ei pääse edes kirjautumaan ja googlekin tökkii eikä youtube aukea, että silleen.
gmail down
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sen siitä sitten saa kun ostaa Huawein.
- Anonyymi
Minulla on Honor 7 hotspottina pöytäkoneelle, eikä mitään ongelmaa nyt Gmailin kanssa..mikähän siellä takkuaa..
- Anonyymi
Eikös toi Honor ole samaa kiinalaista teollisuuskonglomeraattia kuin Huaweikin on? Ei niillä mitään eroa käytännössä ole, Kiinan valtio omistaa. Samat pakotteet päälle vaan honoreillekin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös toi Honor ole samaa kiinalaista teollisuuskonglomeraattia kuin Huaweikin on? Ei niillä mitään eroa käytännössä ole, Kiinan valtio omistaa. Samat pakotteet päälle vaan honoreillekin
Joo Honor on Huawein mallilinja.
- Anonyymi
mullon ihan tavallinen pöytäkone eikä vieläkään toimi noi sivustot paitsi google osittain.
- Anonyymi
Mulla pelaa kaikki ilman mitään ongelmia, asun tosin Norjassa mut tuskin sillä mitään merkitystä on.
- Anonyymi
pelaaha nämä huaweit ja lisäksi muutkin
vanhemmatkin android versiot hyvin juuri noissa
perustoiminnoissa
eli wifi hotstpottina tai usb-jakaa netin
ei siihen paljo google sovellusten päivitys mahdolliset estot liity mitenkään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332549
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070