        Ole hyvä ja selaa tuoreita tiedejulkaisuja. Siis älä lue evomediajulkaisuja sillä ne ovat surutta valhedelleet sinulle aika paljon. Mistä voit sen tietää? No, siitä että samat julkaisut väittävät uskonvaraisesti että ulkoavaruudessa alienin päästelevät ufoillaan pitkin taivaan kantta ja että homous muka olisi luonnollista. Vitsin pellejä nuo täysin epätieteelliset evouskovaiset.


      • Anonyymi

        Siis heh heh: "Mitä ilmeisimmin", hehe, ei siis ollut sinulla tutkittua tietoa vaan vain pelkkä mieleisesi uskomus, hehe!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis heh heh: "Mitä ilmeisimmin", hehe, ei siis ollut sinulla tutkittua tietoa vaan vain pelkkä mieleisesi uskomus, hehe!

        Tieteen kielessä "mitä ilmeisimmin" tarkoittaa perusteellisesti tutkittua ja jokseenkin varmaa tietoa. Tiede ei etsi eikä löydä absoluuttisia totuuksia; sitä tekevät vain uskonnot.

        Hehe ittelles vaan.

        TH


    • Anonyymi

      ”Yksi evoluutiuotorian kulmakivistä on teoria siitä että nykyinen eliöstö on kehittynyt vähitellen siten että sukupolvi sukupolvelta on ilmaantunut toinen toistaan etevämpiä selviytyjiä olemassaoloon.”

      Ei evoluutioteoria väitä, että jokainen sukupolvi olisi edellistä etevämpi selviytymään. Kysymys on muutoksesta ja todennäköisyyksistä, johon kyky selviytyä vaikuttaa.

      • Anonyymi

        Älä yritä. Kyllä evoluutioteorian suuret linjat nimenomaan edellyttivät että ihmisen ja jonkin marakattimaisen kuvitellun esivanhemman välillä olisi luonnollisesti ollut aika joukko apinaihmislajeja joista suuren osan olisi jokainen evokki 1950-1970 luvulla uskoi olevan vielä elossa jossain syrjäisessä maailmankolkassa. Jos sinä olisit elänyt tuolloin niin olisit satavarmasti odottanut saavasi jonain päivänä nähdä isojalkoja tms. kuten kaikki evouskova-ateistit tuolloin uskoivat vaikka eivät fanittaneetkaan homoutta kuten evojen on tänään tehtävä vaikka anatomiaa-tiede on ihan toista mieltä kaikissa oppikirjoissa.

        Itse asiassa jokunen taho tekee tänäänkin rahaa jahtaamalla isojalka-apinaihmisiä koskaan niitä löytämättä mutta melkein löytäen kuitenkin. Heeeeh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä yritä. Kyllä evoluutioteorian suuret linjat nimenomaan edellyttivät että ihmisen ja jonkin marakattimaisen kuvitellun esivanhemman välillä olisi luonnollisesti ollut aika joukko apinaihmislajeja joista suuren osan olisi jokainen evokki 1950-1970 luvulla uskoi olevan vielä elossa jossain syrjäisessä maailmankolkassa. Jos sinä olisit elänyt tuolloin niin olisit satavarmasti odottanut saavasi jonain päivänä nähdä isojalkoja tms. kuten kaikki evouskova-ateistit tuolloin uskoivat vaikka eivät fanittaneetkaan homoutta kuten evojen on tänään tehtävä vaikka anatomiaa-tiede on ihan toista mieltä kaikissa oppikirjoissa.

        Itse asiassa jokunen taho tekee tänäänkin rahaa jahtaamalla isojalka-apinaihmisiä koskaan niitä löytämättä mutta melkein löytäen kuitenkin. Heeeeh!

        Kannattaa ensin lukea viesti, mihin vastaa. En sanallakaan kommentoinut varhaisia apinaihmislajeja, vaan väitettäsi, että jokainen sukupolvi olisi edellistä selviytymiskykyisempi,

        Nuo väitteesi 50-70 luvun apinaihmis-jahdeistasi taitavat tosin olla myös täysin keksittyjä. Sinulta on noista kysytty referenssiä, mutta eipä sellaista ole löytynyt. Joku varmaan juksasi sinua joskus ja menit uskomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa ensin lukea viesti, mihin vastaa. En sanallakaan kommentoinut varhaisia apinaihmislajeja, vaan väitettäsi, että jokainen sukupolvi olisi edellistä selviytymiskykyisempi,

        Nuo väitteesi 50-70 luvun apinaihmis-jahdeistasi taitavat tosin olla myös täysin keksittyjä. Sinulta on noista kysytty referenssiä, mutta eipä sellaista ole löytynyt. Joku varmaan juksasi sinua joskus ja menit uskomaan.

        Todennäköisempää on, että kirjoittaja on tyypillinen vilpillinen kretuvalehtelija. Jos hän olisi kuullut väitteen toiselta taholta ja uskoisi siihen vilpittömästi ei hänellä pitäisi olla ongelmaa kertoa siitä. Se, että mitään linkkejä ei vain kuulu, eikä mainintaa kolmannen osapuolen väitteestä viittaa vahvasti aktiiviseen valehteluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisempää on, että kirjoittaja on tyypillinen vilpillinen kretuvalehtelija. Jos hän olisi kuullut väitteen toiselta taholta ja uskoisi siihen vilpittömästi ei hänellä pitäisi olla ongelmaa kertoa siitä. Se, että mitään linkkejä ei vain kuulu, eikä mainintaa kolmannen osapuolen väitteestä viittaa vahvasti aktiiviseen valehteluun.

        Jyri on joskus 1970-luvulla lukenut jonkun lehtijutun jetin tai isojalan etsimisestä (tyypillistä Hymyn aineistoa ellen erehdy) ja se on jäänyt kiertämään ikuista silmukkaa hänen aivojensa harvenevassa neuroniverkossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa ensin lukea viesti, mihin vastaa. En sanallakaan kommentoinut varhaisia apinaihmislajeja, vaan väitettäsi, että jokainen sukupolvi olisi edellistä selviytymiskykyisempi,

        Nuo väitteesi 50-70 luvun apinaihmis-jahdeistasi taitavat tosin olla myös täysin keksittyjä. Sinulta on noista kysytty referenssiä, mutta eipä sellaista ole löytynyt. Joku varmaan juksasi sinua joskus ja menit uskomaan.

        "Joku varmaan juksasi sinua joskus ja menit uskomaan."

        Jyrbähän on tunnetusti umpityhmä Mooseksenmorsian sekä taikauskoinen ja herkkäuskoinen hölmö jota viedään kuin pässiä narussa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jyri on joskus 1970-luvulla lukenut jonkun lehtijutun jetin tai isojalan etsimisestä (tyypillistä Hymyn aineistoa ellen erehdy) ja se on jäänyt kiertämään ikuista silmukkaa hänen aivojensa harvenevassa neuroniverkossa.

        En ihmettelisi yhtään, jos jokin tuollainen juttu olisi joskus julkaistu. Lentävät lautaset ja kaikenlaiset paranormaalit ilmiöt olivat muodissa 1970-luvun alussa - olin alun toisillakymmenillä ja muistan kuinka kavereiden kanssa luettiin ufokirjoja silmät selällään (muttei uskottu lähimainkaan kaikkeen). Siinä sivussa menisi helposti pari lumimiestäkin.


      • Anonyymi
        marsunkiillottaja kirjoitti:

        En ihmettelisi yhtään, jos jokin tuollainen juttu olisi joskus julkaistu. Lentävät lautaset ja kaikenlaiset paranormaalit ilmiöt olivat muodissa 1970-luvun alussa - olin alun toisillakymmenillä ja muistan kuinka kavereiden kanssa luettiin ufokirjoja silmät selällään (muttei uskottu lähimainkaan kaikkeen). Siinä sivussa menisi helposti pari lumimiestäkin.

        Eikös Jyri mainosta myös avaruusolentoihin uskomista jonkinlaisena tieteenä? Sillä on selvästi mennyt jo silloin sekaisin käsitys tieteestä ja spekuloinnista/fantasiasta. Paranormaaleihin juttuihin hän ei ole mielestäni kommentoinut varmaan syystä, että hän luulee sitä oikeaksi tieteeksi.
        Uskonto-> henki -> aaveet

        Asiaa ei yleensä auta, jos lähtökohtaisesti joutuu taistelemaan uskonnollisia ristiriitoja vastaan.


    • "Tupakkalakko on maailman helpoimpia asioita. Olen tehnyt sen satoja kertoja. "
      Mark Twain.

    • Anonyymi

      Peppi Pitkätossu nauraa edelleen Kongon demokraatin kanssa.

    • Anonyymi

      Ja taas mennään... :)

      A.Teisti

      • Anonyymi

        Yliluonnollisen luomisen voi ihan helposti ja tieteellisesti havaita siitä mitä aineesta on muodostunut ihanien elävien pehmolelujen ja korallihiekkarantojen myötä.


        Jotenkin on harmillista että evokkiluusereiden on aika harvoin mahdollista nähdä maailmaa laajasti muuten kuin median kautta.

        Ajattele vaikka kookospalmua joka pudottaa hyvin korkealta pähkinänsä ja siinä ihmisen kallo halkeaisi ihan helposti jos se putoaisi suoraan päähän. Mutta älyllinen luominen nälyy tässä siinä että juuri ennen kuin kookospähkinä putoaa niin puun latvasta kuuluu hyvin selvä voimakas raksandus jotta alla olevat ehtivät hyvin väistää sivummalle.
        Olen satavarma että yksikään palstan luuserievokeista ei ole havainnut tätä palmumetsikössä kävellen! Heheh! Heh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yliluonnollisen luomisen voi ihan helposti ja tieteellisesti havaita siitä mitä aineesta on muodostunut ihanien elävien pehmolelujen ja korallihiekkarantojen myötä.


        Jotenkin on harmillista että evokkiluusereiden on aika harvoin mahdollista nähdä maailmaa laajasti muuten kuin median kautta.

        Ajattele vaikka kookospalmua joka pudottaa hyvin korkealta pähkinänsä ja siinä ihmisen kallo halkeaisi ihan helposti jos se putoaisi suoraan päähän. Mutta älyllinen luominen nälyy tässä siinä että juuri ennen kuin kookospähkinä putoaa niin puun latvasta kuuluu hyvin selvä voimakas raksandus jotta alla olevat ehtivät hyvin väistää sivummalle.
        Olen satavarma että yksikään palstan luuserievokeista ei ole havainnut tätä palmumetsikössä kävellen! Heheh! Heh.

        Niinpä. Evoilta puuttuu evouskomedian vuoksi kyky havainnoida tieteellisiä todellisuuksia,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yliluonnollisen luomisen voi ihan helposti ja tieteellisesti havaita siitä mitä aineesta on muodostunut ihanien elävien pehmolelujen ja korallihiekkarantojen myötä.


        Jotenkin on harmillista että evokkiluusereiden on aika harvoin mahdollista nähdä maailmaa laajasti muuten kuin median kautta.

        Ajattele vaikka kookospalmua joka pudottaa hyvin korkealta pähkinänsä ja siinä ihmisen kallo halkeaisi ihan helposti jos se putoaisi suoraan päähän. Mutta älyllinen luominen nälyy tässä siinä että juuri ennen kuin kookospähkinä putoaa niin puun latvasta kuuluu hyvin selvä voimakas raksandus jotta alla olevat ehtivät hyvin väistää sivummalle.
        Olen satavarma että yksikään palstan luuserievokeista ei ole havainnut tätä palmumetsikössä kävellen! Heheh! Heh.

        Taasko se jyri valehtelee.

        "Mutta älyllinen luominen nälyy tässä siinä että juuri ennen kuin kookospähkinä putoaa niin puun latvasta kuuluu hyvin selvä voimakas raksandus jotta alla olevat ehtivät hyvin väistää sivummalle. "
        Yleensä nämä kookopähkinät putoavat tuulessa, ja olisit joskus edes nähnyt kookospalmua, niin tietäisit että tuulella sen lehdistä lähtee niin kova ääni että et varmasti kuule mitään raksahdusta.

        Mutta mitäpäs voisi odottaa kaverilta joka näkee kultakaloja meressä :D


    • Ja miten tämä todistaa että luominen olisi totta?

      • Anonyymi

        "Ja miten tämä todistaa että luominen olisi totta?"

        Hmm... Pähkinä rapsahtaa => luominen on totta

        Onhan tuo toki kreationistille ihan kohtalaisesti järkeilty ;)


    • Anonyymi

      Kreationismia ei tarvitse edes vastustaa niinkaun kuin sen tukijat ovat tuota tasoa.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Miksi puhut evoluutiosta kun et näytä siitä tajuan mitään?

        Ja ketä nämä sinun mielikuvituskaverisi "evokit" ovat?


    • Anonyymi

      Jos se on niin helppoa, miksei sitten...

      Miksi tätä uskomatonta uutista ei ole kerrottu evoluutiotutkijoille? Olisi todella suuri tutkimuskenttä tiedemiehille. Mutta taitavat olla vain kreationistien haaveunia nämä kretu-unelmat.

      Nämä sekoilevat kreationistit eivät ole koskaan pystyneet esittämään mitään, mikä olisi vähääkään horjuttanut evoluutioteoriaa!

    • Evoluutio on paljastunut jo noloksi mokaksi ja nyt lähinnä kehiteillä korvaava teoria ,millä voidaan tuo darwinin moka korjata eikä ihme ,että charleskin sanoi lopulta ,että se oli virhe ....tyhjä ei pamahda eikä tyhjästä synny mitään.Mutta Jumala kun on tehnyt kaiken olevaisen ja tuonut olmattoman olevaiseksi niin siinä on sitä voimaa ja viisautta ,jonhonka luomakunta ei yllä edes tutkimaan ainoastaan ihailemaan sillä Jumala on jotain todella suurenmoista viisaudessaan.

      • Anonyymi

        No nyt on Jyri osannut jo hankkia rekatun nikin. Olisko joku lapsenlapsista auttanut.
        Jutut ovat kuitenkin entisellään. Ei jatkoon.


    • sorry ...aito oikea eikä muiden kanssa mitään tekemistä.

      • Anonyymi

        Se ,että olen aikuinen ja osaan ajatella omilla aivoilla on täyttä totta ja kun olen uskova ihminen niin osaan nähdä myös Hengellä .Siinä on ero minun uskovan ja sinun ateistin välillä .Minä tiedän Hengen kautta ,että miten asiat on ja ne minulle myös näytetään.Siinä siis ero kun joku tietää asian niin se ei ole päättelyä uskossa vaan Hengen kautta tulevaa tietoa ja senkin tiedän ,että sinä et ole uskossa ,etkä pelastunut ja lähinnä säälin sinua .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ,että olen aikuinen ja osaan ajatella omilla aivoilla on täyttä totta ja kun olen uskova ihminen niin osaan nähdä myös Hengellä .Siinä on ero minun uskovan ja sinun ateistin välillä .Minä tiedän Hengen kautta ,että miten asiat on ja ne minulle myös näytetään.Siinä siis ero kun joku tietää asian niin se ei ole päättelyä uskossa vaan Hengen kautta tulevaa tietoa ja senkin tiedän ,että sinä et ole uskossa ,etkä pelastunut ja lähinnä säälin sinua .

        Tiedätkö, millaisiin erehdyksiin ja suoranaisiin hirmutekoihin tuollainen ajattelu on ihmisiä vienyt:

        ".. kun joku tietää asian niin se ei ole päättelyä uskossa vaan Hengen kautta tulevaa tietoa.."

        TH


    • "Ja nyt se tappokysymys: Missäs ovat ne Darwinin ennustamat mykyisiä apinoita etevämmät lukemattomat apinaihmislajit?"

      Onhan Darwinin jälkeen tullut useita sukupolvia apinoita, kuin myös ihmisiä.

      Voit katsella vaikka perhealbumista niitä aiempia sukupolvia.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4496
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1854
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1590
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      212
      1385
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe