Ei ihme, kun studiossa 5 ämmää.
Olipa taas tyhjää lätinää A-studiossa
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En erikoisesti kannata mitään uskonlahkolaisia enkä elämätapa intiaaneja.
- Anonyymi
Ihmisvihaava aloittaja sortuu vihapuheeseensa
- Anonyymi
Vähän alkua jakso puolella silmällä katosa. Sit piti kääntää tolle lätkämatsille jossa toivois et molemmat häviäis :P
- Anonyymi
Pystytkö itse mihinkään? No et pysty mitään arvioita sanomaan mistään. Junttipersulta ei saa järkeviä lauseita. Samaa mölinää jo monta vuotta. Soinijumalanne sen aloitti, eikä minkäänlaista kehitystä. Niin soinijumalanne..
- Anonyymi
Ole sinä persu hiljaa Soiniesi kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole sinä persu hiljaa Soiniesi kanssa.
No miten sen nyt noin käänsit..Minä olen demari, eli aidosti oikea duunari, enkä natsileikkijä ja venäjän kannattaja. Te persuthan ette edes oikein ymmärrä mitä teette. Soinijumalanne vaihdoittekun bs.mestariin ja pari vuotta niin taas hajoatte. Minkä jumalan sitten keksitte? Voi reppanoita. Hihihii..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miten sen nyt noin käänsit..Minä olen demari, eli aidosti oikea duunari, enkä natsileikkijä ja venäjän kannattaja. Te persuthan ette edes oikein ymmärrä mitä teette. Soinijumalanne vaihdoittekun bs.mestariin ja pari vuotta niin taas hajoatte. Minkä jumalan sitten keksitte? Voi reppanoita. Hihihii..
Niin, oletkin Neuvostoliittoa ihannoiva kommunisti. Sieltä sinun suunnasta todistetusti löytyy se itänaapurin ihailu. Mitenkä se nyt olisi isänmaallisten syy kun ei ennenkään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, me, persut, ei ymmärretä et mitä me tehdään. Vaikka meissä on duunareita melkeen kaks kertaa enemmän kuin siinä sun Kokoomuksen apupuolueessa jossa sä itse duunari olet! :) Ihan sen takia, kun isäsi ja äitisi oli, ja varmaan isoisäsikin? Silloin kun se vielä oli työväenpuolue. Mutta ME ei tiedetä mitä me tehdään! Eks niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, oletkin Neuvostoliittoa ihannoiva kommunisti. Sieltä sinun suunnasta todistetusti löytyy se itänaapurin ihailu. Mitenkä se nyt olisi isänmaallisten syy kun ei ennenkään?
Juu eikös noitten pitäs nykyään kannattaa Kiinaa? Kun se on se suurin ja mahtavin komukkavaltio tudei. Ja samalla maailman suurin markinatalous! Niin ei oikein kehtaa? Vissiin? Ja kun ne ihmisoikeudetkin! Mutta kun ei niistäkään uskalla mitään sanoa! Koska: Kommunismi. Ja olishan se ikävää torua aateveljiään et ne sortaa siellä miljoonia ihkuja uiguurimuslimeita! Koska: Demareilla on suora selkä. Varsinkin kun ei virka maailman ihan aikusten tärkeistä ja törkeistä asioista yhtään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä ihme, ettet tiedä mistään mitään, kun te persut toistatte toistenne lauseita ja yksittäisiä sanoja. Se selittää kummallisen yhden henkilön palvonnan, kuten soinijumalan jonka hylkäsitte, että voisitte ryhtyä leikkimään fasismilla ja kaveerata venäläisten kanssa. Kauanko kestää hallajumalan taival? Kuka sitten johtaa orjalaumaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä ihme, ettet tiedä mistään mitään, kun te persut toistatte toistenne lauseita ja yksittäisiä sanoja. Se selittää kummallisen yhden henkilön palvonnan, kuten soinijumalan jonka hylkäsitte, että voisitte ryhtyä leikkimään fasismilla ja kaveerata venäläisten kanssa. Kauanko kestää hallajumalan taival? Kuka sitten johtaa orjalaumaa?
En o kyl kuullu tähän mennessä kenenkään ”jumaloivan” yhtä paljon yhdessä kirjoituksessa sekä Soinia että Halla-ahoa yhtä aikaa, joten: Paljastikohan toi nyt SINUSTA enemmän kuin kenestäkään muusta? ;)
Sun salainen intohimos olis kans olla persu, mutta et uskalla? Anonyymi kirjoitti:
Taas tuli karmee Ritala pyttyyn. :-) :-)) Mun pitäis hillitä tota makkaran ja kaalin syöntiä, mutta vanhana kommunistina olen niin kiintynyt niihin. Anteeksi :-)
- Anonyymi
Sari Essayah on nainen paikallaan ja osaa ilmaista ajatuksensa selkeästi. Hieno ihminen.
RKP, joka puhuu vakavalla naamalla ilmastonmuutoksesta, olisi hakkauttamassa metsiä enemmän kuin laki sallii.
Li oli oma äkäinen itsensä, ja ärsyyntyi pienimmästäkin vastaansanomisesta. Hui.
Haavisto on rauhallinen ja asiallinen keskustelija, mutta edustaa vääränlaista maailmankuvaa.- Anonyymi
Li ei tosiaan ole yhtä suvaitsevainen kuin persut, jotka hyväksyvät kaikkien mielipiteen,
Italiaano Salvoni on heille ihan ihku ihana, joka pistää Suomen asiat kuntoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Li ei tosiaan ole yhtä suvaitsevainen kuin persut, jotka hyväksyvät kaikkien mielipiteen,
Italiaano Salvoni on heille ihan ihku ihana, joka pistää Suomen asiat kuntoon.Niin eks Persut tullu siirretyksi just väärään päähän siellä eduskunnan istuntosalissa? Koska tällä viikolla sitäsit ollaankin jo äärivasemmistoa! Koska: Suvakkiloiikka!
Joten voiskohan toi nykyinen äärivasemmisto, Li’n Vasemmistoliitto siirtyä vähän enemmän oikealle niin meikälöiset mahdtuis sinne vasempaan laitaan istumaan? Koska eks se ollu viel pari viikkoa sit maailman tärkein asia et missä kukakin istuu?
- Anonyymi
Kirsi ylivoimaisesti kuumin.
- Anonyymi
Ai ollut A-tudio, mutta neljä naisvierasta oli paikalla ja haastattelijana oli Hynkel, joka etunimen perusteella on myöskin nainen.
https://areena.yle.fi/1-50114483
Nyt Hynkelin Kikalla oli jonkin verran onnistuneempi asuvalinta kuin eilen. - Anonyymi
Sari Essayah laittaa siis kapitalistiset yrittäjät vanhustenhoidon parantamisen edelle. Mielenkiintoinen muuttunut mielipide, puhui vielä ennen vaaleja vanhustenhoidon puolesta. Tämä siis alussa, kun juteltiin hiukan kotimaan asioista. Arvostin joskus Essayahia, en arvosta enää aborttimielipiteet ja liian julma maahanmuutossa ja ilmastossa.
Li Andersson tämänkin tentin kiistaton voittaja, linja pitää eurooppapolitiikassa ja kotimaan politiikassa vaaleja ennen ja jälkeen. Yksinkertaisesti uskottava.
Anna-Maja Henriksson Hyvä ja asiallinen keskustelija, varsinkin maahanmuuttopuheissa järjen ääni. Yritti turhaan haastaa Liitä, hävisi kyllä sen keskustelun 100-0.
Pekka Haavisto Tuleva ulkoministeri näytti vahvuutensa EU-asioissa. Ilmastokysymyksissä ylivoimainen. Rauhallinen ja miellyttävä esiintyminen, hieno persoona.- Anonyymi
Usein tulee mieleen Linkolan ajatus: "Meidän täytyy hyväksyä se, että jos olosuhteet jossain maapallon kolkassa käyvät elinkelvottomiksi, niiden alueiden väestön tulee hävitä".
Ehkä julmaa, ehkä ei. Tosiasiahan on kuitenkin se, että tämä maapallo ei tule pelastumaan sillä, että ihmisiä siirretään asumaan paikasta toiseen ja vielä sieltäkin muualle, sillä elintila käy lopulta kuitenkin liian pieneksi.
Ihminen on vain luonut itsestään kuvan jonkunlaisena jumalallisena olentona, jolla on valta ja kyky pysäyttää se kehitys, jota tapahtuu eläinkunnassa jatkuvasti.
Suurin syy eläinten populaatioiden sukupuuttoon on juuri ihminen. Ihminen tulee olemaan myös viimeinen sukupuuttoon kuoleva olio.
Ei siinä sen kummempaa ole, ihminen on kuitenkin vain yksi eläinlaji muiden joukossa. Ihminen on 99-prosenttisesti simpanssi, mitä DNA:han tulee. Jotkut tutkimukset tosin antavat tuloksen 97-prosenttisesti. Kuitenkin eläin kuin eläin, näinhän se biologiakin meitä opetti.
Tällä hetkellä on tikun nokkaan nostettu pakolaisuus tai siirtolaisuus tai millä nimellä sitä nyt itsekukin haluaa kutsua, mutta harvassa ovat ne äänet, jotka haluavat tai uskaltavat nostaa sinne tikun nokkaan ihmiskunnan suurimman ongelman.
Sen ongelman nimihän on liiallinen väestönkasvu tietyillä maapallon alueilla.
Odotan päivää, jolloin ihmiset lopettavat sievistelevän kielenkäyttönsä reaalimaailman ilmiöistä ja alkavat puhua asioista rehellisesti ja avoimesti.
Pelkästään se, että joiltakin alueilta tulee massoittain ihmisiä tänne kylmään Pohjolaan, on uusi ja uhkaava asia paljon puhutun ilmastonmuutoksen ja ihmisen jättämän hiilijalanjäljen kannalta. Joka muuta väittää, elää jossain muussa maailmassa kuin normi-ihmiset. Sääliksi käy.
- Anonyymi
Sitä lätinää ja pyörittelyä että pitäisi tehdä tuota ja tätä ja olla niin ja näin. Loogiset päättelyt ja mittasuhteet jäävät hämäriksi sekä se miten käytännön lehmänkaupoissa lopuksi käy. Jos joku on selkeämpi niin se on jo paha populisti. Viihdearvo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437658
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 664240
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363133Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2313010Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452636Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262625- 362292
- 411976
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797