Suvaitsevaisuus ei kohdistu esim. venäläisiin tai omaan rahvaaseen, eli perus suomalaisiin. Myöhempien aikojen rotuerottelu on siis täällä. Ole siis trendin harjalla ja sorsi venäläisiä sekä pilkkaa perus suomalaisia. Siten saat kohotettua omaa itsetuntoa.
Suvaitsevaisuus on valikoivaa
9
62
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi on tyypillinen lännen näennäisdemokratia, missä pääväestö on alennettu vähemmistöjen hyysääjäksi. Tialnne muuttuu VASTA kun kantaväestö jää itse vähemmistöksi omassa maassaan!
- Anonyymi
Suvaitsevainen on ihminen joka haluaa "auttaa" muita TOISTEN, ei omalla omaisuudellaan!
- Anonyymi
Totuushan on että suvaitsevaisuudesta eniten ääntä pitävät ovat todellisuudessa kaikkein suvaitsemattomampia sillä todellisuudessahan he eivät suvaitse muuta kuin omat mielipiteensä!
- Anonyymi
Sosiologinen ilmiö. Otetaan joku väline jolla voi erottautua rahvaasta. Miten vanhanaikaista.
- Anonyymi
Itseäni kiinnostaa säilyttää suomalaiset ruuat, tavat ja perinteet, ilman että niihin sotketaa mitään ylimääräistä.
Säilyttäkää Suomi suomalaisena ja Eurooppa eurooppalaisena. - Anonyymi
Monimutkainen juttu toi suvaitsevaisuus. Mulle kaikki kiihkouskovaiset ovat myrkkyä. Muslimeita ei eteen ole tullut pahassa mielessä, mutta kiihkokristityistä Pohjanmaan lestoista on ollut tosi pahaa harmia: Hyökätty tietokoneelleni, tunkeuduttu sähköpostiin, muutettu sähköpostin salasana ja turvakysymykset, Tottakai se vaikuttaa asenteeseeni lestoihin. Pitää vaan oppia ymmärtämään, että kaikki ko. ryhmässä eivät ole pahoja. Pelkkä sana Pohjanmaa on mulle kirosana.
Ymmärrän toki, että se on ehdollistumista, kuten eläimellä. Onneksi tajuan sen, enkä aja ajatusta, että pohjalaiset pitäis ajaa maansiirtokoneella Pohjanlahteen. Okei joskus leikin ajatuksella, mutta ihan vaan leikin. En silti perusta puoluetta asiaa ajamaan. - Anonyymi
Suomi on kun Etelävaltiot aikoinaan Amerikan sisällisodassa ja meidän pitää myös toimia sen mukaan eli kaikki Etelävaltioiden puolesta Eu hirmua vastaan. Uusi lippu voisi olla Etelävaltioiden lippu ja siniristilippu suvakeille.
- Anonyymi
Ymmärrätkö itse, mitä sanot.? Haluatko oikeesti 1800 luvun tähän päivään? Mietipä vähän.
- Anonyymi
Suvaitsevaisuus tarkoittaa, ettei suvaita suvaitsemattomuutta.
Koska itse olen suvaitsevainen ja ajatukseni lentää suvaitsevaisuudessa, en suvaitse mielipiteitä, jotka ovat vastoin suvaitsevaista näkemystäni.
Mottoni onkin:
Ole suvaitsevainen äläkä ajattele erilailla kuin minä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot981030- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648