Kiitos Jumalalle!

*********

Minä kiitän Jumalaa, joka on koko elinaikani pitänyt minusta isällistä huolta ja joka päivä antanut ruuan, juoman ja vaatteet sekä kaiken, mitä ruumis ja sielu tarvitsevat. Minä rukoilen, ettei Jumala vastakaan hylkää minua vaan antaa aina kaiken tarpeellisen. Kiitos siitä, että suurin voitto onkin olla jumalinen ja tyytyä onneensa. Jeesuksen nimeen amen, amen.

5

673

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumala

      huomaa viestisi nyt paremmin kuin pelkästään rukoilemalla, koska se on täällä keskustelupalstalla.

      Jumala on siitä erikoinen heppu, että hänen myötätuntonsa vaihtelee oudosti ja sattumanvaraisesti. Vähän niin kuin säät. Eikö olekin kummallista! Varo vain, ettet sairastu ikinä, sillä Jumala osaa olla niin hyvä.

    • Jeesus, Aku Ankka ja Punahi...

      Jumala ei ole antanut mitään sinulle tai kenellekään muullekaan, koska kaikki mitä olet saanut on vain sattumaa tai itsesi järjestämää. Kukaan ei ole pystynyt todistamaan Jumalan olemassaoloa täysin aukottomasti. Raamattu on kasa kirjoituksia, jotka on kirjoitettu palvelemaan vallanpitäjien tarkoituksia tuhansia tai satoja vuosia sitten.
      Ajattelisit omilla aivoillasi etkä nielisi purematta kaikkea sitä skeidaa mitä ns. korkeammista voimista kirjoitetaan.

      • Minäpä kysyn...

        Oletko saanut itse valita sukupuolesi, perheesi, ylipäätään elämäsi jota elät? Itsekö itsesi teit? Saitko valita ulkonäkösi ja älykkyysosamääräsi? Taidat sinäkin totella tätä ajanlaskuamme, joka alkoi Jeesuksesta? Ja varmaankin itse olet päättänyt minkä ikäiseksi aiot elää ja mitä sairauksia et tule sairastamaan? Vastasitko kaikkiin kyllä?


    • Kiitollinen

      Kiitän jumalaa kaikista niistä naisista, jotka hän on minulle ystävällisesti käyttööni järjestänyt. Valtaosa heistä on ollut halukkaita antautumaan minulle, kiitos Jeesus! Aamen.

    • maron

      sai uuden auton jumalalta muutama vuosi sitten, hän uskoi niin syvästi että auto tulla tuopsahti pihaan - ja tämä on ihan tosi juttu, ainoa mikä minua jäi vaivaamaan oli naapurin vanhan (87) vuotiaan mummelin pankkitililtä kadonneet rahat jotka kovasti vastasivat auton hintaa - mutta ehkä jumala kävi ne rahat tililtä nostamassa kun katsoi että mitäpäs sellainen vanha mummeli enää rahalla tekee!!!!
      Ja uskokaa vain EN OLE ATEISTI, mutta olen realisti!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe