Heillä oli hyvä "suhde". Annen erottamista vaadittiin, niin juha uhkaili itse erota jos annen täytyisi lähteä. Heillä oli varmaan hyvin mielenkiintoinen suhde. (näin kertoo iltalehti, ja maaseudun tulevaisuus)
Vastaukset 25
- Anonyymi
Sipilä myös lopettanut tervehtemisen, jos häntä kritisoi ja henkilö oli hänelle kuin ilmaa kertoo yksi puolueen kansanedustajista!
Melkonen dikdaattori tuo Sipilä?? - Anonyymi
IS kirjoittaa, Sipilä on kuin rampa ankka?
- Anonyymi
"Hukkaviivastakin"puhuttu!
- Anonyymi
Oliko ne hyviä fuckbuddyjä
- Anonyymi
saarikolla on hukkaviiva, katsotaanpa syksyllä, onko Kenen näköinen?
- Anonyymi
Heillä molemmilla on yrittäjä tausta,ei siinä mitään muuta ole.Ymmärsivät kuinka rahaa tehdään.
- Anonyymi
He tekevät rahaa petkuttamalla. . . .
- Anonyymi
Sipilä on aivan jees, Berner paha kahden maan kansalainen.
- Anonyymi
Sipilä ei tykkää fiksuista, koska fiksut ymmärtää, minkälainen petkuttaja Sipilä ja Berneri on!
- Anonyymi
Sipilä on itsenäisyyden ajan paras pääministeri. Vaikka kannatus laski, niin laittoi Suomea kuntoon. Kova jätkä.
Bernerin ajatukset esim. liikenneverkosta olivat suomalaisille liian edistyksellisiä. Periaate, että käyttäjä maksaa oli sosialisteille liikaa. Kaikki pitäisi olla ilmaista ja mielellään saada esim. tien käytöstä vähän korvausta.- Anonyymi
Riistäjä laittaa hengityksenkin maksun alle... Yök sipilä yök.
- Anonyymi
Paljonko Sipilä maksoi Pääministerin palkasta veroa (kovana jätkänä) Suomeen???
- Anonyymi
Sipilä on puolueen painajainen!
- Anonyymi
Onkohan sipilällä vieroitusoireita Berneriin?
Entäs keveyden muuhun?- Anonyymi
Minkähänlaisia "neuvotteluita" he kävivät ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkähänlaisia "neuvotteluita" he kävivät ??
Todella "Läheisiä!"
- Anonyymi
Maakunnat tulevat. Kiitos
- Anonyymi
Maakuntahallinto purkaa pieniä tarpeettomaksi käyviä kuntayhtymiä pois, joten hallinto taitaa käsitykseni mukaan keventyä. Nythän erilaisia himmeleitä yhdessä maakunnassa saattaa olla kymmeniä.
Sipilä is the king.
- Anonyymi
Jääkö hän Sipilä syksyllä lomalle??
- Anonyymi
Onnittelut poikavauvalle!
- Anonyymi
Onnittelut Kulmunille! Toivottavasti askel alkiolaiseen suuntaan tarkoittaa sitä, että haja-asutusalueiden asukkaiden kyykytys jätevesiasetuksella ja suomalaisen työntekijän kyykytys halpatyövoiman maahantuonnilla loppuu.
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/290165-osmo-soininvaaran-huomio-katri-kulmunista-ja-perussuomalaisista-pitaa-mukavasti - Anonyymi
Sipilä jo rutisteli Kul-munia siihen tyylin, että minä määrään !vieläkin!Keskustassa?
Sipilä joutaisi jo pois TV ja politiikasta! - Anonyymi
Syitä on monia yksi on, kulttuuri. Pukeutuminen ja uskonto ovat rajoittavia
https://mvlehti.net/2019/10/21/paivan-video-invaasion-uusi-aalto/
Moniosaajien uusi aalto. Lammaspaimenia,sotilaskarkureita,juuttisäkin kutojia…. lista on loputon. Suomen pelastajat tervetuloa. Osihalo odottaa syli kosteana…
Sai siitä karavaanista miespuolisia etsimällä etsiä. Siinä etelän ihmeet marssivat kohti paratiisia.
Kaikki maksetaan
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 90980
- 119833
- 143804
- 40755
- 70657
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40629Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu179566- 32549
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58513Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti46512- 80510
- 65506
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35484- 39467
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i2449- 41446
- 45443
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31436Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74436Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks61430