Rajat auki, sanoo Mia Haglund

Anonyymi

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei se mitään, ihan sama mitä sanoo. Ei vasemmistolaiset pääse EU:hun päättämään. Tämmöiset harkitsettomat möläytykset voisi pitää ihan omana tietonaan.

      • Anonyymi

        Edustaa vasemmiston ääripäätä, en lähtisi haukkumaan koko puoluetta tuon takia koska sellainen käytös johtaa ennen pitkää siihen että myös oman puolueesi ääriajattelijat syynätään suurennuslasilla. Juuri tämänlaisen "pata kattilaa soimaa" käytöksen takia Perussuomalaisillakin on ollut niin vaikeaa ja media hyökkäsi heidän kimppuun kuin nälkäiset pedot.


    • Anonyymi

      Pakkohoito on parasta terapiaa sanoi aikoinaan mielisairaalan lääkäri kun määräsi niskuroivan potilaan lepositeisiin.

    • Anonyymi

      Miksei nämä fembotit muuta sellaisiin maihin, joissa tarvittaisiin feminismiä. Mia voisi muuttaa Saudeihin tai vaikka Irakiin.

      • Anonyymi

        Mikseivät kaikki kommunistit muuttaneet aikoinaan Neuvostoliittoon? Helpompi olisi mennä itse kuin tuoda se tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikseivät kaikki kommunistit muuttaneet aikoinaan Neuvostoliittoon? Helpompi olisi mennä itse kuin tuoda se tänne.

        Niin ja miten kävikään niille jotka menivät unelmaa rakentamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikseivät kaikki kommunistit muuttaneet aikoinaan Neuvostoliittoon? Helpompi olisi mennä itse kuin tuoda se tänne.

        Varmaan juuri sen takia Neuvostoliitto romahtikin kun eivät menneet?!
        Joten kannattais nyt varmaan teidän kaikkien suomalaistenkin suvakkien yhdistää voimanne ja muuttaa supermamuttaja Saksaan tai Ruotsiin, ettei niille köy kuten Neuvostoliitolle!

        Hyvää matkaa, ja trävlig resa!


    • Anonyymi

      Laiskuuttani (en viitsi avata linkkiä) ja tietämättä, minkä kokoluokan kuuluisuus ko henkilö on, muistuttaisin, että rajathan ovat jo auki.

      Sillä jokainen, joka tänne haluaa tulla, voi jo ennen tuloaan hoitaa kaikki tarvittavat dokumentit kuntoon ja hankkia itselleen työpaikan ja sen kautta elannon sekä itselleen että mahdollisesti mukanaan tuleville perheenjäsenille.

      MUTTA jos paremman elämän tavoittelija aikoo tulla tänne elätettäväksi, niin parasta vain pysytellä siellä missä nyt ikinä sattuu olemaankin.

      Kuinka kauan vielä elätellään utopistisia unelmia siitä, että pieni kansa pystyy elättämään kaikenmaailman kulkurit? Jos joku pää pilvissä kulkeva haluaa sen tehdä, niin siitä vaan, mutta omalla kustannuksellaan.

      Ihmiset eivät käy töissä toteuttaakseen jonkun tuikituntemattoman haluja ja toiveita, saatikka sitten elättääkseen niitä tuikituntemattomia kehdosta hautaan.

      • Anonyymi

        Afrikasta voisi alkaa tuomaan koulutettuja miehiä suomeen töihin ja myöhemmin kansalaisiksi. Ei luulisi rassuillakaan olevan sitten valittamista. Pistetään vaan haku päälle moniin Afrikan maihin ja lähetetään scouttaajat etsimään potentiaalisia miehiä tänne teollisuuden, kaupan, liikenteen ja virastojen palvelukseen. Minun sydämmeni ainakin lepattaa aina kun näen Afrikkalaisen miehen puku päällä kaupungilla <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Afrikasta voisi alkaa tuomaan koulutettuja miehiä suomeen töihin ja myöhemmin kansalaisiksi. Ei luulisi rassuillakaan olevan sitten valittamista. Pistetään vaan haku päälle moniin Afrikan maihin ja lähetetään scouttaajat etsimään potentiaalisia miehiä tänne teollisuuden, kaupan, liikenteen ja virastojen palvelukseen. Minun sydämmeni ainakin lepattaa aina kun näen Afrikkalaisen miehen puku päällä kaupungilla <3

        Mistä olet saanut päähäsi, että nyt on oikein syrjiä naisia? Eikö tasa-arvoa nyt tarvita vai? Aina nuo tuplastandardit käytössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Afrikasta voisi alkaa tuomaan koulutettuja miehiä suomeen töihin ja myöhemmin kansalaisiksi. Ei luulisi rassuillakaan olevan sitten valittamista. Pistetään vaan haku päälle moniin Afrikan maihin ja lähetetään scouttaajat etsimään potentiaalisia miehiä tänne teollisuuden, kaupan, liikenteen ja virastojen palvelukseen. Minun sydämmeni ainakin lepattaa aina kun näen Afrikkalaisen miehen puku päällä kaupungilla <3

        Sydämeen ei mahdu kahta ämmää, sanoi äidinkielen ope aikanaan.

        Ja Suomi kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.

        Ja afrikkalainen kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella.

        Toivottavasti sydämesi säilyy terveenä, sillä lepatus voi olla merkki alkavasta kammiovärinästä...

        Ai niin: kukas niille tulijoille kielen opettaa? Kun perustuslailla on turvattu kansalaisen oikeus käyttää omaa kieltään virastossa asioidessaan. Virallisia kieliähän meillä on vain ja ainoastaan kaksi, eikä afrikaans eri murteineen kuulu niihin - ainakaan vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Afrikasta voisi alkaa tuomaan koulutettuja miehiä suomeen töihin ja myöhemmin kansalaisiksi. Ei luulisi rassuillakaan olevan sitten valittamista. Pistetään vaan haku päälle moniin Afrikan maihin ja lähetetään scouttaajat etsimään potentiaalisia miehiä tänne teollisuuden, kaupan, liikenteen ja virastojen palvelukseen. Minun sydämmeni ainakin lepattaa aina kun näen Afrikkalaisen miehen puku päällä kaupungilla <3

        Mikä on ”potentiaalinen mies”? Joku nais-transsukupuolinen?
        Ja eikö pitäisi sanoa: ”Miesoletettu”? Ja entäs sit se tasa-arvo? Entäs sit ne Afrikan naiset? Ei väliä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Afrikasta voisi alkaa tuomaan koulutettuja miehiä suomeen töihin ja myöhemmin kansalaisiksi. Ei luulisi rassuillakaan olevan sitten valittamista. Pistetään vaan haku päälle moniin Afrikan maihin ja lähetetään scouttaajat etsimään potentiaalisia miehiä tänne teollisuuden, kaupan, liikenteen ja virastojen palvelukseen. Minun sydämmeni ainakin lepattaa aina kun näen Afrikkalaisen miehen puku päällä kaupungilla <3

        Miksei myös naisia ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Afrikasta voisi alkaa tuomaan koulutettuja miehiä suomeen töihin ja myöhemmin kansalaisiksi. Ei luulisi rassuillakaan olevan sitten valittamista. Pistetään vaan haku päälle moniin Afrikan maihin ja lähetetään scouttaajat etsimään potentiaalisia miehiä tänne teollisuuden, kaupan, liikenteen ja virastojen palvelukseen. Minun sydämmeni ainakin lepattaa aina kun näen Afrikkalaisen miehen puku päällä kaupungilla <3

        Siinäkään tapauksessa emme voi kaikkia ottaa. Vai miten työttömyyden aiot laittaa kuriin jos tänne miljoonia tuodaan? Ei haukkumasi ”rasset” hyvällä katso sitäkään että suomalainen kulttuuri katoaa pois. Haluatko sinä että se katoaa pois?


    • Anonyymi

      Rajat voidaan avata sinä päivänä kun kaikki tuet ja maksuttomat palvelut lopetetaan.

      • Anonyymi

        Ei silloinkaan hirveästi hotsittaisi että islamisoijat, mafiat, parittajat, huumekauppiaat, ryöstelijät ja kerjäläiset kaikkialta maailmasta tulisivat suomeen tuosta vain miten huvittaa.


    • Anonyymi

      Suvakkilogiikkaa?

      1. Rajat on auki!Suomi kuuluu Schengeniin!
      2. Kukaan ei ole koskaan ikinä missään eikä milloinkaan kieltäny ketään minkään maailman maan kansalaista etsimästä parempaa elämää Suomesta!? Tervetuloa! Jokainen pääsee tänne laillisesti omilla rahoillaan etsimään sitä parempaa elämää. Mutta lisää kehitysmaa-pummeja me emme tarvitse!
      3. Elintasopakolaisuus on väärin, koska sellaista ei ole olemassakaan! Tuo termi tarkoittaa porukkaa joka väärinkäyttää nykyistä pakolaisjärjestelmää. Ja yleensä järjestelmän väärinkäyttämistä kutsutaan rikollisuudeksi. SIKSI se on väärin!

      Vaikeeta?

      • Anonyymi

        Lisäisin vielä: kun ei niistä aiemmin tulleistakaan paremman elämän etsijöistä päästä eroon.


    • Anonyymi

      Loppukevennys!

      ”Raajat auki!”, sano 10 vuotta suomea intensiiviopiskellut SKEn liittynyt moniosaaja!

    • Ihmisarvo on jaettavissa sano raiskaaja, kun levitti huumatun teinitytön jalkoja erilleen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      95
      2610
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      191
      1706
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      83
      1655
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1360
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      77
      1057
    6. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      82
      847
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      36
      844
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      19
      785
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      42
      700
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      35
      696
    Aihe