Miksei firman uusimpia taloustietoja näy?

Anonyymi

Edellisin taloustieto on vuodelta 2016, vaikka yritys on yhä aktiivinen. En linkkaa firmaa, koska muuten minut, alihankkijat, saatetaan tunnistaa. Kyseinen lafka on mulle velkaa.

2016 firman liikevaihto oli 155k ja liiketoiminnan tulos 9k. Omavaraisuusaste 1%. Kyseisellä firmalla on kyllä 7 työntekijää ja tuollaisilla tuloksilla ei palkkoja ja sivukuluja liiketilan vuokria maksella. Pimittääkö yritys jotain?

6

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikös tuo omavaraisuusaste kerro siitäkin, että vierasta rahaa on laitettu paljon, jolla on sitten voinut vaikka maksaa palkkoja?

• Anonyymi

Tuo kaupparekisteri-ilmoitus tehdään itse. Voinut jäädä tekemättä pari edellistä vuotta...

Voisikohan olla 2 y-tunnusta samoilla veijareilla käytössä? Tuolla 155 000€ liikevaihdolla ei palkata yhtään työntekijää. Yksinyrittäjän liikevaihto.

• Anonyymi

Jostain kieroudesta tuo kertoo. Entinen työnantajani peitteli liikevaihtoaan ja oli kyllä esimiehenä täys ä-mmä. Lupasi koeajalla jo mulle vakituisen työpaikan palkankorotuksineen, mutta sitten koeajan päätyttyä ilmoittikin että sayonara työt ovat vähentyneet ja ei voikaan palkata. Otti minun tilalle uuden joka luultavasti joutuu saman kusetuksen kohteeksi.

• Anonyymi

näitä on kuule.. tein yhelle kessellille metallin alihankintaa, melkein joka laskun olisi saanut laittaa perintään kyllä oli vaikeaa maksaa laskunsa ja vähenteli tunteja omatoimisest ja mukamas aina jotain vikaa keksimällä keksi. herran omavaraisuus aste 3,5% hyvä että ymmärsin lopettaa sinne suuntaan.

• Anonyymi

Tuosta raportista ei voi muuta päätellä kuin liikevaihdon olevan pientä, varsinkin 7:lle työntekijälle. Nuo tiedot tulevat veroilmoituksen kautta yleensä. Nykyään on mahdollista tehdän ilmoitus pienille yrityksille niin, ettei noita kaikkia näy. Jotain pitäisi kuitenkin näkyä.

Tuloksesta (siis se 9 k) et voi päätellä mitään ellet tiedä nostaako omistaja yrityksestä palkkaa vai ei. Itse teen saman suuruusluokan liikevaihtoa ja pidän tuloksen nollassa nostamalla palkkaa sen verran kun on tarpeen. Työntekijöitä minulla ei ole. Palkkaan on jäänyt n. puolet liikevaihdosta.

• Anonyymi

Laki vaatii osakeyhtiöitä sekä osuuskuntia toimittamaan tilinpäätöksen Kaupparekisteriin. Jos tietoja ei PRH:n kehotuksesta huolimatta lähetetä, firma menettää toimilupansa. Ilmiantoa vaan PRH:lle, näitä kaikenmaailman kusettajia riittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      91
      2551
    2. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      87
      1483
    3. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1475
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      13
      1208
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      953
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      16
      930
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      39
      838
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      111
      832
    9. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      793
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      726
    Aihe