Hesarin EU-vaalitentissä nähtiin miten hyvin Kokoomus ja kokoomuslaiset unohtavat jo viiden vuoden takaisetkin omat poliittiset linjauksensa.
Halla-aho:
”Kokoomus oli innokkaasti kannattamassa viisumivapautta Venäjän kanssa
aina Ukrainan kriisin puhkeamiseen asti”, Halla-aho sanoi.
Petteri Orpo:
”Tämä Halla-ahon viisumiviittaus ei pidä paikkaansa. Kokoomus ei ole
kannattanut viisumivapautta Venäjän kanssa.
No onhan se nimenomaan Kokoomus kannattanut nopeaa viisumivapautta, viisumien poistamista Venäläisiltä.
https://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/stubb-kiirehtii-viisumivapautta-venajan-kanssa/313435/
Juurikin kokoomuslainen ulkoministeri Alexander Stubb oli 2010...2014 hyvin aktiivisena tässä asiassa. Nykyiset kokoomuslaiset Petteriorpot puistelevat päätänsä, että ei ne ole ollut kokoomuslaisia, ei varmana ole.
Halla-aho: Stubb kiirehti Venäjän viisumivapautta. Petteri Orpo: Eikä kiirehtinyt
8
52
Vastaukset
- Anonyymi
Hienosti Mestari ja Vapahtaja siirtää sisäisen ongelman. Ei ole turhaan tutkinut kirkkoslaavia.
- Anonyymi
Kokoomus innokkaimpana möi myös Suomen huoltovarmuus- ja kriittisten kohteiden lähistöjen kiinteistöjä venäläisille, vaikka suomalaiset eivät vastavuoroisesti saaneet ostaa venäjältä maata ja kiinteistöjä. Kokoomuksen mukaan MOT-ohjelmassa ne (venäläiset) maksavat paremmin. Kokoomus siis myy vaikka Isänmaan, jos joku siitä maksaa hyvän hinnan. Ei ihme että kansallisomaisuuden Sammonryöstö on menossa juuri kokoomuksen toimesta.
- Anonyymi
Suomen valtamedian sisäinen propaganda on vaaleihinvaikutusyritys. Mm. Kotro joutui valeuutisoinnin kohteeksi:
Kotro kertaa kantansa tiedotteessaan:
”Olen sanonut, että Schengenistä tulisi päästä eroon, koska en kannata vapaata liikkuvuutta EU:n alueella. Kansallisvaltioiden tulee itse päättää rajavalvonnastaan. Jos Suomi olisi Schengenin ulkopuolella, meillä olisi tuolloin mahdollisuus tehdä kahdenvälisiä järjestelyjä haluamiemme maiden kanssa. Kantani on perussuomalaisen puolueen linjan mukainen.
Olen ehdottanut, että Suomi voisi halutessaan myöntää rajatulle, suppealle ihmisjoukolle viisumin helpotusmekanismia yhdysvaltalaisen ESTA-matkustuslupajärjestelmän tapaan. Kun ottaa huomioon miljoonat rajanylitykset vuodessa, esitin, että esimerkiksi 10000 ihmistä (lienee siis promillen luokkaa) voisi ylittää rajan helpotetuin menettelyin.
En kannata Venäjän-pakotteiden poistamista.
Muistutan siitäkin, että monet suomalaiset huippupoliitikot ovat vuosien varrella esittäneet Venäjän viisumimenettelyn helpottamista. Heihin kuuluvat muun muassa Alexander Stubb ja Antti Rinne.”- Anonyymi
Ole kiltti ja kerro, mikä on se oikea tiedotuskanava. Minäkin olen kyllästynyt valtuuksiin ja valheellisiin kommentteihin.
Jaahas, Petteri oli päästänyt RitalanPaskan! :-)
Hätäpaska pääsi.
:-)- Anonyymi
Oot hauska. Ihan kuin koiran paskapussi.
- Anonyymi
Huomasi suorassa lähetyksessä miten Orpossa tuli taas hätävalheen aikana hieman enemmän siristäväsilmäisen käytettyjen autojen kauppiaan näköinen. Valehtelu jättää aina jälkensä.
- Anonyymi
Halla-aho ja Olli Rehn ajoivat kiivaasta Turkin liittymistä EU:hun.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510692
- 817203
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445304- 624840
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734524Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334043- 472938
- 362825
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362074