Suvaitsevaisuus on valikoivaa

Anonyymi

Suvaitsevaisuus ei kohdistu esim. venäläisiin tai omaan rahvaaseen, eli perus suomalaisiin. Myöhempien aikojen rotuerottelu on siis täällä. Ole siis trendin harjalla ja sorsi venäläisiä sekä pilkkaa perus suomalaisia. Siten saat kohotettua omaa itsetuntoa.

9

58

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomi on tyypillinen lännen näennäisdemokratia, missä pääväestö on alennettu vähemmistöjen hyysääjäksi. Tialnne muuttuu VASTA kun kantaväestö jää itse vähemmistöksi omassa maassaan!

• Anonyymi

Suvaitsevainen on ihminen joka haluaa "auttaa" muita TOISTEN, ei omalla omaisuudellaan!

• Anonyymi

Totuushan on että suvaitsevaisuudesta eniten ääntä pitävät ovat todellisuudessa kaikkein suvaitsemattomampia sillä todellisuudessahan he eivät suvaitse muuta kuin omat mielipiteensä!

• Anonyymi

Sosiologinen ilmiö. Otetaan joku väline jolla voi erottautua rahvaasta. Miten vanhanaikaista.

• Anonyymi

Itseäni kiinnostaa säilyttää suomalaiset ruuat, tavat ja perinteet, ilman että niihin sotketaa mitään ylimääräistä.

Säilyttäkää Suomi suomalaisena ja Eurooppa eurooppalaisena.

• Anonyymi

Monimutkainen juttu toi suvaitsevaisuus. Mulle kaikki kiihkouskovaiset ovat myrkkyä. Muslimeita ei eteen ole tullut pahassa mielessä, mutta kiihkokristityistä Pohjanmaan lestoista on ollut tosi pahaa harmia: Hyökätty tietokoneelleni, tunkeuduttu sähköpostiin, muutettu sähköpostin salasana ja turvakysymykset, Tottakai se vaikuttaa asenteeseeni lestoihin. Pitää vaan oppia ymmärtämään, että kaikki ko. ryhmässä eivät ole pahoja. Pelkkä sana Pohjanmaa on mulle kirosana.

Ymmärrän toki, että se on ehdollistumista, kuten eläimellä. Onneksi tajuan sen, enkä aja ajatusta, että pohjalaiset pitäis ajaa maansiirtokoneella Pohjanlahteen. Okei joskus leikin ajatuksella, mutta ihan vaan leikin. En silti perusta puoluetta asiaa ajamaan.

• Anonyymi

Suomi on kun Etelävaltiot aikoinaan Amerikan sisällisodassa ja meidän pitää myös toimia sen mukaan eli kaikki Etelävaltioiden puolesta Eu hirmua vastaan. Uusi lippu voisi olla Etelävaltioiden lippu ja siniristilippu suvakeille.

• Anonyymi

Ymmärrätkö itse, mitä sanot.? Haluatko oikeesti 1800 luvun tähän päivään? Mietipä vähän.

• Anonyymi

Suvaitsevaisuus tarkoittaa, ettei suvaita suvaitsemattomuutta.

Koska itse olen suvaitsevainen ja ajatukseni lentää suvaitsevaisuudessa, en suvaitse mielipiteitä, jotka ovat vastoin suvaitsevaista näkemystäni.

Mottoni onkin:
      Ole suvaitsevainen äläkä ajattele erilailla kuin minä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      412
      6006
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      82
      5346
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4384
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3941
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      52
      3729
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      172
      3447
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      110
      3209
    8. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      61
      3196
    9. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2279
    10. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49